懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3961#
發表於 09-2-11 17:10 |只看該作者
原帖由 vanillaq 於 09-2-11 16:34 發表
Any sister go to 廣華產檢 1st time ? Cos I will go Tomorrow, but some bk sister said doctor will check 下面檢查....Any sister try that before...??

I am afraid 流血 and 好痛....


我不是廣華, 但pwh第一次產檢都係肚超(10w2時), 你咪話c+肚超都照到羅!

但陰超就算手勢唔好都係有的唔舒服, 不會流血
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3962#
發表於 09-2-11 17:10 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 17:09 發表


o依~~~ 你地攪到人地好想買. 不過c6 話side 錢 ><

你地買左第幾代呀?


我就買jumper..$690..
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


複式洋房

積分: 161


3963#
發表於 09-2-11 17:11 |只看該作者
me too ..where you buy, direct from jumper ??

is it easy to hear ??

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 17:09 發表


o依~~~ 你地攪到人地好想買. 不過c6 話side 錢 ><

你地買左第幾代呀?


大宅

積分: 2128


3964#
發表於 09-2-11 17:11 |只看該作者
好意思, 請問…………我阿媽煲左淮山子黨參煲豬肉湯, 我今晚一定要, 請問飲唔飲得?
我知好中药都唔飲得…..


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3965#
發表於 09-2-11 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3966#
發表於 09-2-11 17:21 |只看該作者
原帖由 ganbatei 於 09-2-11 17:11 發表
唔好意思, 想請問…………我阿媽煲左淮山杞子黨參煲豬肉湯, 逼我今晚一定要飲, 請問我飲唔飲得?
我知好中药都唔飲得…..


淮山杞子可以(仲係對孕婦好),但黨參不知道....
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3967#
發表於 09-2-11 17:30 |只看該作者
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


原帖由 piglet0529 於 09-2-11 17:21 發表


淮山杞子可以(仲係對孕婦好),但黨參不知道....


大宅

積分: 1529


3968#
發表於 09-2-11 17:34 |只看該作者
黨參通常係產後先會煲湯wor, 因為補虛催乳....末聽過產前飲得...


大宅

積分: 1516


3969#
發表於 09-2-11 17:36 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位
醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~
仲知埋係仔添!!!

弓喜你呀.


大宅

積分: 1529


3970#
發表於 09-2-11 17:36 |只看該作者
Big Big Big congratulations!!!!

真係好開心!!

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3971#
發表於 09-2-11 17:41 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!

birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3972#
發表於 09-2-11 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3973#
發表於 09-2-11 17:51 |只看該作者
愛死你地!!!!!
個個都好鬼好!!!!




原帖由 alsan 於 09-2-11 17:50 發表


好野!!!感謝神!!!


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3974#
發表於 09-2-11 17:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1256


3975#
發表於 09-2-11 17:57 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


congrets
一天都光晒!!!!


大宅

積分: 1058


3976#
發表於 09-2-11 17:57 |只看該作者
咁未好羅, 弓喜吖......唔好再擔心la, 聽日好去訂機票開心下...........


原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


大宅

積分: 2128


3977#
發表於 09-2-11 18:14 |只看該作者
CONGRAT CONGRAT CONGRAT!


原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3978#
發表於 09-2-11 18:17 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


太好啦~ Congratulation!!! 真係"鄧"你好開心呀! 要好好慶祝啦今晚~

Have a nice evening ^3^


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


3979#
發表於 09-2-11 18:18 |只看該作者
Congratulations and Celebration 呀,記得慶祝吓
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3980#
發表於 09-2-11 18:29 |只看該作者
恭喜你呀, 開心晒啦!!!

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 17:30 發表
各位

醫生打左俾我喇~~~~~無事呀~~~~

仲知埋係仔添!!!



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo