跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3961#
發表於 05-5-26 13:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123,

你要開心o的,等o阿b出院,我bb都末出院,bb出世第一天發燒,e生話佢有菌,要打抗生素7日,最快27/5出院,我生圓後e生同我檢查才發現有鏈球菌, 我去健康院檢查時姑娘話下面無發炎不用化驗. 我自己又沒有去私家驗.都怪自己不小心.
我o地要養好身子等bb出院 努力!

你o個提議都幾好.你個泵夠唔夠力,我果個無力,得o個嘈字.


大宅

積分: 1885


3962#
發表於 05-5-26 14:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽咪,自從我兩日前見紅後,今日開始個肚成日宮縮,而且成個肚有"拿"住"拿"住經痛的感覺,抽搐不適的感覺維持了約16-20秒,並隔15-20分鐘來一次,這是不是陣痛,要不要入院呢?


水晶宮

積分: 56752


3963#
發表於 05-5-26 17:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720:
是陣痛了,,你執定野入院,,不過一般未見紅未穿水,佢都唔會點理你~不過穩陣起見你都入去比醫生睇下好d~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


別墅

積分: 603


3964#
發表於 05-5-26 17:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina,

我也明白你很擔心既!
近日bb pat pat 紅同出粒粒,問醫生,佢話同食得多前乳有關,所以教我每次餵前先pump走一安前乳,等bb食多d後乳,這樣bb更可食飽d tim,你睇下咁bb會唔會飽d!!
掃風方面,真係要尋求良方喇! 其他bk媽咪提供既方法有無邊種岩你bb嫁??

happy@happy & kittypo,

我個仔都係咁呀,我媽媽就話d bb細擔,要用d野擇住佢心口訓等佢有d安全感,我小b本來一直都用包被包住訓,而家就搵多件厚少少既衫仔摺成一條,跨過心口咁come住,都係時得時唔得。

我都未改到名呀,講起黎其實好激氣,因我老爺好想同bb改名,但佢諗親d名我都唔鍾意,到我同老公諗到鍾意既名時,佢又唔鍾意,搞到而家改黎改去都改唔到,都唔知點算。

smallfish,

我也很明白你感受,我小b出世第四日就要入院照燈,一住就住左7日醫院,出院後2日又入返去再住多3日,之後又因肚脹又住多一日,仲要照x光tim,搞到我不知幾心痛,坐月都無得好好休息。果時黃仲要俾姑娘話我阿b梗係食人奶食得唔好,食唔飽所以黃咁耐,搞到我好自責,也對住小b喊過呢 :-( 其實而家我小b滿左月仲有d黃,醫生話其實係人奶內有d成分令d黃難d排出,所以通常食人奶既b會黃到6w,咁我聽左就安心好多。

而家我個b成日喊都搞到我好心煩,盡量放鬆心情吧! 你坐緊月更加要好好休息呢!



禁止訪問

積分: 46216


3965#
發表於 05-5-26 21:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75533


3966#
發表於 05-5-27 00:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all,

Our second BB has finally come out at around 4:30pm on 26-5-05. Her weight is about 3.49kg. Katharine hoped to leave the hospital by this Saturday. Please visit the following web-site for her photos. http://www.babyhome.com.tw/bb/52114

J :lol:


民房

積分: 62


3967#
發表於 05-5-27 01:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923,
恭喜晒你呀!
你個小b好得意呀!d頭髮好似金金地色咁嘅!好搞笑呢!
祝你小b快高長大!聽教聽話!
而你就身體健康!好好調理身體喇!
有時間就分享下你嘅生仔經啦!
希望快d到我生啦!等得好苦呀!


洋房

積分: 279


3968#
發表於 05-5-27 10:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^0^, all mami,

我返黎啦, 當天(22號)早上4點半見紅, 我緊張起來, 叫老公送咗我入院, 但由於只是見紅, 1度都未開, 所以成日係待產休息房中度過咗14個鍾, 點知醫生叫我返屋企休息, 因為會輕鬆d. 所以我返咗屋企等, 點知不到3個鍾後, 就開始陣痛啦, 早知唔返屋企啦.

等到21號零晨3點, 我d陣痛每隔15分鐘1次, 咁我咪入院. 才開了1度, 我實在係太緊張啦, 小小事都入醫院, 總之26個鍾後(22號零晨5點幾)順產生咗囡囡啦! 佢3.2kg, 好可愛啊! 遲d post 相比大家睇啦!

祝生產順利!


子爵府

積分: 13747


3969#
發表於 05-5-27 10:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk123, Cindy & Melody

恭喜晒你地,好替你地開心呀!

我仲等緊,臭B唔肯早啲出世,我真係等到又悶又榭呀,無乜心情。阿B有機會変6月b,如果佢edd 5/30唔出嚟,我要到6/2再產檢先知幾時催生。 :-( :-( :-(

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


別墅

積分: 812


3970#
發表於 05-5-27 12:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

之前我成日驚阿b食唔夠, 宜家攪到太多奶!! 我d噴奶反射太勁, 阿b一啜就噴出來, 攪到阿b成日"濁"親, 又好忟憎, 因為佢追唔倒食奶既速度, 食得好辛苦, 又食左好多風... d風仲好難掃, 有時掃唔倒, 到下餐再餵時就連上餐d風一齊嘔晒出來, 係成餐奶嘔晒!! 呢幾日d小便小左, 估唔到多奶反而會令佢食少左奶....


子爵府

積分: 11900


3971#
發表於 05-5-27 12:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk123, Cindy & Melody
又有bb出世...恭喜,祝你地bb個個都健康活潑

小谷
我都係好似你咁,為改名而煩到死...
一係我唔鐘意,我鐘意的老爺個邊又未必
鐘意,很煩 :-(


別墅

積分: 603


3972#
發表於 05-5-27 14:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923, melody & cindy,

Congratulations!! jk 既bb好得意呀! 期待大家post d 相出黎分享下!

kittypo,

我諗住如果再遲d仲未決定到,我打算強來,用我鍾意個名,希望到時老公肯就下我,唔睇老爺頭啦!! :lol:


禁止訪問

積分: 46216


3973#
發表於 05-5-27 15:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 1


3974#
發表於 05-5-27 15:41 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi everybody,

我預產期是在30/5,我係浸會生(第一胎), 我想睇往BB出嚟所以chose 了順產,但我又好怕痛 :-( !大家可唔可以俾D意見和支持下我呀!?



該用戶已被刪除

3975#
發表於 05-5-27 17:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


3976#
發表於 05-5-27 17:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken

恭喜恭喜, 我都會喺屯門生,希望撞正啲好醫生好姑娘啦。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 4722


3977#
發表於 05-5-27 17:41 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Congratulations to all mothers!

多謝大家支持呀! 其實我地好多情況都好相似, 真係要互相豉勵會開心D! 我臭B仔明天起終於吾洗返醫院抽血驗黃嗱!

Dear carollung,
個medela 奶泵好夠力呀! 可以adjust力度! 頭一兩次用好吾習慣, 好痛下, 依家就習慣咗, 用最大力D奶依家10minutes pump 到75ml, 我會pump完一邊到另一邊!

Dear michellemother,
選擇順產係正確㗎, 因為康復得快D! 痛真係痛㗎嗱, 真係一百級痛! 但既然我都做到大家都克服到, 我相信你都一定做得到, 你得閒就上嚟我地個5月媽咪會傾下啦!


子爵府

積分: 13747


3978#
發表於 05-5-27 17:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

MichelleMother

我預產期都是30/5呀,不過而家都冇乜跡象。我都好鬼怕痛,不過個個順產媽媽都係咁捱過咯,點辛苦都會成為過去嘅。等我地斉斉咬實牙根,諗住痛完就會見到我地個心肝寶貝架啦!


MichelleMother 寫道:
hi everybody,

我預產期是在30/5,我係浸會生(第一胎), 我想睇往BB出嚟所以chose 了順產,但我又好怕痛 :-( !大家可唔可以俾D意見和支持下我呀!?
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


別墅

積分: 603


3979#
發表於 05-5-27 17:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken,
恭喜晒!祝小b健康活潑、媽媽早日康復!

MichelleMother,

我係順產生小b的,之前都好驚生時痛到頂唔到,唔敢諗咁多。到真係痛緊要生果時,真的很奇妙,無驚既感覺,個腦一片空白,只係想快d可以見到小b,到見到小b果一刻,就開心同感動到mud痛都唔記得晒,也無諗過自己真係可以咁叻生到小b出黎。現在講返,雖然生仔係好痛楚,但不是痛苦,是很值得回味既經歷。你不用太擔心,努力!
祝生產順利、小b精靈健康!


大宅

積分: 1515


3980#
發表於 05-5-27 18:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

MichelleMother,

其實我覺得生仔的痛比我想像中輕, 可能我嗅笑氣及打麻醉針令我"wing下wing下", 自己都好像昏迷了;所以到時你最緊要定同聽姑娘的指示, 可以的話在無宮縮時就放鬆自己, 留力"痾"阿仔出來! 加油, 努力!! 每個媽咪都有無比的力量!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo