懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


3961#
發表於 09-9-2 11:44 |只看該作者
cherry :
哦,咁早d單聲俾奶奶知好喎,突然話吾水佢湊喎 !

gumgum / frender :
咔咔,你對真係好,咁細個就有專人服待!
我問過呀媽,初頭返學,我係喊足7日喎...

kelok :
我都係,今日整左好多野...


男爵府

積分: 7626


3962#
發表於 09-9-2 11:45 |只看該作者
係架lukas似足我地...
我老公細個又係喊包黎架..佢d姑媽話佢細個係坐係到睇電視都要喊住睇架..重喊到隻眼腫哂..

原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:38 發表


Lukas仲唔係似你 !!!


伯爵府

積分: 17810


3963#
發表於 09-9-2 11:45 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:37 發表


我印象中.....我返學好似無喊架 !
Brandon應該都會,我覺得佢係有得玩,咩人都唔要果d !!

不過我細妹/表妹第一日返學,我媽咪果時放d蔥 (代表聰明) / 芹菜 (代表勤力) / 糯米粉團 (代表坐定定貼住張櫈) 係書包架 !! 我 ...


伯母咁搞野....


男爵府

積分: 8804


3964#
發表於 09-9-2 11:46 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 11:41 AM 發表

糯米粉團


因我表妹細個都算係周屋攪野果d,咁唔知媽咪係邊到聽人講,咁會返學乖d,佢咪試囉 !!

我表妹讀書又真係幾叻架 ! 好自動波架 !


男爵府

積分: 8804


3965#
發表於 09-9-2 11:47 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 2-9-2009 11:45 AM 發表
係架lukas似足我地...
我老公細個又係喊包黎架..佢d姑媽話佢細個係坐係到睇電視都要喊住睇架..重喊到隻眼腫哂..


咁你以後唔好問lukas仲咩成日喊要跟住你啦 !!
你應該好明白架 !!


男爵府

積分: 8804


3966#
發表於 09-9-2 11:49 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 2-9-2009 11:45 AM 發表


伯母咁搞野....


唔知阿媽係邊到知呢d野 !!
我果時覺得好攪笑,個書包成袋呢d野 ! 不過每樣少少架咋 !


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3967#
發表於 09-9-2 11:49 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:46 發表


因我表妹細個都算係周屋攪野果d,咁唔知媽咪係邊到聽人講,咁會返學乖d,佢咪試囉 !!

我表妹讀書又真係幾叻架 ! 好自動波架 !


不過讀書呢家野係天生既.
好似我外甥咁, 真係超識唸, 又叻又靚囡. (琳琳學到佢一半, 我都掩住半邊嘴笑呀!!!)


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 8804


3968#
發表於 09-9-2 11:51 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 2-9-2009 11:43 AM 發表
唔使AA膠啦, 而家活動教學唔興黐住張櫈! HAHA.



係bor !!!!

我已八緊屋企對面保良局今年幾時openday,我諗住都係去望下先。


大宅

積分: 4706

畀面勳章


3969#
發表於 09-9-2 11:51 |只看該作者
我後面同事上星期請左成星期既上午假就係陪個女返學, 我記得家姐返學頭兩個星期都有喊, 但都係分開個刻喊, 入到課室又無野.
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


男爵府

積分: 8804


3970#
發表於 09-9-2 11:52 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 11:49 AM 發表


不過讀書呢家野係天生既.
好似我外甥咁, 真係超識唸, 又叻又靚囡. (琳琳學到佢一半, 我都掩住半邊嘴笑呀!!!)


我都希望阿仔似我表妹啦 !!
似一半我都安樂晒 !!


公爵府

積分: 25476


3971#
發表於 09-9-2 11:52 |只看該作者
你地講開以前, 冇人夠我勁, 我試過兩次逃走返屋企, 一次成功(無鎖匙, 係屋企出面玩左一個下午), 一次俾老師係中途捉到的返去托兒所(我無讀過幼稚園), 果時得4-5歲


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


3972#
發表於 09-9-2 11:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


3973#
發表於 09-9-2 11:54 |只看該作者
我細個讀書都幾叻架... 同埋好自動波咁......... 偷懶! hahaha.

原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:46 發表


因我表妹細個都算係周屋攪野果d,咁唔知媽咪係邊到聽人講,咁會返學乖d,佢咪試囉 !!

我表妹讀書又真係幾叻架 ! 好自動波架 !


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


3974#
發表於 09-9-2 11:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


3975#
發表於 09-9-2 11:54 |只看該作者
原帖由 心予 於 2-9-2009 11:52 AM 發表
你地講開以前, 冇人夠我勁, 我試過兩次逃走返屋企, 一次成功(無鎖匙, 係屋企出面玩左一個下午), 一次俾老師係中途捉到的返去托兒所(我無讀過幼稚園), 果時得4-5歲 ...


心姐果然係勁 !!
咁細就識逃學 !!


珍珠宮

積分: 31467


3976#
發表於 09-9-2 11:55 |只看該作者
已經似咗一半啦, 靚女嘛!!!

原帖由 Careylau08 於 09-9-2 11:49 發表


不過讀書呢家野係天生既.
好似我外甥咁, 真係超識唸, 又叻又靚囡. (琳琳學到佢一半, 我都掩住半邊嘴笑呀!!!)


珍珠宮

積分: 31467


3977#
發表於 09-9-2 11:56 |只看該作者
勁勁勁!!!!!! 逃學呢家嘢我要到小學六年班先識.

原帖由 心予 於 09-9-2 11:52 發表
你地講開以前, 冇人夠我勁, 我試過兩次逃走返屋企, 一次成功(無鎖匙, 係屋企出面玩左一個下午), 一次俾老師係中途捉到的返去托兒所(我無讀過幼稚園), 果時得4-5歲 ...


男爵府

積分: 8804


3978#
發表於 09-9-2 11:56 |只看該作者
原帖由 kelok 於 2-9-2009 11:53 AM 發表

我諗緊當老師打開書包時會有感覺呢?


當時老師好似無出聲bor !!
不過打開見到都幾攪笑,等我下次問下我d fd,有無見過呢d野先 !


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


3979#
發表於 09-9-2 11:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8099


3980#
發表於 09-9-2 11:58 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-2 11:52 發表
你地講開以前, 冇人夠我勁, 我試過兩次逃走返屋企, 一次成功(無鎖匙, 係屋企出面玩左一個下午), 一次俾老師係中途捉到的返去托兒所(我無讀過幼稚園), 果時得4-5歲 ...


嘩~ 真係估唔到你係逃學威龍喎......

我就攪笑, 婆婆話我好鍾意返學, 未返之前係咁問佢返學有無得唱歌跳舞... wakakakaka
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo