跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


3961#
發表於 05-11-23 11:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
會 ~ mon 姐話齋:比成 $$200/lesson 架喎!


oic~~


侯爵府

積分: 21322


3962#
發表於 05-11-23 12:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
算啦~~佢病梗叫吓佢做靚女當係"氹"吓佢啦。

佢噖晚收工就去咗睇醫生,佢話有少少少少燒,不過到今朝就好好多,頭先佢把聲仲不知幾大吓呀。

襯家, 如花話jeffrey瘦咗唔係jason呀,jason不嬲都係咁上下架啦。

其實老爺係有影到好多相,不過水準實在太差,一係就濛,一係就唔夠光,唉..........都係auntie好~~ :-(

仲有呀...jason都好鍾意同妹妹仔玩架,佢成日都叫我生多個妹妹陪佢。 所以佢一見kinki就會好開心。


妳真係善心既啫! 其實駝住BB真係要特別小心呀! 食藥始終吾係咁好! 我今日都打左好多個噴嚏, 希望吾會中招啦!

呵........JEFFREY 瘦左呀?? 都吾覺喎??

妳同JASON講, 大個仔搵女友吾會搵妹妹仔呀, 吾定性架!


伯爵府

積分: 16171


3963#
發表於 05-11-23 12:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

嚇﹐咁咪要換過晒D床單 ﹐我今日lunch出街食飯﹐之後想去莎莎買野﹐妳今日有無時間去HIPO睇野呀


我呢隻懶鬼梗係無啦,其實都係滴咗幾嘢,我用濕紙巾抹咋。
我今日會過去個邊買嘢,所以晏d就話你知我有無嘢買。


侯爵府

積分: 21322


3964#
發表於 05-11-23 12:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
ka_wai ee, 豆ee & 0520 ee,

多謝晒你哋呀!希望過 2 日所有 72 mama 考根德既小B 都得到個厚厚厚既大大大好消息啦!

Pak Him 仔上


伯謙仔妳同妳阿娘一樣咁識講野既!

講真丫! 我呢個ee真係信心不大, 陪下跑等妳地無咁悶咁啦!


伯爵府

積分: 16171


3965#
發表於 05-11-23 12:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

妳真係善心既啫! 其實駝住BB真係要特別小心呀! 食藥始終吾係咁好! 我今日都打左好多個噴嚏, 希望吾會中招啦!

呵........JEFFREY 瘦左呀?? 都吾覺喎??

妳同JASON講, 大個仔搵女友吾會搵妹妹仔呀, 吾定性架!


係呀,所以我噖日就叫佢搵個普通全科醫生睇吓,唔使睇婦科咁"side"時間。

其實jason同kinki都係相差6年啫,都未有一個gap。


侯爵府

積分: 21322


3966#
發表於 05-11-23 12:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
好緊張呀~~
我想問吓你哋....假使"根德"唔收....(touch wood),你哋會唔會叫fanny寫信呀~~


點都會問下FANNY意見既, 睇下佢有咩方法幫到我囉!! 再吾係等下ST. CAT RESULT都未定!!


侯爵府

積分: 21322


3967#
發表於 05-11-23 12:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
係呀,所以我噖日就叫佢搵個普通全科醫生睇吓,唔使睇婦科咁"side"時間。

其實jason同kinki都係相差6年啫,都未有一個gap。


佢都係睇普通科呀??

JASON同KINKI差D有代溝架喇!!


伯爵府

積分: 16171


3968#
發表於 05-11-23 12:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

點都會問下FANNY意見既, 睇下佢有咩方法幫到我囉!! 再吾係等下ST. CAT RESULT都未定!!


其實真係唔知FANNY會點寫?個機會又會係點?
至於ST CAT,我都係志在參與~~


伯爵府

積分: 16171


3969#
發表於 05-11-23 12:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

佢都係睇普通科呀??

JASON同KINKI差D有代溝架喇!!


YES~ 其實我陀BB時唔妥我都係睇普通科咋,我一定唔會特登走去睇番個婦科,因為真係要等好耐好耐。我會問個醫生食邊D藥會對BB無影響同埋D藥會唔會落去胎盤到。同埋覺得好咗就唔會再食。


大宅

積分: 4515


3970#
發表於 05-11-23 12:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

陪跑心態好多時都跑去架喎!成6XX 幾個位,我哋大家一齊跑出一啲都唔奇吖!

聰明豆 寫道:
講真丫! 我呢個ee真係信心不大, 陪下跑等妳地無咁悶咁啦!
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


男爵府

積分: 7995


3971#
發表於 05-11-23 12:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

I think Kenville will release the result this Friday, so we will receive letters on 11/26, and SC will release next week, & we will receive letters on 12/03... so anxiously to know the result.

+wai, your maid is on leave, why are you so free now? need not take care of Jeffrey ? as i was so busy on taking care of Moses when my maid was on leave..
Taking him to school, cooking, cleaning..


侯爵府

積分: 21322


3972#
發表於 05-11-23 12:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
其實真係唔知FANNY會點寫?個機會又會係點?
至於ST CAT,我都係志在參與~~


吾知呀!! 佢成日講到咁有POWER, 呢個就係比佢發揮既好時機喇!!


大宅

積分: 4515


3973#
發表於 05-11-23 12:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

St.Cat ~ 只有 mon 妹一個志在必得咋!

Ka_wai 寫道:
至於ST CAT,我都係志在參與~~
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


3974#
發表於 05-11-23 12:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
陪跑心態好多時都跑去架喎!成6XX 幾個位,我哋大家一齊跑出一啲都唔奇吖!


物ST CAT有成6XX幾個位咩?


侯爵府

積分: 21322


3975#
發表於 05-11-23 12:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
陪跑心態好多時都跑去架喎!成6XX 幾個位,我哋大家一齊跑出一啲都唔奇吖!


但係參賽者都吾少呢?? 蝦!! 我都好想知究竟幾多人去IN呢??


大宅

積分: 4515


3976#
發表於 05-11-23 12:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

殺到埋身咁 feel 添!

[quote]
monmantong 寫道:
I think Kenville will release the result this Friday, so we will receive letters on 11/26, and SC will release next week, & we will receive letters on 12/03... so anxiously to know the result.
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


3977#
發表於 05-11-23 12:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:
I think Kenville will release the result this Friday, so we will receive letters on 11/26, and SC will release next week, & we will receive letters on 12/03... so anxiously to know the result.


MON妹妳講D收信日子好鬼準既啫!! 妳提起收信, 我就無嘜心機喇!! :cry: :cry:


大宅

積分: 4515


3978#
發表於 05-11-23 12:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Kent. & SC 都分別係 6xx 個位呀!

Ka_wai 寫道:
物ST CAT有成6XX幾個位咩?
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


3979#
發表於 05-11-23 12:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:
I think Kenville will release the result this Friday, so we will receive letters on 11/26, and SC will release next week, & we will receive letters on 12/03... so anxiously to know the result.

+wai, your maid is on leave, why are you so free now? need not take care of Jeffrey ? as i was so busy on taking care of Moses when my maid was on leave..
Taking him to school, cooking, cleaning..


mon,

你又無溫書呢? :evil: 我而家仲返梗工,本來諗住我老公放呢個week,我就放下個week,點知佢公司有同事有事要放sick leave,所以結果佢無得放,至於jason & jeffrey今個week就有公公/婆婆過嚟睇,到下個week就係我啦,到時我諗我真係會無咩機會可以上嚟啦~~


侯爵府

積分: 21322


3980#
發表於 05-11-23 12:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
St.Cat ~ 只有 mon 妹一個志在必得咋!


其實我去過佢間學校之後都覺得吾錯!! 我都吾排除考慮呢間既可能性架! (MON妹, 吾洗驚, 有我陪妳!)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo