在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17942

好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


39941#
發表於 05-9-6 17:18 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

Sally 寫道:
我冇lan架喎
係你地C要認做lan咋喎
如果真係要知個架步,我諗......小之屋企卦

佢地甘心情願咁跟你, 你就收佢地啦, 唔係反轉豬肚就唔好喇
果個架步又幾好喎, 一來一回剛好放學 :mrgreen:


瑪瑙宮

積分: 129520

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


39942#
發表於 05-9-6 17:19 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

VENUSSUM 寫道:
[quote]
Sally 寫道:
打啦打啦~你都打啦 趁佢咁好口

佢對你係咁唔代表對我會係咁呢~~[/quote]
你都應該係第二把交椅.
venus. 你鍾意打 我啦.


伯爵府

積分: 17942

好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


39943#
發表於 05-9-6 17:20 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:
你咁細膽架

你勇就等你黎


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


39944#
發表於 05-9-6 17:20 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:

睇嚟佢d轉數突然間慢咗喎
另外想問吓你個套doremi可唔可以借我take copy呀?



OK~我可以燒埋比你!
仲有呀~~套"我愛普通話"我班唔到呀,而家得套"兒歌樂",不如我一次過燒埋比你啦,好冇


伯爵府

積分: 17942

好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


39945#
發表於 05-9-6 17:21 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

qq媽媽咪 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
請問聲大埔有無落雨呀? 火炭好暗呀

勁大雨.[/quote]
而家公司出面黑到反光, 好得人驚


伯爵府

積分: 17942

好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


39946#
發表於 05-9-6 17:22 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

qq媽媽咪 寫道:
你都應該係第二把交椅.
venus. 你鍾意打 我啦.

無情白事我打唔落手喎 :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


39947#
發表於 05-9-6 17:23 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:

我係見唔到你係咪嗱嗱林架喎~ 因為我放低晴晴之後, 已經雞咁腳返工喇


你見唔到我嗱嗱林啫,咁你見到我係幾點上bk呀麻


伯爵府

積分: 17942

好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


39948#
發表於 05-9-6 17:23 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:
頭先我click咗全職媽媽果版面, 見到top 3都係有關大埔媽媽嘅topic呀! 原來大埔d媽咪係熱情d喎

會唔會係大埔D太太比較得閒呢


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


39949#
發表於 05-9-6 17:24 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:
[quote]
wing_so 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
請問聲大埔有無落雨呀? 火炭好暗呀


落緊呀[/quote]

oh no :-( :-( :-( 人地今朝仲曬咗衫tim[/quote]


me too la ~ :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 18655


39950#
發表於 05-9-6 17:24 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

qq媽媽咪 寫道:
你都應該係第二把交椅.
venus. 你鍾意打 我啦.


venus,
此時不打,更待何時? 動手吧!


侯爵府

積分: 20423


39951#
發表於 05-9-6 17:25 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

VENUSSUM 寫道:
唔會係大埔D太太比較得閒呢


伯爵府

積分: 18655


39952#
發表於 05-9-6 17:25 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

VENUSSUM 寫道:
[quote]
MARS 寫道:
你咁細膽架

你勇就等你黎 [/quote]
睇怕我仲未夠班坐第3把膠椅


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


39953#
發表於 05-9-6 17:25 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

VENUSSUM 寫道:
[quote]
Sally 寫道:
打啦打啦~你都打啦 趁佢咁好口

佢對你係咁唔代表對我會係咁呢~~[/quote]

唔打過你又點知


瑪瑙宮

積分: 129520

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


39954#
發表於 05-9-6 17:26 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

VENUSSUM 寫道:
[quote]
MARS 寫道:
頭先我click咗全職媽媽果版面, 見到top 3都係有關大埔媽媽嘅topic呀! 原來大埔d媽咪係熱情d喎

會唔會係大埔D太太比較得閒呢 [/quote]
可能係掛.


伯爵府

積分: 18655


39955#
發表於 05-9-6 17:27 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

Sally 寫道:

OK~我可以燒埋比你!
仲有呀~~套"我愛普通話"我班唔到呀,而家得套"兒歌樂",不如我一次過燒埋比你啦,好冇


好呀!thank you. 我已經有套eng. time喇, 下次見面時交比你下


瑪瑙宮

積分: 129520

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


39956#
發表於 05-9-6 17:27 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:
[quote]
qq媽媽咪 寫道:
你都應該係第二把交椅.
venus. 你鍾意打 我啦.


venus,
此時不打,更待何時? 動手吧![/quote]
mars, 相煎何太急呢.


伯爵府

積分: 17942

好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


39957#
發表於 05-9-6 17:29 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

MARS 寫道:
venus,
此時不打,更待何時? 動手吧!

唔喇, 趁未落出雨要走喇, 個場交俾你地啦!

BYE BYE


瑪瑙宮

積分: 129520

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


39958#
發表於 05-9-6 17:29 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

Sally 寫道:
[quote]
VENUSSUM 寫道:
[quote]
Sally 寫道:
打啦打啦~你都打啦 趁佢咁好口

佢對你係咁唔代表對我會係咁呢~~[/quote]

唔打過你又點知 [/quote]
venus, 老大要你點做, 你就做啦.


伯爵府

積分: 18655


39959#
發表於 05-9-6 17:29 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

VENUSSUM 寫道:
[quote]
MARS 寫道:
頭先我click咗全職媽媽果版面, 見到top 3都係有關大埔媽媽嘅topic呀! 原來大埔d媽咪係熱情d喎

會唔會係大埔D太太比較得閒呢 [/quote]
因為大埔富太多嘛~ 有幾多個好似你我咁命苦丫


瑪瑙宮

積分: 129520

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


39960#
發表於 05-9-6 17:29 |只看該作者

Re: 全職/在職大埔靚媽會

VENUSSUM 寫道:
[quote]
MARS 寫道:
venus,
此時不打,更待何時? 動手吧!

唔喇, 趁未落出雨要走喇, 個場交俾你地啦!

BYE BYE [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo