立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 849
召藥師 寫道: 我未用過豆漿機,只係用普通攪拌器整,其實都可以唔駛好辛苦架! 1斤豆整到9斤豆漿,想濃d可以整6-7斤(好杰)。豆洗淨浸3小時左右,加水攪1分鐘左右,用普通篩過一過至兩過(用匙協助),再用布隔時就少左好多豆渣唔駛揸得咁辛苦,而豆渣可煮麥皮、薯餅、饅頭、麵包或煎肉餅等。 同埋豆漿煮時要邊煮邊攪,滾左繼續煮多10-15分鐘,凍飲我覺得好味好多。
積分: 728
召藥師 寫道: 我個攪拌器得一種刀片,我諗用生果個d就得(因為我個部平時都係整下豆漿同果蓉。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy