烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 849


21#
發表於 07-5-30 09:42 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

召藥師,

嘩! 原來用普通攪拌器都得架, 你好叻呀.
等我都照你方法試下先. 唔該哂.

召藥師 寫道:
我未用過豆漿機,只係用普通攪拌器整,其實都可以唔駛好辛苦架!
1斤豆整到9斤豆漿,想濃d可以整6-7斤(好杰)。豆洗淨浸3小時左右,加水攪1分鐘左右,用普通篩過一過至兩過(用匙協助),再用布隔時就少左好多豆渣唔駛揸得咁辛苦,而豆渣可煮麥皮、薯餅、饅頭、麵包或煎肉餅等。

同埋豆漿煮時要邊煮邊攪,滾左繼續煮多10-15分鐘,凍飲我覺得好味好多。


別墅

積分: 728


22#
發表於 07-5-30 21:51 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

THX, 剛才買咗料啦, 宜家去浸豆

召藥師 寫道:
我個攪拌器得一種刀片,我諗用生果個d就得(因為我個部平時都係整下豆漿同果蓉。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo