立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 336
積分: 376
積分: 316
大宅
積分: 2598
伯爵府
積分: 17113
Carol3q 發表於 14-7-1 20:14 回覆 3B之Mother 的帖子 有G6PD唔可以用DE粉??真的嗎?我用左都2個星期了..
別墅
積分: 820
男爵府
積分: 6778
zoiechan 發表於 14-6-12 13:40 唉,其實之前冬天好凍果排凍死左好多隻,我以為佢地死晒啦,點之最近又有出現返。。。。。。。。 ...
積分: 232
積分: 16316
洋房
積分: 37
Johnson882 發表於 14-8-31 09:06 我都在諗計點對付床蝨(臭虫)。 家中有bb,自不會用化學野。 想試用艾條,於是做實驗。活捉左隻床蝨,放入 ...
民房
積分: 26
積分: 418
積分: 5178
原帖由 哈哈媽咪 於 14-08-31 發表 木蝨只係粉劑、高熱[無毒]先可以殺死佢地。其他野係冇效既。
積分: 9565
積分: 4074
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy