Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?
bbdou 寫道:
我係生仔,一次都冇嘔過,同未有bb冇分別,反而我有朋友生左兩個女,兩個都係由有左嘔到生,見到佢都覺得佢慘!
讚成! 我都係生仔, 都係一次都冇嘔過
小豬2007年2月16日出左世喇
2007/2/16 3.15 kg (初生)
2007/4/18 5.45 kg (2個月零3日)
2007/5/24 6.64 kg (3個月零9日)
2007/6/20 7.58 kg (4個月零5日)
2007/8/20 8.41 kg (6個月零5日)
2007/9/26 9.00 kg (7個月11日)
2007/12/24 10.00 kg (10個月零9日)