懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


21#
發表於 07-6-30 13:23 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

其實呢d說法冇一定o既,因為懷孕時所遇到o既反應,人人不同,會受到體質,年紀,生活環境影響~

我share一下我經驗係, 當我陀大仔 & 細仔時,明顯特徵係: 冇嘔冇頭暈, 鍾意食肉, 食甜野, 皮膚差

但到呢胎陀女,就...
勁嘔 (講緊係一日嘔十幾廿次), 食唔到肉,偏向鍾意食生果/菜, 皮膚好左

大家當係參巧下啦~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 5260

BK猜猜猜慶中秋


22#
發表於 07-6-30 15:02 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

Hi, 我二個都勁嘔, 一女一仔wor!


大宅

積分: 1281


23#
發表於 07-6-30 15:59 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我嘔好少,係仔,八月出世,我朋友係女,佢嘔到吾落得床


大宅

積分: 2094


24#
發表於 07-6-30 16:39 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我都係喎!
fishmum 寫道:
Hi, 我二個都勁嘔, 一女一仔wor!



男爵府

積分: 8493


25#
發表於 07-6-30 18:01 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我係生仔,一次都冇嘔過,同未有bb冇分別,反而我有朋友生左兩個女,兩個都係由有左嘔到生,見到佢都覺得佢慘!


別墅

積分: 801


26#
發表於 07-6-30 21:58 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

bbdou 寫道:
我係生仔,一次都冇嘔過,同未有bb冇分別,反而我有朋友生左兩個女,兩個都係由有左嘔到生,見到佢都覺得佢慘!


讚成! 我都係生仔, 都係一次都冇嘔過
小豬2007年2月16日出左世喇
2007/2/16    3.15 kg  (初生)
2007/4/18    5.45 kg  (2個月零3日) 
2007/5/24    6.64 kg  (3個月零9日)
2007/6/20    7.58 kg  (4個月零5日)
2007/8/20    8.41 kg  (6個月零5日)
2007/9/26    9.00 kg  (7個月11日)
2007/12/24  10.00 kg (10個月零9日)


複式洋房

積分: 418


27#
發表於 07-7-1 10:42 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我都讚成, 都係一次都冇嘔過.


大宅

積分: 3233


28#
發表於 07-7-1 11:40 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

懷孕初期有嘔,身體有特別不適係因為"害耳蒙"既轉變同埋身體裡面多左一樣之前無既野(bb)而身體機能上暫時未適應到所以先會有甘既程況出現,所以唔關有lee D程況就係生仔架~!


別墅

積分: 997


29#
發表於 07-7-1 11:54 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

whywai 寫道:
咁我又想問下,如果初期勁嘔的話,會否同身體差都有關,定係年紀都有關嫁?
我現在只是6wk尾了(第一胎),5wk時已開始勁想嘔,胃氣頂得好屝害;食唔到野,今個星期已經好了小小,想聽人都好舒服,我真好羨慕點解陀得咁自在,我咁慘 :-(


我又係成日想嘔,好多胃氣.又冇胃口,可以點做?


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


30#
發表於 07-7-1 12:01 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

我對嘔呢樣野同樣都冇晒辦法~

而家我陀緊第三胎,係女,由4-5WEEK開始就嘔,一日嘔十幾廿次,水都飲唔到多一啖,人又發冷又頭暈,差D再入院吊水...到而家近五個月肚,都仲有嘔,不過冇嘔得咁利害;前前後後我輕左16磅,因為食唔到野~!

BTW,聽D人講,少吃多餐,早上起床食幾塊餅會好D...但我試過乜方法都冇用...

忍下啦姐妹,好快就過傢喇~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1645


31#
發表於 07-7-1 12:06 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

I don't think so. For me, I felt similar for baby boy & girl.
該用戶已被刪除

32#
發表於 07-7-1 14:22 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 997


33#
發表於 07-7-1 15:41 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

tsznok 寫道:
我對嘔呢樣野同樣都冇晒辦法~

而家我陀緊第三胎,係女,由4-5WEEK開始就嘔,一日嘔十幾廿次,水都飲唔到多一啖,人又發冷又頭暈,差D再入院吊水...到而家近五個月肚,都仲有嘔,不過冇嘔得咁利害;前前後後我輕左16磅,因為食唔到野~!

BTW,聽D人講,少吃多餐,早上起床食幾塊餅會好D...但我試過乜方法都冇用...

忍下啦姐妹,好快就過傢喇~

咁你有冇返工呀?我衣幾日情况差咗,成日都要rest.唔知捱唔捱到返工


禁止訪問

積分: 458


34#
發表於 07-7-1 16:05 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6636


35#
發表於 07-7-1 17:17 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

第一胎冇咩特過試過嘔(連想都冇)、唔舒服..係仔
第二胎又嘔又病..係仔


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 07-7-1 22:13 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

無嘔,無唔舒服,鍾意食生果,牛肉同朱古力---係仔
(3種都係未有前唔鍾意食嘅)


大宅

積分: 4722


37#
發表於 07-7-1 22:36 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

第一胎 - 有勁嘔 - 生仔
第二胎 - 又係勁嘔 - 遲 d 話你知仔定女


大宅

積分: 3940


38#
發表於 07-7-1 22:49 |只看該作者

Re: 有人話懷孕初期有嘔,身體有特別不適便是生仔,大家覺得準確嗎?

第一胎>>只是覺得疲憊不堪, 沒有嘔>>>生女
第二胎>>一食完晚飯就嘔, 聞到煮飯的氣味都嘔, 問你死未!>>>生仔


大宅

積分: 1914


39#
發表於 07-7-3 13:47 |只看該作者
我上一胎生女,嘔都七彩,嘔到7個月。
今胎我應該生仔,都係嘔到八彩。
嘔唔嘔係睇媽咪體質,好似唔關生仔定女事。


男爵府

積分: 6299


40#
發表於 07-7-3 13:55 |只看該作者
嘔唔嘔冇關係. 上胎係女, 冇嘔. 今胎未知, 不過中醫把脈話係仔, 都係冇嘔. 但係兩胎我都作悶, 有胃氣, 想嘔, 但係就冇嘔. 上一胎胃口唔好, 今胎反而幾好. 不過今胎鍾意食肉就真. 上一胎冇咁大偏好.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo