立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20366
伯爵府
積分: 18462
大宅
積分: 1808
原文章由 RonicaKwok 於 07-7-21 12:47 發表 開奶茶會幫到訓覺嫁咩?! 我之前都有買余仁生... 但原來麻麻地嫁咋... 小好多料嫁... 我後尾去比較過東方紅... 同埋我幫襯左幾十年既中藥鋪... 余仁生果包開奶茶真係少左好多野... 唔係大包細包既問題.. ...
原文章由 pakyumama 於 07-7-21 12:52 發表 我想問2月出世的BB可以飲開奶茶咩, 我去樓下中藥店問中醫師佢話1歲先好飲 我個B一個月約有3次好扭計,狂哭,連食奶都狂哭, 唔知咩事,我估可能'牛'牙,上來看完其他同期BB都一樣,我都安心D 不過BB唔肯咬牙膠,個 ...
原文章由 十仔 於 07-7-21 12:52 發表 我剛剛先去左余生到買開奶茶呀...:-( :-( :-( 不過算啦...$15..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy