自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12706


21#
發表於 07-7-18 14:48 |只看該作者
只要係親子問題, 我相信大部份mami 識既都會回應既~
其實, 有時上黎bk, 大家傾下計, 分享下啫~
唔關果個係爸 or 媽事 既~


禁止訪問

積分: 4006


22#
發表於 07-7-18 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 07-7-18 14:53 |只看該作者
你post的問題,可能咁o岩無人識答,所以無人回應囉。

又或者剛巧有多個好hit 的topic, 你個topic一出無耐就跌左去後幾版,識答的媽咪見唔到你個post囉。

唔關性別事,況且你唔講無人知你係男人。

我都認得呢樹有幾個很活躍的爸爸級。無人歧視佢地, 相反成日撩佢地出聲添


複式洋房

積分: 484


24#
發表於 07-7-18 15:15 |只看該作者
睇唔到你係男/女播.通常有問必答嫁播


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


25#
發表於 07-7-18 15:18 |只看該作者
咪係,你唔講仲以為係c9 tim .無人答你沉左落去咪錨番上黎問過嘛..一係出晒 urgent呀,急急呀咁,响晒'安'我地見到一定衝晒紅燈火速入去look look see see.識就即刻答,唔識咪收隊

所以唔使諗多左,我地會'娶'(采)你.
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


26#
發表於 07-7-18 15:21 |只看該作者
你下次問一定大把人答你:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 07-7-18 15:23 |只看該作者
原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...


其實點解你會諗"討論區不歡迎爸爸參與?"呢?因為,你唔講,真係冇人知你係男定女喎...就算你個網名寫住"我係老公"你都未必係男人啦
冇人答..係咪時間唔岩呢?果個時段小人上黎之類...又或者太多人上...唔駛幾秒..個新topic都唔知去左邊囉...我都成日開topic冇人理架:-(要自己係好底up番上黎..有人睇到先有人回覆架嘛...又或者你d 問題太普通..多數媽咪覺得係常識...唔駛答呢...

我從來都冇亂諗..男人上黎就係搵食..如果要叫人唔好亂諗既...應該係你唔好亂諗..唔係個個媽咪都以為男人上黎就係搵食


珍珠宮

積分: 36663

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 07-7-18 15:24 |只看該作者
原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...




唔會架, 男女平等呀 :)


別墅

積分: 602


29#
發表於 07-7-18 18:41 |只看該作者
原文章由 kokojojo 於 07-7-18 14:25 發表
你有冇係度搵食, 只有你自己知啦

hi kokojojo:
我見到有關你既post
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1064977&extra=page%3D1
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid225/pcf65ea518be162d4ec70ff76be1a5cc4/e9174368.jpg[/img]


別墅

積分: 602


30#
發表於 07-7-18 18:54 |只看該作者
我岩岩再睇返,又真係有好多post冇人回應,以前冇留意,加埋阿仔病左好多日喇,上個禮拜就感冒喉嚨發炎又發燒,呢個禮拜就咳到cc下,尋日又睇醫生,話佢氣管炎,要食五隻藥水,星期五仲要覆診,心情唔係幾好,post問點止咳又冇人回,咪以為爸爸問野會冇咩人理,你地唔知我係爸爸者,我自己知嘛!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid225/pcf65ea518be162d4ec70ff76be1a5cc4/e9174368.jpg[/img]


別墅

積分: 845


31#
發表於 07-7-18 19:06 |只看該作者
你下次試下push下佢囉...


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


32#
發表於 07-7-18 19:13 |只看該作者
有時你要兩邊開TOPIC:嬰兒醫護+自由講場,自由講場多D人氣咁咪快D答到你啦,有個媽咪問關於咳,好多膊頭有花媽咪嗱嗱聲回應.


原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 18:54 發表
我岩岩再睇返,又真係有好多post冇人回應,以前冇留意,加埋阿仔病左好多日喇,上個禮拜就感冒喉嚨發炎又發燒,呢個禮拜就咳到cc下,尋日又睇醫生,話佢氣管炎,要食五隻藥水,星期五仲要覆診,心情唔係幾好, ...
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


禁止訪問

積分: 2729


33#
發表於 07-7-18 20:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


34#
發表於 07-7-18 23:08 |只看該作者
原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...

單靠ppccyy2001呢個網名,估唔到你係男係女,所以應該無性別歧視!歡迎任何人類


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


35#
發表於 07-7-18 23:29 |只看該作者
原文章由 renren 於 07-7-18 19:13 發表
有時你要兩邊開TOPIC:嬰兒醫護+自由講場,自由講場多D人氣咁咪快D答到你啦,有個媽咪問關於咳,好多膊頭有花媽咪嗱嗱聲回應.


膊頭有花媽咪 :lol ,0廿都比你諗到,好野


水晶宮

積分: 74328


36#
發表於 07-7-18 23:37 |只看該作者
咁你依家有咩想問即?
睇下咁多媽咪有無人可以即係答答你.


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


37#
發表於 07-7-18 23:41 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 07-7-18 23:37 發表
咁你依家有咩想問即?
睇下咁多媽咪有無人可以即係答答你.




珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 07-7-18 23:47 |只看該作者
原文章由 eunicelee 於 07-7-18 07:06 PM 發表
你下次試下push下佢囉...


係囉.... 我都唔係成日問嘢, 有時都無人會答到我啦.... 我見耐無人答咪自己再回應問句 "真係無人知?" 咁你個 post 就可以升番上黎...


侯爵府

積分: 20973

牛年勳章 好媽媽勳章


39#
發表於 07-7-18 23:52 |只看該作者
呢度都有好多男士發問,男與女唔關事喎


子爵府

積分: 10622

醒目開學勳章


40#
發表於 07-7-19 01:21 |只看該作者
ChunChun_Daddy,
你梗係多人答啦!你"笨"唔係好人嘛!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo