嬰兒用品

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   21


男爵府

積分: 8208


21#
發表於 14-2-26 18:38 |只看該作者
KLDC 發表於 14-2-26 18:29
我堆 Tee 係 9-12months,身長係寫 80cm。

你買的係咩 Size,係咪都同 Gap 咁大出入?
GAP我買6-12, NEXT就買9-12, 不過我買緊夏天衫, 冬天唔買住啦, 等下次冬天先再買, 都就來夏天啦


大宅

積分: 1568


22#
發表於 14-2-26 22:27 |只看該作者
通常3個月要著咩size倒呢?


男爵府

積分: 8208


23#
發表於 14-2-26 22:31 |只看該作者
Shanmammy 發表於 14-2-26 22:27
通常3個月要著咩size倒呢?
3個月你買6-9或者9-12, 不過你而家買夏天衫比較好, 可以預大少少


大宅

積分: 1568


24#
發表於 14-2-26 22:34 |只看該作者
回覆 wailing1230 的帖子

hehe...其實係我太心急,我b6月頭先預產期.......我咁快已經諗定,係米crazy左d呢~~ haha


男爵府

積分: 8789


25#
發表於 14-3-4 22:05 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

請問next ge 9-12 係咪同80cm 咁上下size? thx!


男爵府

積分: 8208


26#
發表於 14-3-4 23:57 |只看該作者
keung0413 發表於 14-3-4 22:05
請問next ge 9-12 係咪同80cm 咁上下size? thx!
咁我又唔知幾CM WO, 我跟幾多個月來買


禁止訪問

積分: 27


27#
發表於 14-3-5 12:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4012


28#
發表於 14-3-6 01:31 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

嘩,好多呀!
我都好中意next,唔貴,款襟興,料又ok!
我上次買2-3日就送到




男爵府

積分: 8208


29#
發表於 14-3-6 11:09 |只看該作者
wawa246 發表於 14-3-6 01:31
嘩,好多呀!
我都好中意next,唔貴,款襟興,料又ok!
我上次買2-3日就送到
係呀。忍唔住愈買愈多


大宅

積分: 1683


30#
發表於 14-3-6 14:29 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

我d next 都到貨喇, 大前晚落單, 尋日收到, 送貨比carter's DHL 要快, 平靚正


大宅

積分: 1094


31#
發表於 14-3-10 23:21 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

滿200免郵真係好抵。
想問,佢話收貨地址要同信用卡帳單地址一樣。 我信用卡地址仲係阿媽度,甘即係要寫返阿媽度定可以寫自己屋企?
另外,佢送貨之前會唔會打嚟? 通常日頭定夜晚送架????


大宅

積分: 1094


32#
發表於 14-3-10 23:21 |只看該作者

引用:等左成個禮拜終於收到啦,+質地真係幾令,+價

原帖由 wailing1230 於 14-02-24 發表
等左成個禮拜終於收到啦, 質地真係幾令, 價錢又唔貴
滿200免郵真係好抵。
想問,佢話收貨地址要同信用卡帳單地址一樣。 我信用卡地址仲係阿媽度,甘即係要寫返阿媽度定可以寫自己屋企?
另外,佢送貨之前會唔會打嚟? 通常日頭定夜晚送架????


男爵府

積分: 8208


33#
發表於 14-3-10 23:24 |只看該作者
porb 發表於 14-3-10 23:21
滿200免郵真係好抵。
想問,佢話收貨地址要同信用卡帳單地址一樣。 我信用卡地址仲係阿媽度,甘即係要寫返 ...
可以寫自己地址, 我都同信用卡唔一樣, 多數日頭送來, 佢會打比你先


大宅

積分: 1094


34#
發表於 14-3-10 23:38 |只看該作者

引用:Quote:porb+發表於+14-3-10+23:21+滿200免

原帖由 wailing1230 於 14-03-10 發表
可以寫自己地址, 我都同信用卡唔一樣, 多數日頭送來, 佢會打比你先
唔該晒。她想快d訂呢。
問多樣野,知唔知幾時會有折架? 係咪可以入咩promotion code有9折?
D碼係咪話偏細???


男爵府

積分: 8208


35#
發表於 14-3-10 23:43 |只看該作者
porb 發表於 14-3-10 23:38
唔該晒。她想快d訂呢。
問多樣野,知唔知幾時會有折架? 係咪可以入咩promotion code有9折?
D碼係咪話偏細? ...
你做左會員佢有折應該會SEND EMAIL比你, 果個CODE我都唔知點拎, 衫既話細少少囉, 褲既話又唔會偏細


禁止訪問

積分: 13577


36#
發表於 14-3-13 02:09 |只看該作者

引用:Quote:露菲亞+發表於+14-2-24+15:20+其實香

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13577


37#
發表於 14-3-13 02:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KLDC+於+14-02-26+發表我都收

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9930


38#
發表於 14-3-13 02:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KLDC+於+14-02-26+發表補相衫

原帖由 bo_chau 於 14-03-13 發表
衫仔幾錢件呀?
5 件衫 + 兩條褲仔 total $298。

好似係 $11x 有一 set 3 件衫,
$9x 一 set 兩件衫,
$8x 一 set 兩條褲。


禁止訪問

積分: 13577


39#
發表於 14-3-13 09:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bo_chau+於+14-03-13+發表衫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8208


40#
發表於 14-3-13 10:54 |只看該作者
bo_chau 發表於 14-3-13 09:07
甘平既?依家褲仔一條都百幾。。。係咪因為減價?通常幾時減價呀?
你可以上佢官網睇, 佢D衫褲真係好平, 一PACK都唔會過$150我買果陣唔係減價都好平, 十幾件衫+幾條褲都係千幾蚊

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo