家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8044


21#
發表於 14-2-26 00:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+國民A+於+14-02-25+發表保險

原帖由 prettyporky 於 14-02-25 發表
我都想知泊車點解可以咁平?我每月泊車費都成$4xxx!(屋企加工作既停車場)



...
我都有呢個疑問,唔知點解記者沒呢個疑問。


男爵府

積分: 8044


22#
發表於 14-2-26 00:07 |只看該作者

引用:Quote:ac321+發表於+14-2-25+18:41+因為搶

原帖由 Jnam 於 14-02-25 發表
乜"被迫讀國際學校"咁慘呀,而家D國際學校唔係爭賓頭咩?
讀國際學校就唔係咁少錢了。


男爵府

積分: 8205


23#
發表於 14-2-26 00:14 |只看該作者

回覆:「中產基層」 月入5萬月月清

呢篇係咪學生中文功課。 請同學找出前後茅盾, 文理不通, 論據荒誕之處


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 14-2-26 00:14 |只看該作者

引用:15000蚊供養父母(外家?),但又要奶奶補

原帖由 Snowicebb 於 14-02-26 發表
15000蚊供養父母(外家?),但又要奶奶補貼??
我唸應該係卑完奶奶家用唔夠使 奶奶又卑番拒





大宅

積分: 4133

MommyPanel勳章


25#
發表於 14-2-26 08:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+國民A+於+14-02-25+發表保險

原帖由 prettyporky 於 14-02-25 發表
我都想知泊車點解可以咁平?我每月泊車費都成$4xxx!(屋企加工作既停車場)



...
我住元朗屋苑,都要$1500


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


26#
發表於 14-2-26 18:39 |只看該作者

引用:15000蚊供養父母(外家?),但又要奶奶補

原帖由 Snowicebb 於 14-02-26 發表
15000蚊供養父母(外家?),但又要奶奶補貼??
即係比外家15000,但就要62 99 倒貼佢地、、、、
即係間接由62 99 養佢外家


男爵府

積分: 8044


27#
發表於 14-2-26 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Snowicebb+於+14-02-26+發表1

原帖由 ac321 於 14-02-26 發表
即係比外家15000,但就要62 99 倒貼佢地、、、、
即係間接由62 99 養佢外家
15000係俾兩邊父母吧?


男爵府

積分: 8044


28#
發表於 14-2-26 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Snowicebb+於+14-02-26+發表1

原帖由 ac321 於 14-02-26 發表
即係比外家15000,但就要62 99 倒貼佢地、、、、
即係間接由62 99 養佢外家
15000係俾兩邊父母吧?


複式洋房

積分: 476


29#
發表於 14-2-27 11:45 |只看該作者

回覆:國民A 的帖子

如果有老有細,一家五口,每人份基本E保,$2900亦唔算過份!
佢供8K樓,明顯唔會在貴地或老係居屋,村屋,car park $800合理呀!




複式洋房

積分: 476


30#
發表於 14-2-27 11:59 |只看該作者

回覆:ismandy 的帖子

究竟而家係為呢個年代既收入支出同社會有所距離,而証府仍覺月入五萬已是最好既中產,所以D野貴呢!你自己諗點算啦!
唔用車,唔生仔,就有多餘錢呢?
而家貨幣扁值,工種及人工沒有為中產提升人工,只是有最低時 薪,定位跟本就唔平衡,人地新加坡無窮人,澳門有錢派,我地香港派左一年糖,就好似受佢恩惠千年記,拿返你十年著數都忡講緊一次派糖!
可能個中產表有好多位置放錯左,但俾你從新把5萬放在咁多項目,你認為我地要在「中產」既解說定義為「月光族」即不是生活最良好呢?




禁止訪問

積分: 25495


31#
發表於 14-2-27 12:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 239666


32#
發表於 14-2-27 16:32 |只看該作者

月入5萬月月清


月入近十萬一樣唔夠使


自己反思一下 吧.
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 7391


33#
發表於 14-2-27 19:03 |只看該作者
這家人習慣洗大咗, 自然若叫佢哋降低生活質數, 一定不想, 所以唯有依靠政府做嘢啦!

但我個人認為其實很多人都係有父母, 有仔女, 甚至住係公屋都是一家5口, 但人工都不高, 因佢D仔女沒有其他嘢學(如學琴等等..) 只係返學就返學, 佢哋D父母都好明白, 所以給供養母的錢都不會給很多, 而且亦不會保險及買車等等... 少了這些費用, 自然慳D! 我個人睇法!


男爵府

積分: 8044


34#
發表於 14-2-27 20:06 |只看該作者

引用:這家人習慣洗大咗,+自然若叫佢哋降低生活質

原帖由 louisa_hk 於 14-02-27 發表
這家人習慣洗大咗, 自然若叫佢哋降低生活質數, 一定不想, 所以唯有依靠政府做嘢啦!

但我個人認為其實很多 ...



男爵府

積分: 8044


35#
發表於 14-2-27 20:09 |只看該作者

引用:究竟而家係為呢個年代既收入支出同社會有所

原帖由 Jessica415 於 14-02-27 發表
究竟而家係為呢個年代既收入支出同社會有所距離,而証府仍覺月入五萬已是最好既中產,所以D野貴呢!你自己 ...
5萬絕對唔是優質中產既收入。

都係睇餸食飯

點評

333s  要學識量入為出  發表於 14-3-1 02:07


大宅

積分: 3124


36#
發表於 14-2-27 23:28 |只看該作者
本帖最後由 codeblue 於 14-2-27 23:29 編輯

一個單身人仕搵 50K 可以算中產, 冇太多負擔養架車唔過份...

但如果已經成家立室有小朋友, 就算月入 100K 都係要量入為出, 應洗得洗...

$2900 保險唔算貴, 但唔係必需品, 醫療保障係有代價的...
$800 停車場係好平 (可能係露天爛地場), 但係車始終唔係必需品,
交通費 $3500 如果唔養車可能會少D, 養車仲有好多其他雜費佢冇計...
冇必要既野, 就算係平同貴都係冇必要...

收入 - 必要開支 = 可規劃資源

睇餸食飯, 就係要將「可規劃資源」用在最重要的地方, 而捨去比較次要的..
要提升生活質素, 就努力提升自己收入, 否則冇人(包括政府)可以﹑或有義務幫你~~


男爵府

積分: 8205


37#
發表於 14-2-28 00:48 |只看該作者

回覆:「中產基層」 月入5萬月月清 vs 月入近十萬一樣唔夠使

如果揾十萬都唔夠駛, 揾一萬嗰d應該餓死哂



點評

333s    發表於 14-3-1 02:07


複式洋房

積分: 476


38#
發表於 14-2-28 09:45 |只看該作者

回覆:codeblue 的帖子

認同你的重要資源規劃,但其實而家唔係講緊要人幚,係因為自己亦要知所納之稅究竟去幚左D乜野人!為社會做左D乜野,放在乜野資源!
中產定義是什麼?每人睇餸食飯當然要,但問題係物價失控上升,好簡單連奶粉也海鮮價,跟本社會沒有處善呢D咁基本既食用問題!搵幾多都一様!




大宅

積分: 3124


39#
發表於 14-2-28 11:34 |只看該作者
本帖最後由 codeblue 於 14-2-28 11:48 編輯

回覆 Jessica415 的帖子

Sad to say, 自古以來, 作為平民百姓, 不論社會要變成點, 都要先自己好好想辦法面對同適應...

我向來認為「不在其位不謀其政」, 自問冇資格去評論政府做得好與壞,
物價飛升係美國佬一手做成既環球氣候, 小小一個地方政府事實上可以做既非常有限..

我要求好低, 只要公共設施﹑紀律部隊﹑公立醫療﹑道路交通﹑金融市場﹑教肓事務﹑
司法立法等一切繼續正常運作, 就已經算係對納稅人一個基本交代, 至於其他社會問題,
解決到係 bonus, 解決唔到實屬正常...


禁止訪問

積分: 15530


40#
發表於 14-2-28 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo