自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6514


21#
發表於 14-3-1 18:21 |只看該作者

引用:話說我接個女放學距離放學仲有啲啲時間走去

原帖由 maiarmaiar 於 14-03-01 發表
話說我接個女放學
距離放學仲有啲啲時間
走去超級市場買啲嘢啦
唔會。
你一反擊一定係你錯,太容易俾人捉一兩句或一兩個字大造文章。
算啦,呢類老人家個個年代都有,自己忍一時,當敬老。


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


22#
發表於 14-3-1 18:23 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

唔會理佢,同佢嘈都無謂




子爵府

積分: 13396

2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章


23#
發表於 14-3-1 18:27 |只看該作者
回覆 maiarmaiar 的帖子

我諗起有一次,我去超市買野,我有個習慣係一路排隊一路望下收銀台附近 d 野 , 睇下有無野岩買 , 之後我望下望下 , 有個阿婆無啦啦打占插左入黎 , 跟住我好聲好氣( 好細聲+好平靜 )咁問佢 : 「你做咩打占 ?」 點知下一秒個阿婆突然發難 , 用丹田氣咁既聲量鬧我 : 「依家咩打占啊 ? 排隊你就排隊啦 ! 周圍望我點知你係咪排架! 」 跟我我火都黎埋 , 我又用番一樣既聲量話 : 「 我企得係度就排緊隊架啦 ! 我望野唔代表我唔係排緊隊 , 如果係咁講又唔見後面d人個個爬曬我頭 ? 唔該你守下規矩 !」 之後佢可能估唔到我一個後生女都會發難 , 之後即刻靜曬 , 講到好似我趕佢出隊咁 , 話 : 「咁依家你俾錢先囉 ! 」 跟住佢就走開左 , 我就上去比錢了。 所以d 人有時真係 , 好鬼奇怪 !!


禁止訪問

積分: 15491


24#
發表於 14-3-1 18:35 |只看該作者

回覆:maiarmaiar 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


25#
發表於 14-3-1 18:40 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

樓主處理得好



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


侯爵府

積分: 23395


26#
發表於 14-3-1 19:05 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

我都會好似你咁,算數
啲老人家同佢嘈,盞麻煩,一陣又俾人話恰老人


男爵府

積分: 7286


27#
發表於 14-3-1 19:22 |只看該作者

引用:啲老人家好多都係禁,我會由佢當敬老

原帖由 gomuicircle 於 14-03-01 發表
啲老人家好多都係禁,我會由佢當敬老



翡翠宮

積分: 78964


28#
發表於 14-3-1 19:36 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

佢呢d係「跌落地拿番乍沙」,求其揾個人嚟遷怒,使乜理佢。



點評

柏架山莊  係呀,呢D人  發表於 14-3-2 09:58
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


侯爵府

積分: 24196


29#
發表於 14-3-1 19:37 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

佢鬧緊個收銀咋?


大宅

積分: 1079


30#
發表於 14-3-1 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+啤啤媽+於+14-03-01+發表唔會

原帖由 maiarmaiar 於 14-03-01 發表
後面五、六個人起碼有三個都係婆婆
咪睇吓後面啲阿婆讓唔讓佢囉,唔讓唔關你事嘛到時




別墅

積分: 622


31#
發表於 14-3-1 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maiarmaiar+於+14-03-01+發表

原帖由 啤啤媽 於 14-03-01 發表
咪睇吓後面啲阿婆讓唔讓佢囉,唔讓唔關你事嘛到時
啲婆婆應該睇唔到
因為佢哋聽佢咁講仲話:
而家啲人係咁咖喇


別墅

積分: 622


32#
發表於 14-3-1 21:18 |只看該作者

引用:佢鬧緊個收銀咋?

原帖由 ilikethis2005 於 14-03-01 發表
佢鬧緊個收銀咋?
如果係我就唔使咁嬲啦


珊瑚宮

積分: 114360

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 14-3-1 21:23 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

啲阿婆費事同佢嘈 恃老賣老


男爵府

積分: 7663


34#
發表於 14-3-1 21:26 |只看該作者
阿婆好明顯持老賣老, 不過我唔會反應, 當聽唔到! 第一你如果反擊, 相信阿婆可能會鬧得仲勁, 第二當自己敬老唔同佢嘈!


侯爵府

積分: 22284


35#
發表於 14-3-1 21:26 |只看該作者

引用:話說我接個女放學距離放學仲有啲啲時間走去

原帖由 maiarmaiar 於 14-03-01 發表
話說我接個女放學
距離放學仲有啲啲時間
走去超級市場買啲嘢啦
我試過,我就同婆婆講,婆婆,你係老人家今次我讓你先,但個個買嘢都要排隊,你記得下次排隊喇!


男爵府

積分: 6538

好媽媽勳章


36#
發表於 14-3-1 22:58 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

好多阿婆阿伯都系甘,搭車成日見,有次我排第2,後邊有8,9個人等,阿婆無啦啦企系我隔離,我開頭無出聲,系甘望下佢,希望佢自動自覺,我後面個男人又吾夠膽出聲,跟住我就同阿婆講,問佢系咪等xx巴士,佢話系,我就叫佢排隊,佢居然話我排緊啦,跟住我就指住後面排隊既人講,佢地都排緊隊架,你排後面啦,一定有位坐,你無位坐我讓俾你。佢諗左一陣又自言自語一陣至走去排隊。後面果個男人就系度笑。平時我都吾會出聲架,甘岩果日我心情好躁,無計。


侯爵府

積分: 24196


37#
發表於 14-3-1 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilikethis2005+於+14-03-01+

原帖由 maiarmaiar 於 14-03-01 發表
如果係我就唔使咁嬲啦
都唔關你事,你又無出過聲…唔洗理佢啦!


子爵府

積分: 11707


38#
發表於 14-3-1 23:08 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

我會扮聽唔到,費事同佢嘈,有失身份




水晶宮

積分: 57166


39#
發表於 14-3-2 03:17 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

佢都係揾下台階俾自己,我會忍,後面仲有班阿嬋,你出聲一定蝕將,唔夠班阿嬋大合奏




子爵府

積分: 13041

畀面勳章


40#
發表於 14-3-2 03:22 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

唔會 在場有咁多佢啲盟友
但我會冷笑一聲




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo