嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   9


男爵府

積分: 6435


21#
發表於 14-3-4 08:29 |只看該作者

引用:我前排就買左chicco,for初生至3歲,有避震

原帖由 Kaa1234 於 14-03-03 發表
我前排就買左chicco,for初生至3歲,有避震,2仟鬆d,又可以單手收車。
C6朋友推薦既,由於囡囡未岀世所以 ...
simplicity呢款好多人用,幾好推而且唔係太重,座位唔算太低


男爵府

積分: 8065


22#
發表於 14-3-4 14:57 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

本帖最後由 AJH 於 14-3-4 14:59 編輯

Highly recommend P3, quality is good and it's spacious.


大宅

積分: 1871


23#
發表於 14-3-4 17:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lala407+於+14-03-03+發表我

原帖由 yiyi0401 於 14-03-03 發表
你哩款咁似我睇中果款,但唔同色既。。。係咪。。。一樣呀?
大部份function一樣, 但主要係個位高左.


大宅

積分: 3701


24#
發表於 14-3-4 18:07 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

謝謝大家,真係好多人用p3 喎



大宅

積分: 3853


25#
發表於 14-3-4 18:18 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

初生用p3,依家22個月啱啱買咗aprica 2.9kg方便自己帶bb去街


大宅

積分: 2130


26#
發表於 14-3-4 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lala407+於+14-03-03+發表我

原帖由 yiyi0401 於 14-03-03 發表
你哩款咁似我睇中果款,但唔同色既。。。係咪。。。一樣呀?
Elite 係最新款有深紫同啡橙色,perimer只係舊一代,分别好似係坐位離地面高度有别,新一代離地55cm,顏色唔同。其實我買時都係combi同chicco之間,考慮到我想兩邊都推得(面向BB),又想BB坐位高啲(因為我個子屬高一族),雖然chicco有部5千幾包埋car seat,最終都係買左combi elite.


別墅

積分: 641


27#
發表於 14-3-5 00:36 |只看該作者
本帖最後由 kcg 於 14-3-5 00:37 編輯

要平衡重量與避震,我最後揀Combi Miracleturn Elite, 訂左啦!!!


大宅

積分: 3701


28#
發表於 14-3-5 01:10 |只看該作者

引用:要平衡重量與避震,我最後揀Combi+Miraclet

原帖由 kcg 於 14-03-05 發表
本帖最後由 kcg 於 14-3-5 00:37 編輯

要平衡重量與避震,我最後揀Combi Miracleturn Elite, 訂左啦! ...
我唔鍾意哩d色,何況我果個係仔。。。


複式洋房

積分: 261


29#
發表於 14-3-5 08:19 |只看該作者
回覆 Kaa1234 的帖子

請問你在邊到買?


禁止訪問

積分: 341


30#
發表於 14-3-5 09:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 800


31#
發表於 14-3-5 12:49 |只看該作者

引用:回覆+Kaa1234+的帖子請問你在邊到買?

原帖由 ob51330 於 14-03-05 發表
回覆 Kaa1234 的帖子

請問你在邊到買?
我果架響九龍灣德福個專門店買




大宅

積分: 1434


32#
發表於 14-3-5 16:58 |只看該作者
combi 車龐太細啦
除非你唔唸住用得耐啦~

我用緊aprica
車身好高,可以承重70lbs
掛好多野都未試過反車
暫時唯一唔好就係比較重

p3 mini唔係唔好
之前都試過買左架
但佢靠背椅好薄(唔太岩細細個bb)
同埋最大問題佢個LOCK有問題
(係地鐵lock左車,但車埋站時會自動unlock,架車會識走)
呢點真係好有問題~

chicco都幾多用,大仔出世時同事夾份送左架比我
都用左好耐
車身都夠大,但就短
最like就係佢個車藍,可以放好多野


大宅

積分: 3701


33#
發表於 14-3-5 17:19 |只看該作者

引用:combi+車龐太細啦+除非你唔唸住用得耐啦~我

原帖由 lovly_family 於 14-03-05 發表
combi 車龐太細啦
除非你唔唸住用得耐啦~
謝謝,我最後都揀左chicco...


別墅

積分: 975


34#
發表於 14-3-5 19:14 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

岩岩係尖咀I square chicco見到呢架
做特價去到16號
想買
myphoto.jpg




公爵府

積分: 28042


35#
發表於 14-3-5 23:01 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

用家意見,我買左部combi 用到一歲幾,其實係勉強用咁耐,因為冬天小朋友啲衫厚,combi 內龐窄,七個月大都覺得迫,避震係近乎無,一上梯級,個小朋友就“鄧“一“鄧“,同埋放左b 上去唔係好好推,如果無比較係唔知有咩分別,直至最近買左peg部 mini ,先知原來可以慳返咁多力,內龐又有鬆,小朋友都坐得舒服啲,我一個人唔會用b b 車出街,所以重量不是主要考慮因素,chicco 都好推同內龐大,一樣係二千幾蚊!


公爵府

積分: 28042


36#
發表於 14-3-5 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovly_family+於+14-03-05+發

原帖由 yiyi0401 於 14-03-05 發表
謝謝,我最後都揀左chicco...
明智選擇


別墅

積分: 752


37#
發表於 14-3-13 11:16 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

想問一下Strokke的車呢?好嗎? 在考慮 Crusi。


禁止訪問

積分: 53


38#
發表於 14-3-13 18:53 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8215

熱血勳章


39#
發表於 14-3-26 02:01 |只看該作者

引用:我前排就買左chicco,for初生至3歲,有避震

原帖由 Kaa1234 於 14-03-03 發表
我前排就買左chicco,for初生至3歲,有避震,2仟鬆d,又可以單手收車。
C6朋友推薦既,由於囡囡未岀世所以 ...
用緊呢隻,好好用,一手抱b 一手收車,成日比人讚我型架


複式洋房

積分: 161


40#
發表於 14-3-26 11:11 |只看該作者
Thx

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo