在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2802


21#
發表於 07-9-28 21:16 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 07-9-28 20:53 發表

D BB 好 CUTE GA~~~
就咁一個咪會悶親囉~~
我都係自己湊架咋~~~我條佬唔會幫我餵奶 ...換片(有陣時仲彈都唔知去左邊tim~~~)...沖涼更加無可能~~~
唉...同是天涯倫落人ar~~~ ...


我老公都冇幫我, 不過我都生咗2個 , 我同老公都鍾意小朋友, 過多2,3年環境可以的話都會駁多個仔, 宜家2個女


大宅

積分: 4409


22#
發表於 07-9-28 21:22 |只看該作者
原文章由 babyoush 於 07-9-28 21:16 發表


我老公都冇幫我, 不過我都生咗2個 , 我同老公都鍾意小朋友, 過多2,3年環境可以的話都會駁多個仔, 宜家2個女

我有一個囡囡2歲10個月,我同老公都計劃出年1月開始做人,
希望可以同家姐一樣11月出世
到個大囡20歲我都40啦....
生埋一次過修身


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 07-9-29 00:02 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 28/9/07 20:53 發表

D BB 好 CUTE GA~~~
就咁一個咪會悶親囉~~
我都係自己湊架咋~~~我條佬唔會幫我餵奶 ...換片(有陣時仲彈都唔知去左邊tim~~~)...沖涼更加無可能~~~
唉...同是天涯倫落人ar~~~ ...


我都明白同我都好鐘意bb ka.
但無錢又無人幫手好辛苦ka.
沖涼喂奶換片老公唔幫手都唔緊要la.
最慘係當你病你仲要帶埋個b去睇醫生,老公呢佢話唔好阻住佢睇電視.
你有你病佢有佢睇電視wo.
但呢個唔衰la,最衰既係一次呀仔入院幾日,佢一日都無黎睇過呀仔,
仲要同我講佢好忙唔得閒.
點知比我見到佢租碟番屋企睇wo.
就呢d問題我就唔可生第2個la.
唔想害左d小朋友.


男爵府

積分: 5050


24#
發表於 07-9-29 08:32 |只看該作者
原文章由 kellyly 於 07-9-29 00:02 發表


我都明白同我都好鐘意bb ka.
但無錢又無人幫手好辛苦ka.
沖涼喂奶換片老公唔幫手都唔緊要la.
最慘係當你病你仲要帶埋個b去睇醫生,老公呢佢話唔好阻住佢睇電視.
你有你病佢有佢睇電視wo.
但呢個唔衰la,最衰既係一 ...

咁好難怪既~~~
我記得我都有d類似既經驗~~~
就係岩岩生左個仔之後即刻病...
發冷又發熱...
跟住我訓緊...個死佬居然叫我起身餵奶~~~:-(
真係火都黎埋牙~~~
之後我就係小佢~~~不過我d怨氣都未消~~~
佢仲係度係咁同我吵~~自己之後就打機wo~~~
真係諗起都覺得幾攞命既~~~
都唔知點解d死佬可以咁鬼哀ga???
咁你係唔係全職媽咪黎架???

[ 本文章最後由 cky_01b 於 07-9-29 08:34 編輯 ]


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 07-9-30 21:08 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 29/9/07 08:32 發表

咁好難怪既~~~
我記得我都有d類似既經驗~~~
就係岩岩生左個仔之後即刻病...
發冷又發熱...
跟住我訓緊...個死佬居然叫我起身餵奶~~~:-(
真係火都黎埋牙~~~
之後我就係小佢~~~不過我d怨氣都未消~~~
佢仲係度係咁同我吵~~自己之後就打機wo~~~
真係諗起 ...


我係呀,由有左開始就無番工la.


大宅

積分: 1083


26#
發表於 07-10-2 17:51 |只看該作者
我覺得如果想生多一個, 就要快啦. 一來兩個小朋友相差近d, 可以一齊玩.

其二, 唔係你想有就有. 我身邊有好多朋友等了兩年都未有bb. 所以有plan就快啦. 不過我兩個都係一撃即中.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo