立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3990
原文章由 EVA222 於 07-8-10 17:02 表 既然係咁你要珍惜份工,其實你老闆對你好仁慈,忍到而家至開刀.
侯爵府
積分: 20121
原文章由 揚媽 於 07-8-10 16:33 發表 美美 希望在明天 你一定會搵倒好工架 加油
男爵府
積分: 5174
原文章由 may9912 於 07-8-10 18:05 發表 多謝你呀揚媽......遲d人黎你度搵你同貝貝飲茶茶行街街先
積分: 4193
原文章由 may9912 於 07-8-10 15:56 發表 :-( :-( :-( :-( :-(
積分: 5754
珍珠宮
積分: 39119
原文章由 mimibooo 於 07-8-11 12:46 發表 唔好唔開心呀 加油呀 一定搵到份好工ga
別墅
積分: 747
原文章由 may9912 於 07-8-10 16:11 發表 我都唔知可以搵咩做....自已學歷又唔高....又要就住阿女返學同放學既時間....好多工都唔岩做:cry:
水晶宮
積分: 70044
原文章由 may9912 於 07-8-10 06:05 PM 發表 多謝你呀揚媽......遲d人黎你度搵你同貝貝飲茶茶行街街先
原文章由 may2902 於 07-8-11 13:01 發表 美美 rachel..個封面相影得好靚女..佢手拿住什麼東西啊??
原文章由 may9912 於 07-8-11 07:00 PM 發表 揚媽、心悅、貝貝....你地下個星期有無興趣上中山行下呀
原文章由 may9912 於 07-8-11 19:00 發表 揚媽、心悅、貝貝....你地下個星期有無興趣上中山行下呀
原文章由 may2902 於 07-8-11 10:52 PM 發表 對我來講是一件無可能的事,因我要一拖三個
原文章由 揚媽 於 07-8-11 22:58 發表 仲有我哋幫手睇住嘛:lol :lol :lol
原文章由 may2902 於 07-8-11 11:04 PM 發表 我死佬一定唔比去架,香港就無問題,大陸實在好危險,拖少一個都會比人搶走
原文章由 may2902 於 07-8-11 23:04 發表 我死佬一定唔比去架,香港就無問題,大陸實在好危險,拖少一個都會比人搶走
瑪瑙宮
積分: 145167
原文章由 may9912 於 07-8-11 12:49 發表 多謝晒你地啊..... 係bk真係令我感到好溫暖.....我真係中左bk毒啦....一日唔上都唔安樂
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy