跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1113


21#
發表於 07-8-31 16:20 |只看該作者
me 2. 我個女一見鴨咀就另開,,有時扮嘔添
原文章由 miffy0824 於 07-8-17 15:45 發表
I tried no.2 on my girl 2 days ago, she doesn't like it and becomes angry if i still give it to her. Plus, she doesn't like to hold the cup herself

quote]原文章由 crystal121 於 07-8-17 00:59 ...


別墅

積分: 631


22#
發表於 07-9-21 03:05 |只看該作者
我都試過用飲汽水D飲管吸水俾佢飲 佢飲得好開心 但一用奶樽OR 扁嘴佢就"走佬"OR 狂喊 所以想俾佢試下用飲管 但佢攞黎玩多D....:-(
原文章由 Tata1668 於 07-8-31 12:44 發表

個盒好似寫住8個月, 但我覺得因人而異. 記得好耐之前已經有媽媽話佢個bb已經用到! 我個仔就冇咁叻, 連2號都係咬咬咬... 3號咀當然都避唔過咬咬同用手轉轉既命運.

我昨天試過只係用支飲管"吸起"少少果汁比佢啜, ...


複式洋房

積分: 158


23#
發表於 07-9-21 03:22 |只看該作者
你BB12月幾出世!!!!
原文章由 雪瑩 於 07-9-21 03:05 發表
我都試過用飲汽水D飲管吸水俾佢飲 佢飲得好開心 但一用奶樽OR 扁嘴佢就"走佬"OR 狂喊 所以想俾佢試下用飲管 但佢攞黎玩多D....:-(


大宅

積分: 3947


24#
發表於 07-9-21 18:25 |只看該作者
阿B第一次飲......
都濁到咳........之後就當牙膠咬.......
再之後就好似2邊多左2個LONE咁.........
不斷流~~~哈哈.....
不過而家用自動口及管先......
搵SPOON餵佢反而飲左3安.......呵


別墅

積分: 631


25#
發表於 07-9-25 07:40 |只看該作者
12月15號出世o架
原文章由 luckyday 於 07-9-21 03:22 發表
你BB12月幾出世!!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo