自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 47707


21#
發表於 14-3-18 21:56 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

你第一胎有高血壓,第二胎都一樣會有,大人bb好危險,會早產,我見有mama因高血壓住院住到生

所以我林防止早產建議食阿士匹靈
我第一胎31周出左,我由26周住院

所以醫生要我第二胎要食藥


男爵府

積分: 6424


22#
發表於 14-3-18 21:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心果^^+於+14-03-18+發表我

原帖由 JunichiOkada 於 14-03-18 發表
但邊個建議你食阿士匹靈?其實有咩幫助?
我都想知點解會幫助養胎

點評

波蘿包1  呢種藥唔係維他命  發表於 14-3-18 22:08


珍珠宮

積分: 47707


23#
發表於 14-3-18 22:02 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

高血壓對大人黎講會中風
Bb既話臍帶無血到

所以輕磅原因有機會小b無乜血到,唔吸收
我住院個時日日膊心跳機,驚小b無血到會die
隔日照超聲波

我bb到31周開始輕,醫生話要拎距出黎,驚我同小b都無命,bless god

我同囡平安出黎,但林起住院日子,為左我老公個囡,唔會生第二個,因為我怕無命


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


24#
發表於 14-3-18 22:02 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

有通血管之用,前有外國婦人字宮弱,血管唔通,營養比唔到bb所以慣性早期流產,服阿士匹靈後先後成功生左兩個小朋友





子爵府

積分: 14175

BK Milk勳章 畀面勳章


25#
發表於 14-3-18 22:05 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

我剩係知我哮喘,任何含阿士匹靈成份既藥都唔食得,因為會引發哮喘


子爵府

積分: 12750


26#
發表於 14-3-18 22:07 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

我聽過 醫生有建議我食 本人無血壓問題 因為第一個仔出世早產過輕 第二次有左叫我食幫助胎盤吸收 我睇仁安婦科


翡翠宮

積分: 78292


27#
發表於 14-3-18 22:21 |只看該作者
BIGPAT 發表於 14-3-18 21:56
你第一胎有高血壓,第二胎都一樣會有,大人bb好危險,會早產,我見有mama因高血壓住院住到生

所以我林防止 ...
我第一胎生完係QMH 都要我住左成個星期先比我出院, 住特別病房, 附近又係D高血壓MAMA, 佢地都有講要住院住到生~~~
我唔想要住院, 雖然唔係D咩特別大病但住果個星期真係好辛苦. 再加埋我宜家有個大女, 雖然C6都係會照顧小朋友既人+有工人睇住, 但我真係唔捨得同個女分開~~~


翡翠宮

積分: 78292


28#
發表於 14-3-18 22:22 |只看該作者
波蘿包1 發表於 14-3-18 22:07
我聽過 醫生有建議我食 本人無血壓問題 因為第一個仔出世早產過輕 第二次有左叫我食幫助胎盤吸收 我睇仁安 ...
胎盤吸收==>我諗個醫生都係咁諗啦~~~


翡翠宮

積分: 78292


29#
發表於 14-3-18 22:23 |只看該作者
kinmi 發表於 14-3-18 22:05
我剩係知我哮喘,任何含阿士匹靈成份既藥都唔食得,因為會引發哮喘
咁好彩我無呢個病, 食左應該無問題既~~~


珍珠宮

積分: 43547

好媽媽勳章


30#
發表於 14-3-19 07:13 |只看該作者

回覆:JunichiOkada 的帖子

高蛋白質的肉類,牛肉比較高,冷門d駝鳥肉都得架,哈哈!

不過我谷極都麻麻,大女5.4kg, 細女5.6kg, 僅僅合格,但touchwood so far都ok啦,而家兩個追番晒正常size.



點評

Suissesse  kg or lbs!?  發表於 14-3-19 12:47


男爵府

積分: 5503


31#
發表於 14-3-19 07:28 |只看該作者

引用:我同你case好似,我大女足月出世5.3磅,跟

原帖由 開心果^^ 於 14-03-18 發表
我同你case好似,我大女足月出世5.3磅,跟住想生第二胎,連續2胎空心胎小x,到第3次我自己買阿士匹靈食,今 ...
食藥唔好自己亂黎要跟醫生,停藥都要醫生教, 亞士匹靈,一般用於心血管病,防止塞血管有冠心病,病人常用,份量當然要醫生睇住。


大宅

積分: 2721


32#
發表於 14-3-19 09:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心果^^+於+14-03-18+發表我

原帖由 twinsdady 於 14-03-19 發表
食藥唔好自己亂黎要跟醫生,停藥都要醫生教, 亞士匹靈,一般用於心血管病,防止塞血管有冠心病,病人常用 ...
明白,多謝提醒!我都搜集左好多資料先食。


男爵府

積分: 5503


33#
發表於 14-3-19 12:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twinsdady+於+14-03-19+發表

原帖由 開心果^^ 於 14-03-19 發表
明白,多謝提醒!我都搜集左好多資料先食。
食亞士匹靈要食埋胃藥,妳揾個婦科跟吓啦。


禁止發言

積分: 55904


34#
發表於 14-3-19 14:04 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 14-3-19 15:16 |只看該作者


大宅

積分: 4965


36#
發表於 14-3-19 16:38 |只看該作者
回覆 JunichiOkada 的帖子

份量幾多一粒? 一日一次食到生?


男爵府

積分: 8392


37#
發表於 14-3-19 16:47 |只看該作者
服用阿士匹靈,改善臍帶血的血流,減低胎兒發育遲緩的風險,而阿士匹靈不會影響孕婦及胎兒
http://happypama.mingpao.com/cfm ... 090920/maa/ola3.txt


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


38#
發表於 14-3-19 16:53 |只看該作者
littlemuffin 發表於 14-3-19 16:47
服用阿士匹靈,改善臍帶血的血流,減低胎兒發育遲緩的風險,而阿士匹靈不會影響孕婦及胎兒
http://happypam ...


長見識了
你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


39#
發表於 14-3-19 16:56 |只看該作者
blackypurin 發表於 14-3-19 07:13
高蛋白質的肉類,牛肉比較高,冷門d駝鳥肉都得架,哈哈!

不過我谷極都麻麻,大女5.4kg, 細女5.6kg, 僅僅 ...

我陀呀仔果陣, 唔知點解日日無牛不歡, 沙嗲牛肉, 金菇牛肉, 牛扒, 牛脷..........
我冇點肥過佢出世都有7磅6, 不過就牛脾氣咗少少。
你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 14-3-19 16:58 |只看該作者
JunichiOkada 發表於 14-3-18 22:23
咁好彩我無呢個病, 食左應該無問題既~~~

既然醫生建議, 應該問題不大........
不過你最緊要多休息, 唔好太緊張, 飲下奶, 魚湯, 食下雞蛋, 花膠, 蒸魚, 牛肉都長胎的。
你若盛開, 蝴蝶便來!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo