在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 07-8-21 15:45 |只看該作者
friend都無得做呀.......


大宅

積分: 1074


22#
發表於 07-8-21 17:08 |只看該作者
原文章由 Flybrid 於 07-8-16 16:01 發表
如果你個死黨叫你幫佢去銀行借錢....為咗幫佢老公還債, 而你個死黨無做野係家庭主婦, 你會唔會幫??

考慮因素係:
1. 金額係5-6萬元.
2. 佢老公而家已經有好多債係身, 而且佢老公通常攪掂自己d野之 ...



緊係唔幫,如果佢唔還點算呀,要自己咩5-6,除非你有能力或你已有最壞打算佢唔還,你幫佢咩都無問題。


男爵府

積分: 5817


23#
發表於 07-8-22 15:35 |只看該作者
唔好話係朋友,就算係屋企人都係咁話!我之前就係借左2萬俾我細佬,借果時佢就大大聲問我撐唔撐佢,又話plan左點點點還...結果?就來一年喇!還得果5千,仲要次次係我追至1千1千咁還俾我

好彩果d係我自己儲的錢唔係問銀行借,如果唔係我都唔知點算!



大宅

積分: 4060


24#
發表於 07-8-22 17:18 |只看該作者
如果真是好死黨, 我也一定不會代她向銀行借錢, 最多是借給她一二萬元, 以後免問 !

不要話死黨, 我老公早幾年佢大佬時常問他"要"錢, 有次為了做生意, 死充大頭鬼埋唔到尾, 叫我老公和我再借十萬, 我老公冇錢, 佢竟然叫我老公去刷咭現金透支給佢, 好彩我及時制止咗, 最後佢檔生意半年唔夠玩完, 如果當時我老公真是借咗給佢,現在是我頭家背十幾萬數要還啦, 我同6299投拆佢大佬, 仲同佢哋講呢的咁的親戚新年拜山見吓就算


大宅

積分: 1071


25#
發表於 07-8-29 14:52 |只看該作者
係呀~ 同你借錢時咩都好... 咩都計劃好點做... 但係財到光棍手, 真係一去無回頭 簡直無賴到死


原文章由 stephanieching 於 07-8-22 17:18 發表
如果真是好死黨, 我也一定不會代她向銀行借錢, 最多是借給她一二萬元, 以後免問 !

不要話死黨, 我老公早幾年佢大佬時常問他"要"錢, 有次為了做生意, 死充大頭鬼埋唔到尾, 叫我老公和我再借十萬, 我老公冇錢, 佢竟 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo