在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2569


21#
發表於 07-8-28 01:09 |只看該作者
我上年有左就無做野啦~~已經無做野成年...搞到個人都"牛牛"地~~

原文章由 Avis0520 於 07-8-27 22:54 發表
我都係新手媽媽,b女3個月大。我一早請咗個工人因為要返工,但放完產假被公司抄咗:-( 。而家唯有做住全職媽媽先,諗住唔中六合彩就過埋年先搵工。
不過我唔係好慣日日喺屋企,有時好鬼悶,好似好無用咁......唉! ...


複式洋房

積分: 425


22#
發表於 07-8-29 17:42 |只看該作者
我都係新手o既全職媽媽,B女就黎3個半月啦,因為我個女日頭好鐘意扭偈,所以我地都好少出街,差唔多日日都係屋企


大宅

積分: 1254


23#
發表於 07-8-31 18:53 |只看該作者
hi hi~~
我都係0707新手mami, 蝦仔而家個幾月啦~~有咗之後就無做嘢啦~~話哂都第一胎, 唔捨得比人湊住, 雖然無經驗, 但每日同蝦仔一齊學緊, 唔想skip咗佢好多嘅第一次吖麻~~
Welcome to my blog蝦仔媽媽


男爵府

積分: 9823

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


24#
發表於 07-8-31 19:19 |只看該作者
hi,
我都係新手媽咪,我個仔而家就黎 7個半月喇!!
我暫時係全職媽咪,不過遲 d 就要搵工做喇!!:-(



子爵府

積分: 12105

2011至尊種植勳章


25#
發表於 07-8-31 21:20 |只看該作者
蝦仔媽媽,

哈哈..咁啱既係呢到見到你..

大家好..我係0707既新手媽媽..我係未有前無做野..生咗就做全職媽媽..攰就攰啲..但見到個仔笑笑口..乜都抵晒...

原文章由 蝦仔媽媽 於 07-8-31 18:53 發表
hi hi~~
我都係0707新手mami, 蝦仔而家個幾月啦~~有咗之後就無做嘢啦~~話哂都第一胎, 唔捨得比人湊住, 雖然無經驗, 但每日同蝦仔一齊學緊, 唔想skip咗佢好多嘅第一次吖麻~~ ...


大宅

積分: 1635


26#
發表於 07-8-31 22:22 |只看該作者
我地同病相憐ar!!!:-( :-(

原文章由 panmung 於 07-8-28 01:07 發表
我老公咪又係咁~~
我都成日話佢...(雖然佢做野都辛苦)我同佢講我o岩o岩生完你就成日唔o係屋企,我好似無老公咁,成日都嘈ga啦!!佢話番到黎比30分鐘我同個仔~~
大佬呀~~b哥訓左覺,唔通叫醒佢咩~~之後我諗3分鐘 ...


大宅

積分: 1635


27#
發表於 07-8-31 22:26 |只看該作者
hello!! 咁多位07媽咪妳地好ar, 得閒多o的上lei發表下ar!! 話哂大家bb都唔差得遠, 各樣比較相近

avis0520
放完假就炒妳, 佢咁樣好似有o的歧視wor..., 最近廣告都有講, 妳分分鐘可以告佢地tim ar!! 可以打去labour dept. 問下...:) :)

原文章由 Avis0520 於 07-8-27 22:54 發表
我都係新手媽媽,b女3個月大。我一早請咗個工人因為要返工,但放完產假被公司抄咗:-( 。而家唯有做住全職媽媽先,諗住唔中六合彩就過埋年先搵工。
不過我唔係好慣日日喺屋企,有時好鬼悶,好似好無用咁......唉! ...


子爵府

積分: 12105

2011至尊種植勳章


28#
發表於 07-8-31 22:38 |只看該作者
好呀..太攰太辛苦..都要有人支持..

原文章由 junejune123 於 07-8-31 22:26 發表
hello!! 咁多位07媽咪妳地好ar, 得閒多o的上lei發表下ar!! 話哂大家bb都唔差得遠, 各樣比較相近


大宅

積分: 2569


29#
發表於 07-9-3 00:51 |只看該作者
佢掛住做野,我地又少見,電話又唔多個~~
不過我諗佢都唔想既,佢成個8月份都無放過假啦!!
原文章由 junejune123 於 07-8-31 22:22 發表
我地同病相憐ar!!!:-( :-(


大宅

積分: 2555

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 07-9-4 14:36 |只看該作者
我今年2月生完個女後, 暫時做全職媽媽(照顧囡囡+做家務)辛苦過返工,要半夜掃地,淸潔, 很少同老公傾計, 我老公因工作關係可以準時放工, 但吾代表佢可以幫助好多, 所以真辛苦.:cry: 但上個月已經請左菲傭, 現在找工, 我始終覺得多個人搵錢, 老公的壓力無錦大, 大家會開心D:lol: :lol:


大宅

積分: 4328


31#
發表於 07-9-10 14:19 |只看該作者
hihi
我係0708全職媽媽^^請大家多多指教
阿b滿左月就帶佢出街(因為佢係屋企實在太扭計啦,只有出街佢至乖乖靜落黎)

各位媽媽,點先可以令bb肯飲水呀?
我次次餵親阿b佢都唔肯飲,就算肯吮住個咀都會係咀角流番哂出黎=.=
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


大宅

積分: 1254


32#
發表於 07-9-10 21:32 |只看該作者
原文章由 nataliekyn 於 07-9-10 14:19 發表
hihi
我係0708全職媽媽^^請大家多多指教
阿b滿左月就帶佢出街(因為佢係屋企實在太扭計啦,只有出街佢至乖乖靜落黎)

各位媽媽,點先可以令bb肯飲水呀?
我次次餵親阿b佢都唔肯飲,就算肯吮住個咀都會係咀角流番哂出黎=.= ...

我就親蝦仔喊完之後比d水佢飲, 不過好多時佢都只係妹吓妹吓, 但有時佢喊完口渴就會飲架啦~~
Welcome to my blog蝦仔媽媽


子爵府

積分: 12105

2011至尊種植勳章


33#
發表於 07-9-10 22:33 |只看該作者
你少少咁俾佢飲啦....我個仔都係唔係好飲水..攪到太多痰...依家食緊葯...好慘...明明好好揍...因唔舒服呢幾日成日扭計...

原文章由 nataliekyn 於 07-9-10 14:19 發表
hihi
我係0708全職媽媽^^請大家多多指教
阿b滿左月就帶佢出街(因為佢係屋企實在太扭計啦,只有出街佢至乖乖靜落黎)

各位媽媽,點先可以令bb肯飲水呀?
我次次餵親阿b佢都唔肯飲,就算肯吮住個咀都會係咀角流番哂出黎=.= ...


大宅

積分: 1635


34#
發表於 07-9-11 15:10 |只看該作者
我個囡就LEI 5個月, 佢都唔飲水GA

我諗係要開頭比開佢先飲GA, 妳NOW試多O的先

重有有隻日本的荼(好似係雪印), 一個月就飲得GA LA

原文章由 nataliekyn 於 07-9-10 14:19 發表
hihi
我係0708全職媽媽^^請大家多多指教
阿b滿左月就帶佢出街(因為佢係屋企實在太扭計啦,只有出街佢至乖乖靜落黎)

各位媽媽,點先可以令bb肯飲水呀?
我次次餵親阿b佢都唔肯飲,就算肯吮住個咀都會係咀角流番哂出黎=.= ...


複式洋房

積分: 484


35#
發表於 07-9-11 23:20 |只看該作者
Hello cindy723,
我bb都就黎7個半月啦!
我都係新手全職媽咪


大宅

積分: 4328


36#
發表於 07-9-11 23:56 |只看該作者
阿B都係喊到口乾先肯飲水
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


男爵府

積分: 8638

醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 07-9-12 13:49 |只看該作者
嗨..我BB 2個月大,,7月頭出世
我自己1手1腳湊B,,系全職媽媽*


大宅

積分: 4328


38#
發表於 07-9-12 13:58 |只看該作者
原文章由 junejune123 於 07-9-11 15:10 發表
我個囡就LEI 5個月, 佢都唔飲水GA

我諗係要開頭比開佢先飲GA, 妳NOW試多O的先

重有有隻日本的荼(好似係雪印), 一個月就飲得GA LA



日本的荼(好似係雪印) <---- 係邊到可以買到?
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


複式洋房

積分: 161


39#
發表於 07-9-12 14:18 |只看該作者
妳地好, 我係0708新手媽媽, 亞b差不多6個星期大

由中環職業女性轉做全職媽媽仲未太習慣, 差不多日日係屋企, d朋友無一個做全職媽媽, 我有時覺得好悶, 好似比人遺棄左, 妳地有無同感,? 若果亞b樓計有時都好煩, 會鬧佢2句,但跟住會好後悔會去錫番佢. 不過大部分時間見到佢同佢一齊我都係開心既!!


大宅

積分: 4328


40#
發表於 07-9-12 15:09 |只看該作者
原文章由 knpbaby 於 07-9-12 14:18 發表
妳地好, 我係0708新手媽媽, 亞b差不多6個星期大

由中環職業女性轉做全職媽媽仲未太習慣, 差不多日日係屋企, d朋友無一個做全職媽媽, 我有時覺得好悶, 好似比人遺棄左, 妳地有無同感,? 若果亞b樓計有時都好煩, 會鬧 ...


有同感,朋友個個都要返工,有時候我會覺得好似有種隔膜咁
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo