烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   7


大宅

積分: 4050


21#
發表於 14-4-30 17:53 |只看該作者
係Aeon e-mall有得買, 而家好似仲做緊399, 快0的買啦! 都唔係咁難整, 琴晚整左一次, ok ga~

https://www.aeon.com.hk/aeon_awi ... d3f0142135eb264049e


大宅

積分: 4050


22#
發表於 14-4-30 17:54 |只看該作者
回覆 s'we 的帖子

P牌貴嘛! 我想買部平平地玩下先, 所以呢部都係新手之選, 你仲可以入fb group; 有好多人教你整包同埋share, 可以試下囉


伯爵府

積分: 15757

認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回


23#
發表於 14-4-30 23:48 |只看該作者
回覆 kawaipris 的帖子

係呀, P牌太貴啦, 最怕買左番去唔多用就真係蝕晒, 見呢部平平地都可以玩下, 甘你買左未呀


大宅

積分: 4050


24#
發表於 14-5-2 14:58 |只看該作者
回覆 s'we 的帖子

買左啦! 試過用一次都ok ar



男爵府

積分: 6558


25#
發表於 14-5-2 15:30 |只看該作者
我搵唔到fb個group,有冇jm可以pm我呀


別墅

積分: 710


26#
發表於 14-5-2 17:37 |只看該作者
我都好想要facebook group嘅資料喔


別墅

積分: 784


27#
發表於 14-5-2 20:06 |只看該作者

回覆:Grandaz多功能1.8磅全自動麵包機

我都想要facebook group嘅資料


大宅

積分: 4050


28#
發表於 14-5-6 18:33 |只看該作者

回覆:susuwai 的帖子

你去fb search 打grandaz麵包粉机分享學習區


複式洋房

積分: 421


29#
發表於 14-5-6 20:23 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo