跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 216


21#
發表於 07-9-22 08:59 |只看該作者
原文章由 CARGO 於 07-9-21 18:28 發表

angi近排好搞笑~~~
一見daddy痴住我 or 攬住我, 佢就會喊住推開daddy~
不過如果daddy kiss我, 佢就會唔執書走埋尼kiss daddy & me!

我個囡都係, 如果爸爸搭我膊頭佢會推開佢隻手。如果我係屋企, 我係第一正選, 爸爸第二, 工人姐姐第三。


大宅

積分: 2824


22#
發表於 07-9-22 21:32 |只看該作者
我個晞晞最近就痴我多d,可能見得我多過daddy。其實當佢肚餓就一定搵我,玩就搵daddy:lol: :lol:
原文章由 heiheikwok 於 07-9-21 17:46 發表
呢d 係咪叫"同性相距, 異性相吸" , 我個仔反而嗲我多d, daddy 就無咁嗲
[size=large]晞晞影樓照http://www.studio123.hk/onlinealbum/2007-04-12/jonathan.html
晞晞Blog:
http://www.baby-kingdom.com/?27606


子爵府

積分: 10929


23#
發表於 07-9-23 02:54 |只看該作者
原文章由 eemsfok 於 07-9-21 16:39 發表
都可以咁講, 佢對亞囡真係好入心入肺既, 佢無論自己有幾倦, 有幾忟, 有幾唔舒服, 但一見到個囡, 佢就會笑到好甜好開心.................:mrgreen:


講得好岩, 世界很美只因為"你"(自己bb)
不過有時都會好傻咁諗, 希望將來佢可以遇到真心愛佢既人, 希望唔好比人蝦, if佢嫁左個衰人, 真係唔知點算... 你知啦, 女人最緊要嫁得好歸宿~ (雖然都係早左廿幾三十年黎擔心, 不過...講下講下, 潼潼都就黎歲半, 呢年半過得超快)

[ 本文章最後由 ronni 於 07-9-23 02:56 編輯 ]


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


24#
發表於 07-9-23 10:16 |只看該作者
唔好講話女仔嫁得好歸宿, 我都想晞晞將來娶一個好既
原文章由 ronni 於 07-9-23 02:54 發表


講得好岩, 世界很美只因為"你"(自己bb)
不過有時都會好傻咁諗, 希望將來佢可以遇到真心愛佢既人, 希望唔好比人蝦, if佢嫁左個衰人, 真係唔知點算... 你知啦, 女人最緊要嫁得好歸宿~ (雖然都係早左廿幾三十年黎擔心 ...



大宅

積分: 1778


25#
發表於 07-9-25 00:28 |只看該作者
表現同桐桐一模一樣
原文章由 heiyiumama 於 07-9-22 08:59 發表

我個囡都係, 如果爸爸搭我膊頭佢會推開佢隻手。如果我係屋企, 我係第一正選, 爸爸第二, 工人姐姐第三。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo