跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


21#
發表於 07-10-11 09:58 |只看該作者
sunshiney:


wellcome
我朋友都係住慈民bb一個月大,慈民都好呀!唔使好似我吔咁日日行條長樓梯!


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


22#
發表於 07-10-11 10:00 |只看該作者
原文章由 sunshiney 於 07-10-11 01:05 發表

我25歲,小bb女6個月大,不過唔係自己湊:mrgreen:



我都係25歲:loveliness:..你要返工所以湊唔到囡囡嗎 ??


禁止訪問

積分: 131


23#
發表於 07-10-16 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11264


24#
發表於 07-10-16 12:08 |只看該作者
xeniayuen,

hello !!! 我路過呢到 唔該我想問問新九龍婦女會幼兒園係咪唔好, 所以你囡囡轉校,因為現在我為學校而煩惱呀 ~~~

:wave:  :wave:


大宅

積分: 1745


25#
發表於 07-10-21 23:57 |只看該作者
hi !!我都住慈正邨,有兩個小朋友,
大女10歲,細仔8歲,多多指教 ~~!


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


26#
發表於 07-10-22 12:08 |只看該作者
我係在職媽媽,不過份工就好穩定,朝9晚6..都OK架~
不過當然都好想湊囡..但要搵多D $$$ ..無計啦~ 你呢~

原文章由 sunshiney 於 07-10-16 11:09 發表

係呀,你呢,係全職媽媽?在職媽媽?其實我都想唔做陪個女,但係想搵多錢第日比好生活佢


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


27#
發表於 07-10-22 12:22 |只看該作者
我囡囡上年係果度讀N1..其實都OK..不過我覺得佢地比較少活動同埋唔算係活動教學,設施都比較舊..但囡囡都學咗好多野,好自律..果時返黎就成日唱歌比我地聽..由於佢讀過N1..今年佢即使係轉去第2間讀K1問題都唔大,都無喊過..小朋友適應力好強~

原文章由 殷!! 於 07-10-16 12:08 發表
xeniayuen,

hello !!! 我路過呢到 唔該我想問問新九龍婦女會幼兒園係咪唔好, 所以你囡囡轉校,因為現在我為學校而煩惱呀 ~~~


禁止訪問

積分: 131


28#
發表於 07-11-6 01:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11901

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 07-12-3 15:10 |只看該作者

回覆 #22 xeniayuen 的文章

我都係住正泰,女女八個月啦,你個女幾多歲??


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


30#
發表於 07-12-7 14:19 |只看該作者
我囡囡3歲半...
你囡囡8個月好好玩野時候~~

原文章由 yumimeiji 於 07-12-3 15:10 發表
我都係住正泰,女女八個月啦,你個女幾多歲??


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


31#
發表於 08-10-23 10:35 |只看該作者
我B仔已經15個月大啦!大女就中14歲讀中三!


大宅

積分: 1158


32#
發表於 08-10-23 10:57 |只看該作者
您地好, 我住慈愛架, 隔條馬路就到 我個仔仔八個月大啦...


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


33#
發表於 08-10-23 23:34 |只看該作者
原文章由 <i>markluk</i> 於 08-10-23 10:57 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=27938045&ptid=1149998" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
您地好, 我住慈愛架, 隔條馬路就到 <img src="images/smilies/bb13.gif" smilieid="108" border="0" alt="" /> 我個仔仔八個月大啦...
<br />

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo