論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 240


21#
發表於 07-10-5 15:31 |只看該作者
其實個個工人都係咁嫁啦.你都係睇吓自己請不請到人,新來的就聽話D囉!
我都試過BUN BUN話走就走,其實都是有計劃的.我家有2個BUNBUN因人多又多小孩,其中一個好YOUNG,好老實,但真的是很鈍.連另一個BUN BUN都話TEACH到無氣,但她好HARD WROKING.所以我們都用佢. 佢其實是騎牛找馬.
一時又叫我個女問我會不會炒佢,如果自己唔做又係咪一定要補$,我當然話係啦.無耐之後有一天,她話要立即走,話自己有SICK要回家.佢鬼打都無咁精神.信佢就奇啦.但當時我另一BUNBUN正放假,死不死.經商討後,她話做多一星期等另外一個BUNBUN回來才走.

最後知道,根本她找到一份加拿大工,OVER$10,000元,VISA一出,想快D走囉.但最好又唔駛補$比我.不果都無法,人不為己,天硃地滅...佢又補足$,你都不可以不比佢走,香港地D老細又不會睇諒我地,請假TAKE CARE小朋友.又是死路一條.


大宅

積分: 4090


22#
發表於 07-10-5 16:07 |只看該作者
梗係吾再請佢啦!大契話頭'本性如此'呀!
佢都吾安份守己,再留係度都只會諗佢D發達夢。
再請過吧!番'逗'你實後悔!


伯爵府

積分: 15536


23#
發表於 07-10-5 21:30 |只看該作者
唔好要佢啦, 佢宜家都仲欠妳通知金, 妳未洗花錢炒佢.

好過遲D佢博炒/妳忍唔住炒佢, 妳要補$俾佢丫. 呢D工人都唔係做野既, 仲要無腦, 真係換過個好過自己煩.


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 07-10-7 20:30 |只看該作者
如果係淨係俾人呃都算,但佢一嚟就好想走咁喎,又聽講座,又做傳銷,香港真係遍地黃金咩.....

佢會唔會好易又話走0架???最驚佢變本加厲...


大宅

積分: 4688


25#
發表於 07-10-8 10:32 |只看該作者
我終於無要返個個不負責任的工人。

本來係要既, 但最終無要, 都好開心!!

星期五, 佢打比我, 咁我叫佢星期六上agent, 簽返份野比入境處, 話繼續係度做, 咁我都訓話左佢成半個鐘。

星期六, 我打比佢, 叫佢星期日早上八點返來, 點知佢同我講話要去教會, 咁我問佢幾點, 佢話9點半。咁我話好啦!

星期日, 8點半打比我, 佢話可唔可以今日都holiday。當時火都來埋, 我問佢, 究竟你重唔重視你份工, 如果唔係, 你就唔好做啦! 於是佢就話咁我立刻返來”,
我就同佢講, 唔駛啦, 你唔駛返啦, 你根本就唔重視份工, 又無責任心。

好彩唔要佢, 因為佢不停試我個bottom line 如果今次比佢返, 佢下次又會係咁。
仲有, 今次係佢自己唔做, 佢仲欠我一個月錢。


珍珠宮

積分: 41995


26#
發表於 07-10-8 16:03 |只看該作者
英明的決定.
佢又真係底c, 己請番你仲掛住放假去玩, 得一又想二.


原文章由 YnnMa 於 07-10-8 10:32 發表
我終於無要返個個不負責任的工人。

本來係要既, 但最終無要, 都好開心!!

星期五, 佢打比我, 咁我叫佢星期六上agent度, 簽返份野比入境處, 話繼續係度做, 咁我都訓話左佢成半個鐘。

星期六, 我打比佢, 叫佢星期 ...


侯爵府

積分: 21640


27#
發表於 07-10-8 16:41 |只看該作者
佢真係無得救 !


水晶宮

積分: 74328


28#
發表於 07-10-8 16:45 |只看該作者
好彩佢再現形多少少,如果唔係,你就中招啦!
呢度d媽咪咁多經驗,大家都異口同聲叫你唔好請番,一定有道理架!


洋房

積分: 512


29#
發表於 07-10-9 08:58 |只看該作者
英明決定, 咁你冇左工人有冇問題呀? 去agent度睇吓有冇啱啱完約試吓工!!
日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋


大宅

積分: 4688


30#
發表於 07-10-9 09:01 |只看該作者
依家我媽媽一個看兩個, 不過大個個就返左半日學, 下午回來又訓覺。

家務方面, 找到一向幫開手既家務助理, 唔駛返, 又同我阿媽好好傾。

唯一問題就係晚上如煮完飯要自己洗野。小朋友沖涼, 一向都係我地自己沖。

無左工人真係好FREE, 個人精神壓力都無咁大。不過我先生就PREFER 有工人, 因為幫頭幫尾。


大宅

積分: 3449


31#
發表於 07-10-9 11:30 |只看該作者
想問吓個工人欠你一個月錢, 係唔係人工扣? 扣唔扣得晒?


原文章由 YnnMa 於 07-10-9 09:01 發表
依家我媽媽一個看兩個, 不過大個個就返左半日學, 下午回來又訓覺。

家務方面, 找到一向幫開手既家務助理, 唔駛返, 又同我阿媽好好傾。

唯一問題就係晚上如煮完飯要自己洗野。小朋友沖涼, 一向都係我地自己沖。

無 ...


大宅

積分: 2061

醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 07-10-18 13:52 |只看該作者
我現在都用緊工人, 有時真係要同佢講吓心事(了解佢現在想緊咩?-( ?-( ) 從而同佢玩吓心理戰 (來挑戰大家的極限)........比起一個陌生人仲難相處..


原文章由 YnnMa 於 07-10-9 09:01 發表
依家我媽媽一個看兩個, 不過大個個就返左半日學, 下午回來又訓覺。

家務方面, 找到一向幫開手既家務助理, 唔駛返, 又同我阿媽好好傾。

唯一問題就係晚上如煮完飯要自己洗野。小朋友沖涼, 一向都係我地自己沖。

無 ...


大宅

積分: 4119

虎到金來勳章


33#
發表於 07-10-24 13:19 |只看該作者
原文章由 YnnMa 於 07-10-9 09:01 發表
依家我媽媽一個看兩個, 不過大個個就返左半日學, 下午回來又訓覺。

家務方面, 找到一向幫開手既家務助理, 唔駛返, 又同我阿媽好好傾。

唯一問題就係晚上如煮完飯要自己洗野。小朋友沖涼, 一向都係我地自己沖。

無 ...


唉! 我都就冇工人, 好驚 .
我老公 prefer 冇工人, 我 有時prefer 有工人.

Later 要請教大家家務助理方面的問題.


大宅

積分: 4688


34#
發表於 07-10-24 14:28 |只看該作者
到最後, 我欠個個工人半個月糧加一張機票, 咁就差不多抵消佢欠我個一個月代通知金。

我唸佢應該走左。 因為agent話, 就算我比左機票錢佢, (唔係一張真正機票), 佢最後無得走, 佢都有可能會去勞工處嘈。
不過到目前為止, 我都無收到消息, 我唸佢走左啦卦!!!

無工人, 一身輕, 精神好好多。
不過兩個月後又來啦!!! 希望係最後一個。lee個唔得, 我都唔請囉。
有時唸, 我坐月最需要人既時候都無工人, 咪又咁捱過。馬死落地行囉。


洋房

積分: 209


35#
發表於 07-10-24 17:24 |只看該作者
睇晒所有留言之後發覺樓主你真係好好彩, 而果隻野又真係咁死蠢, 咁快就現晒形~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo