自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 46216


21#
發表於 07-10-30 15:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 07-10-30 15:05 |只看該作者
原文章由 alleeckw 於 07-10-30 14:57 發表
帶D狗餅俾佢食.....塞住佢把口



禁止訪問

積分: 14553


23#
發表於 07-10-30 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19714


24#
發表於 07-10-30 15:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5191


25#
發表於 07-10-30 15:11 |只看該作者
其實咁情形好普及。真的凍熱西餅, 餅店是唔會放在一放的, 有時餅店人多或店員有其它事做, 真的會忽略客人是否取齊餅的。對方承認漏了西餅在店內, 你可以取回是合理的。同時, 正如 suilangmui 要搭車取的話, 真的不合化算, 但又已付了錢, 不服氣說兩句是正常的。

但我覺得可能suilangmui公開了餅店名稱, 所以"may"才咬著她唔放~~~ , 其實只是誤會, "may"請不要在意吧!!! 唔會咁對suilangmui, 她始終是實際損失的人~~~

我覺"may"不著多點吧~~~


原文章由 eva1320 於 07-10-30 15:00 發表
下!唔係掛, 買幾件飽都要check, 唔check就唔關人事?

我覺得店員責任播


禁止訪問

積分: 46216


26#
發表於 07-10-30 15:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14553


27#
發表於 07-10-30 15:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5191


28#
發表於 07-10-30 15:29 |只看該作者
其實我都覺奇怪, 如果是餅店的人, 點會咁多時間上網, 係商店內安寬頻是以商業收費的, suilangmui 可能你捉錯用神, 你可能係第二度得罪人吧!!!


原文章由 suilangmui 於 07-10-30 15:24 發表

請你唔好誤會.我o既意思唔係話佢3子之母就唔應該多時間上網, 而係佢不停追住我開/回應o既topic o黎回應.

好似我在烹飪錦囊o個邊問人煲乜湯o甘, 佢又加把咀埋o黎話我講粗口. ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo