自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 07-11-6 16:30 |只看該作者
原文章由 Pulmma 於 07-11-6 16:15 發表
我試過買過一斤(靚野), 食足一年, 日日食, 但老實講, 我唔覺好好, 但有少少幫助, 但以$$$ 來計, 我就覺得唔抵law~~~

我覺得花膠勁d!!!!!

貴就貴d, 但係唔駛日日食, 我一星期食一次, 每次太約$400-500左右, 但係功 ...

請問可以點煮法?因為從未煮過唔識煮,同埋可以去邊度買抵d?買邊種功效大d?唔好意思,請原諒我咁背


男爵府

積分: 5227


22#
發表於 07-11-6 16:34 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-11-6 12:21 發表
燕窩要日日食先有效用,
但唔需要日日食一大碗,
只需要一早空腹食一茶匙,
如果食碎燕,每個月唔使好多錢。


同意你所講.
同埋食燕窩對氣管都好啲,我囡囡氣管差,長期食之後,依家真係好咗!


大宅

積分: 4106


23#
發表於 07-11-6 16:34 |只看該作者
係咪真架麟媽媽? 我細細個時唔開胃好細粒, 我對仔女唔知係咪遺傳到我, 又係唔開胃細細粒呀 :-(
原文章由 麟媽媽 於 07-11-6 14:16 發表
細路仔有敏感唔著食,
但唔多吸收食又真係幾好,
亞仔細個唔開胃我keep 住比佢食,
而家肥C大隻,所以佢唔使再食啦!
留番比佢亞媽食,等我養吓顏,
勞氣佢都真係食咩鬼都補唔番。

...


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


24#
發表於 07-11-6 16:44 |只看該作者
我仔仔前2個 week 病完, 呢2個 WEEK食血燕 (一次過燉2盞, 分開1 WEEK食,MIX WITH杰粥) 已食了2個 WEEK, 又食埋冬蟲草, 佢冇左氣管問題 & 明顯脹了點, 因為佢之前食極唔肥果類.


仲有, 面色都好左, 之前係黃 D 嫁, 而家唔叫白, 但冇咁黃.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 07-11-6 16:49 |只看該作者
原文章由 1928mickey 於 6/11/07 12:33 發表
好似雪耳都有咁既功......效


我有次聽收音機講,雪耳功效都一樣ka.


大宅

積分: 3009


26#
發表於 07-11-6 16:53 |只看該作者
我之前都有keep住食燕窩食左幾年,但d皮膚都係差唔多,麻麻地,又乾又敏感...依家冇再食lu,轉左食花膠,食左幾2,3個月d皮膚已經好明顯好左好多,連我最乾既小腿同腳猙,都可以滑滑,最重要係花膠平好多,燕窩$800蚊1兩,花膠$800蚊係1斤


禁止訪問

積分: 20741

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 07-11-6 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15067


28#
發表於 07-11-6 17:51 |只看該作者
都應該係, 阿女都係食左幾年, 皮膚唔錯..


琥珀宮

積分: 189206

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 07-11-6 18:01 |只看該作者
每次太約$400-500 你買果D係幾千蚊1斤
原文章由 Pulmma 於 07-11-6 16:15 發表
我試過買過一斤(靚野), 食足一年, 日日食, 但老實講, 我唔覺好好, 但有少少幫助, 但以$$$ 來計, 我就覺得唔抵law~~~

我覺得花膠勁d!!!!!

貴就貴d, 但係唔駛日日食, 我一星期食一次, 每次太約$400-500左右, 但係功 ...


伯爵府

積分: 17011


30#
發表於 07-11-6 18:06 |只看該作者
我陀女時日日都食花膠同燕窩, 我同個女皮膚都好好, 個女皮膚好白好滑好靚.....


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


31#
發表於 07-11-6 18:33 |只看該作者
係呀, 花膠 $800一斤 好好嫁喇. 但功夫都唔小. 不過, 煲好野食, 都係要整一大餐....


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


32#
發表於 07-11-6 18:51 |只看該作者
原文章由 ^曾小姐^ 於 07-11-6 16:30 發表

請問可以點煮法?因為從未煮過唔識煮,同埋可以去邊度買抵d?買邊種功效大d?唔好意思,請原諒我咁背


花膠有分菜膠和補膠.

普通花膠筒, 其實功效好少. 數十元一斤都有得買.

我睇開個中醫都話, 食十斤菜膠都唔及一兩補膠都有功效. 所以其實為番條數都係一樣.

我食開的就$400-500一兩. 1CM左右厚. 一隻太約10兩, 可以燉到12次左右, 一星期一次已經好足夠.

我睇開個中醫又話, 唔好去樓X 燕XX買. 官X棧的原隻, 冇得幫你切, 買咗返屋企都唔知點算好.

深水埗區一帶的海味店都唔好. 好多假野.外行人好難分得到.

揾信譽好和相熟的海味店就好D

我買開個間幫襯咗十數年, 如果想買, PM個地址過你, 間野都好老實下, 你自己去睇睇啦~~



做法:

將花膠浸過夜後, 用薑用蔥拖一拖水, 買$10-15瘦肉, 加數片懷山, 十粒八粒龍眼肉, 拍兩片薑(一定要), 加一碗半水, 燉3-4小時, 即成!

好好味, 食完個口仲會膠膠地的. 我個囡最鐘意玩, 佢仲話係膠水湯, 飲完, 兩片咀唇膠到張唔開口.


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


33#
發表於 07-11-6 18:55 |只看該作者
你買果 D 係切開來買 OR 你買一斤 = $4000??


琥珀宮

積分: 189206

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 07-11-6 19:01 |只看該作者
咁請問紐西蘭鱈魚花膠又靚唔靚呢
原文章由 Pulmma 於 07-11-6 18:51 發表


花膠有分菜膠和補膠.

普通花膠筒, 其實功效好少. 數十元一斤都有得買.

我睇開個中醫都話, 食十斤菜膠都唔及一兩補膠都有功效. 所以其實為番條數都係一樣.

我食開的就$400-500一兩. 1CM左右厚. 一隻太約10兩, ...


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


35#
發表於 07-11-6 19:01 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 07-11-6 18:01 發表
每次太約$400-500 你買果D係幾千蚊1斤



冇錯, 我買個d 花膠, 一隻要成$4000-5000左右. 太約可以食到11, 12次.

貴就貴d, 但係效果真係好好.

我老媽子成60歲, 但係我個個friend都話佢似40歲, 佢就係好似我依個時候, 一個月燉兩, 三次來食.

學我老媽子話事計, 初初補, 一定要好, 食佢一, 兩年, 之後保養可以食平d, 但係平極我地都會買$200-300一兩, 一隻$2000左右的貨.

依家的靚花膠買少見少, 遲d, 我怕好似冬虫草咁, 比人食到貴晒


琥珀宮

積分: 189206

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 07-11-6 19:05 |只看該作者
我買$8xx一斤果D膠公煲湯,個口食完都有膠膠地的
原文章由 Pulmma 於 07-11-6 18:51 發表


花膠有分菜膠和補膠.

普通花膠筒, 其實功效好少. 數十元一斤都有得買.

我睇開個中醫都話, 食十斤菜膠都唔及一兩補膠都有功效. 所以其實為番條數都係一樣.

我食開的就$400-500一兩. 1CM左右厚. 一隻太約10兩, ...


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


37#
發表於 07-11-6 19:06 |只看該作者
原文章由 moonychan 於 07-11-6 18:55 發表
你買果 D 係切開來買 OR 你買一斤 = $4000??


原隻~~~~

其實你地可以去官x棧, 樓上燕xx看看, 放係玻璃櫃個d, 原隻大大隻, 但係佢地冇得切, 買返去都唔知點整呀!


琥珀宮

積分: 189206

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 07-11-6 19:08 |只看該作者
我今年30幾歲咁食左咪似10幾歲
原文章由 Pulmma 於 07-11-6 19:01 發表



冇錯, 我買個d 花膠, 一隻要成$4000-5000左右. 太約可以食到11, 12次.

貴就貴d, 但係效果真係好好.

我老媽子成60歲, 但係我個個friend都話佢似40歲, 佢就係好似我依個時候, 一個月燉兩, 三次來食.

學我老媽子 ...


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


39#
發表於 07-11-6 19:11 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 07-11-6 19:05 發表
我買$8xx一斤果D膠公煲湯,個口食完都有膠膠地的


係咪一斤十隻八隻, 長長地個d呢?!?!?!

我都食過呀. 我同我睇開個中醫師講, 佢唔客氣咁話我: 唔好浪費d 石油氣來燉依d 膠喎~~~

我兩隻都有食過, 結論一樣, 買番d 貴野食.

我買開個間海味店, 見過龐x籣, 一買買十多廿隻呀~~~~

佢都係用花膠補.


琥珀宮

積分: 189206

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 07-11-6 19:19 |只看該作者
係呀!一斤十隻,長長地好似拖鞋形咁~一星期煲一次花膠湯:loveliness:
你講果D我係樓上燕x莊見過~不過聽人講老來有病先買黎食喎

咁貴食唔起
原文章由 Pulmma 於 07-11-6 19:11 發表


係咪一斤十隻八隻, 長長地個d呢?!?!?!

我都食過呀. 我同我睇開個中醫師講, 佢唔客氣咁話我: 唔好浪費d 石油氣來燉依d 膠喎~~~

我兩隻都有食過, 結論一樣, 買番d 貴野食.

我買開個間海味店, 見過龐x籣, 一買買十 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo