懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 5463


21#
發表於 14-6-12 13:00 |只看該作者

引用:未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?

原帖由 taehee 於 14-06-11 發表
未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?
以節瓜/翠玉瓜取代吧


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


22#
發表於 14-6-12 15:08 |只看該作者
飲一碗唔怕,應該冇事,唔好擔心。我果陣都冇留意唔可以食,99煮乜,我就食乜。


男爵府

積分: 9301


23#
發表於 14-6-12 16:32 |只看該作者
taehee 發表於 14-6-11 22:03
未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?
好似話好涼, 我有左到而家從未食過...


複式洋房

積分: 478


24#
發表於 14-6-12 17:16 |只看該作者
最好唔好飲,中醫話瓜果都寒。小心D好


翡翠宮

積分: 94880


25#
發表於 14-6-12 17:41 |只看該作者
最好就唔好飲,但係你飲佐少少唔好咁擔心,以後唔好飲喇


水晶宮

積分: 64108


26#
發表於 14-6-12 17:45 |只看該作者

引用:回覆+emily1209+的帖子下,我今日仲飲左碗

原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表
回覆 emily1209 的帖子

下,我今日仲飲左碗,食左一細舊冬瓜,咁點算
我老爺奶奶又係成日話食少少冇問題,但我覺得身體係自己嘅,bb喺我肚入面,我為佢戒口係應該嘅,所以雖然有啲野佢地話食得飲得,但過唔到自己嗰關就唔會食




別墅

積分: 518


27#
發表於 14-6-12 18:57 |只看該作者

引用:回覆 emily1209 的帖子下,我今日仲飲左碗

原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表
回覆 emily1209 的帖子

下,我今日仲飲左碗,食左一細舊冬瓜,咁點算
好似話加薑是 Ok 的


男爵府

積分: 5999


28#
發表於 14-6-12 19:03 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我有食,均衡飲食係最重要。我白蘿蔔,通菜,西瓜等都有食。
當然,如果你食左個心唔安樂就唔好食喇,孕婦既心情都好重要


子爵府

積分: 13753


29#
發表於 14-6-13 10:15 |只看該作者
飲佐就算啦,以後飲食方面注意D就OK啦~~


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 14-6-13 10:18 |只看該作者
我差唔多一個星期飲幾次各瓜湯同菜湯.....我99勁LIKE煲哩D湯....但SO FAR我飲完又冇乜野喎.
.........................................


男爵府

積分: 6326


31#
發表於 14-6-13 10:55 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我今日都煲冬瓜湯飲加左紅早去核!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo