懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1202


1#
發表於 14-6-11 22:03 |只看該作者
未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?


大宅

積分: 4099


2#
發表於 14-6-11 22:06 |只看該作者
唔得, 因為冬瓜好寒涼


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 14-6-11 22:13 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

唔好,寒呀~

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 64108


4#
發表於 14-6-11 22:30 |只看該作者

引用:未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?

原帖由 taehee 於 14-06-11 發表
未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?
No!!!





大宅

積分: 2648


5#
發表於 14-6-11 22:34 |只看該作者
回覆 emily1209 的帖子

下,我今日仲飲左碗,食左一細舊冬瓜,咁點算
6299話我飲得我先飲……


大宅

積分: 1237


6#
發表於 14-6-11 23:08 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

最好唔好,因為唔知你係咩體質,我自己本身就係熱底,所以依家8wk+都有飲過東瓜湯,食過西瓜,不過當然係適量


大宅

積分: 4099


7#
發表於 14-6-11 23:10 |只看該作者
食左就由佢, 之後就小心D飲食......


大宅

積分: 1930


8#
發表於 14-6-11 23:17 |只看該作者

引用:未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?

原帖由 taehee 於 14-06-11 發表
未夠三個月可唔可以食冬瓜同飲冬瓜湯架?
少少唔怕嘅。那時我得8week 去99屋企打边爐,个湯底有大量白蘿蔔,心想99真大整古,吃完也没事。


大宅

積分: 2648


9#
發表於 14-6-11 23:23 |只看該作者
回覆 chuchu218 的帖子

打邊爐咁正,初期都打得邊爐?其實我好多野都想食,但又怕唔食得


男爵府

積分: 6308


10#
發表於 14-6-11 23:24 |只看該作者

引用:回覆+emily1209+的帖子下,我今日仲飲左碗

原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表
回覆 emily1209 的帖子

下,我今日仲飲左碗,食左一細舊冬瓜,咁點算
一碗半碗無怕,無流血無肚痛就不要擔心!




大宅

積分: 2648


11#
發表於 14-6-11 23:45 |只看該作者
回覆 D-chan 的帖子

希望無事


別墅

積分: 961


12#
發表於 14-6-12 02:14 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我5個月啦 一直有食 仲好多次


別墅

積分: 902


13#
發表於 14-6-12 06:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表回

原帖由 D-chan 於 14-06-11 發表
一碗半碗無怕,無流血無肚痛就不要擔心!
我都認同要看自己體質,我自己寒底,我老公屋企人係熱底,我返去食飯99都煲豆腐湯,木瓜湯,冬瓜湯,佢地話唔涼,我都好少飲。前天回去煲了涼瓜黃豆湯,飲咗一碗,點知第二朝見紅了。


男爵府

積分: 6326


14#
發表於 14-6-12 06:20 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我中e話可以,但要落姜


男爵府

積分: 6308


15#
發表於 14-6-12 07:00 |只看該作者

引用:回覆+D-chan+的帖子希望無事

原帖由 Mimi_608 於 14-06-11 發表
回覆 D-chan 的帖子

希望無事
我都啱啱12w,有時候一d涼野都唔食,覺得自己好熱氣,我而家一個星期都飲一到二次蜜糖水的。幫手清清熱氣!




男爵府

積分: 6308


16#
發表於 14-6-12 07:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+D-chan+於+14-06-11+發表一碗

原帖由 beebee2008 於 14-06-12 發表
我都認同要看自己體質,我自己寒底,我老公屋企人係熱底,我返去食飯99都煲豆腐湯,木瓜湯,冬瓜湯,佢地話 ...
我都啱啱12w,有時候一d涼野都唔食,覺得自己好熱氣,我而家一個星期都飲一到二次蜜糖水的。幫手清清熱氣!
見紅就唔好飲了,小心身體!




大宅

積分: 2163


17#
發表於 14-6-12 07:05 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我一直都有食有飲而且好多次




大宅

積分: 4792

2024年龍年勳章


18#
發表於 14-6-12 08:09 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我本身熱底, 就可以飲, 要睇返個人體質!




別墅

積分: 725


19#
發表於 14-6-12 09:39 |只看該作者

回覆:初孕,可否食冬瓜及飲冬瓜湯?

我20w,99都煲俾我,佢話連薑煲ok喎我有照飲,不过咁耐只飲一次


大宅

積分: 1202


20#
發表於 14-6-12 12:01 |只看該作者
我昨晚飲左3碗,我應該係熱底,但為安全起見,都係唔飲ru

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo