跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1209


21#
發表於 07-11-9 09:44 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-8 21:25 發表


10隻手支有長短...有d人係咁架啦..你99依家係做緊踏低你個仔..提高佢既外孫

呢樣野我陀住亞B都知,佢成日話佢個孫女好叻,好聰明,第二時我地果個有佢個孫一半都好,又成日張我同佢個女比較,我諗住我唔係佢個女,佢實會話佢個女點好點好,我都唔理佢,冇放係心到,但我冇諗過佢連個孫都會係咁,成日話我個仔又點又點,又話佢個孫女果時好好湊,而家連病都話我個仔弱,自己病,唔係佢個孫野的,其實都唔係一次佢個孫病完,我個仔病啦,我個仔第一次病果時又係咁,初初係佢自己話係個孫野到比BB,後尾又死都話唔係,我地根本都冇出過聲,我地都係諗住天氣唔好出入冷氣地方,病都唔出奇,所以冇理,今次又係咁,但我99 死都仲係到話係我個仔流喎,禽日返去又改口話佢個孫女又病得西利左,可能係交叉感染喎,下次我知道點做啦,總知佢個孫一病我就叫老公車佢返屋企,話費事交叉感染


大宅

積分: 1209


22#
發表於 07-11-9 09:48 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-9 09:04 發表
99 既野,邊個給錢多,就幫邊個多d, 試下給多d錢給她lor

無憂島
我奶奶唔會架,你比一千萬佢都好,佢只係覺得佢自己d仔女點好點好,仲要周圍講話佢個女又幾靚,佢個外孫幾好幾叻,總知粗老d講句,佢地d人疴嗅嗅都係香的


大宅

積分: 1012


23#
發表於 07-11-9 10:09 |只看該作者
無錯係呀,有d人真係咁架!不過你聽完就算啦,費事一般見識.

我好好采,有個明白事理同唔計較的99:-P
原文章由 Le829 於 07-11-9 09:48 發表

無憂島
我奶奶唔會架,你比一千萬佢都好,佢只係覺得佢自己d仔女點好點好,仲要周圍講話佢個女又幾靚,佢個外孫幾好幾叻,總知粗老d講句,佢地d人疴嗅嗅都係香的 ...


大宅

積分: 1209


24#
發表於 07-11-9 10:23 |只看該作者
原文章由 godwin-mami 於 07-11-9 10:09 發表
無錯係呀,有d人真係咁架!不過你聽完就算啦,費事一般見識.

我好好采,有個明白事理同唔計較的99:-P

godwin-mami你真係幸福,而家我都會慢慢訓練自己,要時運高聽唔到,而家唯一就要睇住佢個孫幾時病,就拿拿聲抱走亞B


大宅

積分: 1012


25#
發表於 07-11-9 10:32 |只看該作者
有時一家人搞到咁樣真係好煩~
仲要時刻提醒自己不要成為咁樣既人
原文章由 Le829 於 07-11-9 10:23 發表

godwin-mami你真係幸福,而家我都會慢慢訓練自己,要時運高聽唔到,而家唯一就要睇住佢個孫幾時病,就拿拿聲抱走亞B


大宅

積分: 1209


26#
發表於 07-11-9 10:48 |只看該作者
原文章由 godwin-mami 於 07-11-9 10:32 發表
有時一家人搞到咁樣真係好煩~
仲要時刻提醒自己不要成為咁樣既人

係呀,希望我第二時我都係個明白事理奶奶,而家咁真係覺得好煩,我真係唔識得同佢溝通


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 07-11-9 10:57 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-9 09:44 發表

呢樣野我陀住亞B都知,佢成日話佢個孫女好叻,好聰明,第二時我地果個有佢個孫一半都好,又成日張我同佢個女比較,我諗住我唔係佢個女,佢實會話佢個女點好點好,我都唔理佢,冇放係心到,但我冇諗過佢連個孫都會係咁,成日話 ...


你99話交叉感染..都唔係話佢孫女傳d病比你個仔..係佢個孫女病得勁左..係你個仔害既
如果你99已經係痴得咁緊要就唔好理佢咁多啦..一講野就行開,同bb玩..當佢唱歌囉...聽得佢講野多..咪盞自己唔開心


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 07-11-9 10:58 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-9 10:48 發表

係呀,希望我第二時我都係個明白事理奶奶,而家咁真係覺得好煩,我真係唔識得同佢溝通


我都好worry唔知第二時我會變成一個點既奶奶??希望可以同未來新抱好好相處


大宅

積分: 1209


29#
發表於 07-11-9 11:02 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 10:57 發表


你99話交叉感染..都唔係話佢孫女傳d病比你個仔..係佢個孫女病得勁左..係你個仔害既
如果你99已經係痴得咁緊要就唔好理佢咁多啦..一講野就行開,同bb玩..當佢唱歌囉...聽得佢講野多..咪盞自己唔開心 ...

咁佢又冇直接話我個野返比佢個孫,但佢話禽日個孫女好返d,今日返黎又西利左,可能交叉感染,以我的理解就係話我個仔野返比佢囉,而家我會學下點樣撞聾架啦,費事搞到自己有精神病


大宅

積分: 1209


30#
發表於 07-11-9 11:13 |只看該作者
佢咁講完之後,我咪有d唔開心咁,下,係呀,咁叫表姐唔好咁近BB,跟住佢就話小朋友多係咁架啦,冇咩野啦,我覺得佢仲要怪返我地轉頭,而家同老公商量左,佢個孫女一病左,就車佢返屋企,費事又事交叉感染啦


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 07-11-9 11:16 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-9 11:13 發表
佢咁講完之後,我咪有d唔開心咁,下,係呀,咁叫表姐唔好咁近BB,跟住佢就話小朋友多係咁架啦,冇咩野啦,我覺得佢仲要怪返我地轉頭,而家同老公商量左,佢個孫女一病左,就車佢返屋企,費事又事交叉感染啦 ...


係丫..一早就應該啦..情願自己請假都自己湊番個b好..


大宅

積分: 1209


32#
發表於 07-11-9 11:24 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 11:16 發表


係丫..一早就應該啦..情願自己請假都自己湊番個b好..

其實我初初都覺得唔係佢個孫野到bb,仲諗住係天氣唔好,因為佢成日都咁講,而家試左幾次都係咁我就知係傳染左啦,其實我都幾傻,唔識得保護BB,都係怪我呢個亞媽太笨


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 07-11-9 11:43 |只看該作者
新手媽媽係咁架啦..我都係咁... 不過我就係自己湊仔仔..自己病...都要自己湊仔仔囉....
以前都有叫公公婆婆果d黎幫手..不過佢地黎到...我個人就好炆...所以最後唔係病到死都自己搞掂...
好彩係我仔真係少病痛(可能因為如果唔發燒我都唔理佢)


大宅

積分: 1209


34#
發表於 07-11-9 11:55 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 11:43 發表
新手媽媽係咁架啦..我都係咁... 不過我就係自己湊仔仔..自己病...都要自己湊仔仔囉....
以前都有叫公公婆婆果d黎幫手..不過佢地黎到...我個人就好炆...所以最後唔係病到死都自己搞掂...
好彩係我仔真係少病痛( ...

我奶奶唔係架,小小鼻水就去睇醫生,小小野都睇,其實我覺得咁仲唔好,如果唔係好嚴重就唔駛睇,等bb可以自己打抵D病菌


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


35#
發表於 07-11-9 12:18 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-9 11:55 發表

我奶奶唔係架,小小鼻水就去睇醫生,小小野都睇,其實我覺得咁仲唔好,如果唔係好嚴重就唔駛睇,等bb可以自己打抵D病菌


係丫..食得西藥多都唔好啦..下下要食藥先好..唔係發燒..我都由駿駿自己打抵d菌....


大宅

積分: 1209


36#
發表於 07-11-9 14:52 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 12:18 發表


係丫..食得西藥多都唔好啦..下下要食藥先好..唔係發燒..我都由駿駿自己打抵d菌....

我都叫過我99唔好小小野去睇醫生,但佢唔聽,我都冇計:cry: :cry:,唯有遲d大小小同BB做多d運動,游下水,希望可以增加佢的抗抵力啦


大宅

積分: 2619


37#
發表於 07-11-10 00:18 |只看該作者
無法子...要靠佢
你老公點睇呢? 會唔會都嬲?
其實我個時都諗...請唔到好工人就3個月都入托算數, 我唔想受人氣, 返工都受夠, 返屋企唔想勞氣 :tongue:


大宅

積分: 1209


38#
發表於 07-11-10 09:42 |只看該作者
原文章由 littlefafa 於 07-11-10 00:18 發表
無法子...要靠佢
你老公點睇呢? 會唔會都嬲?
其實我個時都諗...請唔到好工人就3個月都入托算數, 我唔想受人氣, 返工都受夠, 返屋企唔想勞氣 :tongue:

我個死佬一d都冇嬲:evil: :evil: ,佢話佢亞媽係咁講野喎,其實我都想放佢去托兒所,但個死佬又話亞B會好慘喎,其實好多人都係咁啦


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 07-11-10 10:19 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-10 09:42 發表

我個死佬一d都冇嬲:evil: :evil: ,佢話佢亞媽係咁講野喎,其實我都想放佢去托兒所,但個死佬又話亞B會好慘喎,其實好多人都係咁啦


其實返托兒所唔慘架..到佢識爬識搵人玩時..成個room都係自己友..佢地會開心就真:lol


大宅

積分: 1209


40#
發表於 07-11-10 10:51 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-10 10:19 發表


其實返托兒所唔慘架..到佢識爬識搵人玩時..成個room都係自己友..佢地會開心就真:lol

我覺得你個講法好岩,好過係屋企對住個亞嫲,你眼望我眼,同埋費事比佢教到我個仔好似佢地屋企人咁,咁鬼自大,我幫個仔改個謙字都係唔想佢繼成佢地家族的自大性格

[ 本文章最後由 Le829 於 07-11-10 10:52 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo