跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 429


21#
發表於 07-11-9 12:33 |只看該作者
好啊, 不過我99一家今天來, 等他們走了再THINK THINK 先。


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 07-11-9 12:49 |只看該作者
venus個生日會就要11號之前報名
如果18號gathering..就17號先報都ok架


複式洋房

積分: 429


23#
發表於 07-11-9 12:53 |只看該作者
今天是我Black Friday ar, 我同99一家勁吾妥,不過就勁Love我個女, 好煩啊。


子爵府

積分: 12743


24#
發表於 07-11-9 12:59 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-9 12:53 發表
今天是我Black Friday ar, 我同99一家勁吾妥,不過就勁Love我個女, 好煩啊。


你同99住嗎?佢錫你個女未好lor


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 07-11-9 13:00 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-9 12:53 發表
今天是我Black Friday ar, 我同99一家勁吾妥,不過就勁Love我個女, 好煩啊。


都好少新抱會同99好岩key架啦:lol 佢勁鍚囡囡咪得囉..依個先緊要嘛

我成都 覺得..唔like我唔緊要..只要寶貝我仔仔就得:lol


複式洋房

積分: 429


26#
發表於 07-11-9 13:19 |只看該作者
現在澳門不是啦, 一匹布 gum 長,第日慢慢講, 今天忙打掃,但你地吾覺得一d成日指住你個鼻來小既人,發嗮顛錦纜住你個你個女好恐怖嗎?

PS:我是指姑仔同姑乃,我99很好的

原文章由 jenniferkwok 於 07-11-9 12:59 發表


你同99住嗎?佢錫你個女未好lor


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 07-11-9 13:22 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-9 13:19 發表
現在澳門不是啦, 一匹布 gum 長,第日慢慢講, 今天忙打掃,但你地吾覺得一d成日指住你個鼻來小既人,發嗮顛錦纜住你個你個女好恐怖嗎?

PS:我是指姑仔同姑乃,我99很好的

...


咁...總好過佢地都係咁對你個女先架嘛...


子爵府

積分: 12743


28#
發表於 07-11-9 13:25 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-9 13:00 發表


都好少新抱會同99好岩key架啦:lol 佢勁鍚囡囡咪得囉..依個先緊要嘛

我成都 覺得..唔like我唔緊要..只要寶貝我仔仔就得:lol


agree x 2

btw, 我同99都算幾啱架


子爵府

積分: 12743


29#
發表於 07-11-9 13:27 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-9 13:19 發表
現在澳門不是啦, 一匹布 gum 長,第日慢慢講, 今天忙打掃,但你地吾覺得一d成日指住你個鼻來小既人,發嗮顛錦纜住你個你個女好恐怖嗎?

PS:我是指姑仔同姑乃,我99很好的

...


咁就更加唔使理la, 姑仔同姑奶之麻,啱既未傾多2句lor, 唔啱既可以唔睬,99好未得lor


複式洋房

積分: 429


30#
發表於 07-11-9 13:36 |只看該作者
一起住你又點體啊,99好姐,人地是自己女,有事上來你話會不會幫口啊

原文章由 jenniferkwok 於 07-11-9 13:27 發表


咁就更加唔使理la, 姑仔同姑奶之麻,啱既未傾多2句lor, 唔啱既可以唔睬,99好未得lor


子爵府

積分: 12743


31#
發表於 07-11-9 13:44 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-9 13:36 發表
一起住你又點體啊,99好姐,人地是自己女,有事上來你話會不會幫口啊


咁始終都相見好同住難,要成日對住又真係差d

都唔係既,好似我自己屋企咁,就係對事不對人,自己仔女唔啱都話,但就當然會快d原諒lor!仲有就係最緊要睇你老公 la


複式洋房

積分: 429


32#
發表於 07-11-9 13:53 |只看該作者
no talking now., coming at 4., busy for tidy up room. bye everyone

原文章由 jenniferkwok 於 07-11-9 13:44 發表


咁始終都相見好同住難,要成日對住又真係差d

都唔係既,好似我自己屋企咁,就係對事不對人,自己仔女唔啱都話,但就當然會快d原諒lor!仲有就係最緊要睇你老公 la ...


複式洋房

積分: 429


33#
發表於 07-11-9 14:08 |只看該作者
everyone., good luck to me pls


洋房

積分: 473


34#
發表於 07-11-9 14:39 |只看該作者

No worries!

Dear don;t worry so much ..u better think whether how u arrange come to join our gathering is better ...opps. ..forget to introduce timmm...i'm venus mama...come in to say hi!
http://www.babyhome.com.tw/littlevenus


大宅

積分: 1068


35#
發表於 07-11-9 16:43 |只看該作者
Hello! 你好!!

原文章由 無憂島 於 07-11-8 18:21 發表
hello 各位,

我們由香港到澳門3個月,請多多指教


複式洋房

積分: 429


36#
發表於 07-11-10 11:49 |只看該作者
Hello bbdog


男爵府

積分: 5869


37#
發表於 07-11-11 16:43 |只看該作者
你好呀...我都係新黎親子王國無耐咋...:-P


複式洋房

積分: 429


38#
發表於 07-11-11 20:40 |只看該作者
Hello Samchi Ma

里樹好多mm很好的, 不如一起參加gathering 見下面啊

原文章由 samchi媽 於 07-11-11 16:43 發表
你好呀...我都係新黎親子王國無耐咋...:-P


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 07-11-11 20:53 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-11 20:40 發表
Hello Samchi Ma

里樹好多mm很好的, 不如一起參加gathering 見下面啊


係丫..係丫...咁你地幾時join gathering姐


複式洋房

積分: 429


40#
發表於 07-11-12 10:54 |只看該作者
我們報左名啦, 18號吾得, 25號ok.

see you soon

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo