自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 1099


21#
發表於 14-6-16 20:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1099


22#
發表於 14-6-16 20:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42987


23#
發表於 14-6-16 20:04 |只看該作者

回覆:電話數據1日用咗700MB, 可以點?

一開始用智能電話至今都揀無限上網,就係怕要左度右度




大宅

積分: 4512

畀面勳章


24#
發表於 14-6-16 20:13 |只看該作者

引用:唉.....而家唯有以後都長off數據囉仲有10日

原帖由 yomin0718 於 14-06-16 發表
唉.....而家唯有以後都長off數據囉仲有10日先到截數呀
即係你用緊wifi嗰陣冇off數據網絡? 一定要手動關閉,如果wifi唔穩定可能會自動跳去用數據。



侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


25#
發表於 14-6-16 20:21 |只看該作者

回覆:電話數據1日用咗700MB, 可以點?

我老公剛剛都係咁,join左10激plan,一年以黎都夠用,上個月,突然話佢爆左,焗住要另買多一激,但,第二個月,用唔夠10日又話爆,基本上同平時用法一樣,我好嬲,以為係電訊公司搵銀方法,老公周圍去check部機咩事,又上3叔又去電訊門市,得出結果,最近好多手機自動upgrade左之後,好多人都有咁既case,話部機喺背後不斷用緊數據,佢幫我老公關左果度,就冇事啦,我試下找找比你睇,等等。


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


26#
發表於 14-6-16 20:24 |只看該作者

回覆:電話數據1日用咗700MB, 可以點?


1402921425360.jpg

點評

卓卓ma  我都係呀,就係呢個係我前日兩個鐘內用咗我700mb呀睇返先知係呢個功能用咗我。都唔知咩嚟!  發表於 14-6-17 01:52


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


27#
發表於 14-6-16 20:25 |只看該作者

回覆:電話數據1日用咗700MB, 可以點?

你試下tick左呢度佢啦,在設定,數據再拉到最底。


侯爵府

積分: 21102


28#
發表於 14-6-16 20:32 |只看該作者

回覆:電話數據1日用咗700MB, 可以點?

原來用wifi時要off埋數據嫁?


公爵府

積分: 29753

+3金熱血 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 14-6-16 20:33 |只看該作者

回覆:電話數據1日用咗700MB, 可以點?

你咪岩岩用4g?


男爵府

積分: 5979


30#
發表於 14-6-17 00:38 |只看該作者

回覆:km68cheng 的帖子

其實我一路都咁用價啦,無wifi一定唔會睇片,更新程式真係會用好多數據嗎?我打3問係想知道我果日係點解會一日內用咗700MB ? 上網時間和上過乜網?但結果3乜野都唔可以提供。總之佢話我用幾多數據就係幾多,完全無得追查,係咪間間電訊都係咁呢?




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 14-6-17 10:55 |只看該作者
我返工大部份時間會用數據, 主要係防有whatsapp, 返屋企就用Wifi, 放假有需要先開數據, 一個月用量都係400mb左右, 記得d apps唔好揀自動更新


男爵府

積分: 5503


32#
發表於 14-6-17 11:03 |只看該作者

引用:用3台,已經格日check用量,今日check發現1

原帖由 yomin0718 於 14-06-16 發表
用3台,已經格日check用量,今日check發現13號果日用咗700MB, 其實喺公司屋企都係用wifi,無理由用咗咁多, ...
你可能手機設左自動更新,記得改返手動就ok


男爵府

積分: 8328


33#
發表於 14-6-17 11:24 |只看該作者
如果用android 機,係用量個度SET個上限提示,如果見差唔多到,咪熄左佢等CUT單,有D機好似紅米,仲可以到上限時自動停用數據,咁就仲安全
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


男爵府

積分: 5979


34#
發表於 14-6-17 11:47 |只看該作者

回覆:adam112 的帖子

我係用iPhone , 請問點設定手動更新?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo