自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


21#
發表於 14-6-17 16:02 |只看該作者

引用:回覆+huiwo太太+的帖子小錢係真既..我見到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5735


22#
發表於 14-6-17 16:08 |只看該作者
睇經驗, 咩經驗都無的9k 起薪


子爵府

積分: 10816

好媽媽勳章


23#
發表於 14-6-17 16:10 |只看該作者
考政府文員啦, 返五日, 起薪吾高, 但越做人工趆高, 好似文員頂薪有二萬幾, 就算到四五十歲都吾怕比人抄.


侯爵府

積分: 22760

馬年勳章


24#
發表於 14-6-17 16:13 |只看該作者
唔好做文職,要求多多,人工低


子爵府

積分: 10333


25#
發表於 14-6-17 16:20 |只看該作者
我建議樓主搵外資公司, 我宜家都做緊, 真係可以準時放工, 但我人工就低過10K, 相信出面有更好選擇..但因為呢份可以隨時早走同請假,又無乜野做, 我先留低


男爵府

積分: 5494


26#
發表於 14-6-17 16:36 |只看該作者
我6年前都係由酒店轉做文員,果時咁岩經濟唔好,所以一入職只得7500,幸好公司每年加人工,bouns又出得多(17個月),而家人工5位數了


大宅

積分: 3286


27#
發表於 14-6-17 16:37 |只看該作者
jtw_ki 發表於 14-6-17 13:53
文員好少嫁ja, 大約一萬左右,酒店多好多,剩係花紅都出幾個月,我反而想由文員轉酒店



...

但酒店時間長又要輪班呢!有左小朋友就想時間穩定d!


複式洋房

積分: 309


28#
發表於 14-6-17 16:54 |只看該作者
回覆 Jolin_Yuen 的帖子

依家D人工同10年前無分別, 亦唔覺佢加過人工. 成日請人要求寫到好似請個超人咁, 但又唔唸下自己俾幾錢出黎.

點評

Jolin_Yuen  係喎, 真係睇到都覺離晒鋪  發表於 14-6-17 18:26


男爵府

積分: 6311

熱血金章


29#
發表於 14-6-17 17:03 |只看該作者
雅圯Avina 發表於 14-6-17 16:00
我想問應該點轉型?我依家真係好迷失。唔知邊行文職先適合我慢慢built up.有無啲advise!?

...
其實我覺得我好好彩, 我呢份都係係勞工X個WEB度搵到. 我個時真係咩9-6既工都APPLY, 唔知從何入手, 雖然我係大學生, 但其實D公司見我冇做過文職都唔會叫我IN......所以宜家呢個老細真係好好, 肯教我, 雖然冇左4個月BONUS, 但我好鐘意宜家呢份工! 我都唔識ADVISE人, 不過你APPLY多D工, 漁翁撒網, 一定轉到架! 有家庭真係番9-6好D. 我將今日其中一個生日願望送俾你呀

點評

wongbonnie910  You are such a nice lady  發表於 14-6-17 21:40


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


30#
發表於 14-6-17 17:09 |只看該作者
搵receptionist易入行d

同埋有機會人工高d


子爵府

積分: 11549

熱血勳章 畀面勳章


31#
發表於 14-6-17 17:17 |只看該作者
jtw_ki 發表於 14-6-17 13:53
文員好少嫁ja, 大約一萬左右,酒店多好多,剩係花紅都出幾個月,我反而想由文員轉酒店



...
酒店錢不是那麼容易賺的,要日夜顛倒,身體都差D
Life is better when you're laughing!


子爵府

積分: 11549

熱血勳章 畀面勳章


32#
發表於 14-6-17 17:19 |只看該作者
雅圯Avina 發表於 14-6-17 16:00
我想問應該點轉型?我依家真係好迷失。唔知邊行文職先適合我慢慢built up.有無啲advise!?

...
你點解唔試下酒店入面既文職呀? 甘多個部門。
Life is better when you're laughing!


男爵府

積分: 5404


33#
發表於 14-6-17 17:25 |只看該作者


子爵府

積分: 12853

育兒性格勳章


34#
發表於 14-6-17 17:32 |只看該作者
雅圯Avina 發表於 14-6-17 15:57
係啊。。離開左酒店,我先發現搵食艱難,好灰啊~

如果你英文OK,大專畢業,可以試下初級秘書,儲幾年經驗轉正式秘書,$15,000左右應該唔難找工,但當然要做商業區啦,最好重要中環, 金鐘嗰啲,如果你從工廠區嚟,將來會輸蝕好多。


大宅

積分: 1444


35#
發表於 14-6-17 21:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表

原帖由 momoakira 於 14-06-17 發表
酒店一定好pay過普通文員
不過冇星期六日紅日放,大時大節仲可能要ot,又要通宵輪班,如果女仔未結婚就冇所 ...
無錯啊~我就係想襯後生出去試下,因為將來要照顧家庭,無可能番shift


大宅

積分: 1444


36#
發表於 14-6-17 21:30 |只看該作者

引用:我6年前都係由酒店轉做文員,果時咁岩經濟唔

原帖由 CECIMAN 於 14-06-17 發表
我6年前都係由酒店轉做文員,果時咁岩經濟唔好,所以一入職只得7500,幸好公司每年加人工,bouns又出得多(17個 ...
bonus出17個月!?好多啊!!我應該轉邊類文職發展好啲呢?有無建議?


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 14-6-17 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CECIMAN 於 14-06-17 發表我6

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
bonus出17個月!?好多啊!!我應該轉邊類文職發展好啲呢?有無建議?

...
有冇讀下行政course


珊瑚宮

積分: 108887

畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 14-6-17 21:32 |只看該作者

引用:原來得咁少。。我諗住有12k...因為我本身酒

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga
有咁嘅人工,做落去啦,唔好轉文職喇。



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


大宅

積分: 1444


39#
發表於 14-6-17 21:34 |只看該作者

引用:Quote:雅圯Avina 發表於 14-6-17 16:00 我

原帖由 cherrielin 於 14-06-17 發表
其實我覺得我好好彩, 我呢份都係係勞工X個WEB度搵到. 我個時真係咩9-6既工都APPLY, 唔知從何入手, 雖然我係 ...
好多謝你,好sweet啊!我就係plan2年後結婚na,所以希望早啲轉,可以幾年後都有得升呢...當然如果我係男人就唔同講法啦
依家我都要放棄16-17k人工,而且3個月bonus.雖然好唔捨得,但都希望靠努力,將來會搵得番


大宅

積分: 1444


40#
發表於 14-6-17 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表b

原帖由 good_pig 於 14-06-17 發表
有冇讀下行政course
無啊。。其實我讀書都係讀酒店。但都會入左文職就邊學邊進修


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo