自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   3


大宅

積分: 2557


21#
發表於 14-6-18 09:26 |只看該作者

引用:一場入到去行下啦,唔使楂車 +

原帖由 KarenC 於 14-06-18 發表
一場入到去行下啦,唔使楂車
其實我都係咁諗 但係我男朋友想渣車 又唔係好清楚 所以就上左黎問 可能聽落真係好低能 真係唔好意思啊



點評

215702  踩單車都好舒服㗎  發表於 14-6-19 07:27


大宅

積分: 2557


22#
發表於 14-6-18 09:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+laughoutloud+於+14-06-18+發

原帖由 Yubi.T 於 14-06-18 發表
所以你用d 字都唔多似香港人

係美國"返"嚟
唔好意思 請原諒我d錯別字



點評

YY1101  好小事  發表於 14-6-18 10:38
Yubi.T  唔緊要的  發表於 14-6-18 09:31


大宅

積分: 1186


23#
發表於 14-6-18 09:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pizzapark+於+14-06-18+發表

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
唔好意思 我係美國翻黎 所以真係唔係好清楚啊
入去就知唔洗揸車,長洲好細,唔同美國




侯爵府

積分: 23369


24#
發表於 14-6-18 09:27 |只看該作者

引用:想問問各位係咪無得渣車入長州?只可以泊係

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
想問問各位係咪無得渣車入長州?只可以泊係中環碼頭然後搭船過去啊?唔好意思因為未入過長州所以真係唔係好 ...
是hk 人??



珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


25#
發表於 14-6-18 09:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KarenC+於+14-06-18+發表一場

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
其實我都係咁諗 但係我男朋友想渣車 又唔係好清楚 所以就上左黎問 可能聽落真係好低能 真係唔好意思啊:bash ...
唔使唔好意思去到玩得開心d



點評

laughoutloud  多謝你啊^^  發表於 14-6-18 09:38
人生本是苦


男爵府

積分: 6058


26#
發表於 14-6-18 09:29 |只看該作者

回覆:渣車去長州

唔好意思,我笑咗

點評

ss_chiu  Same here  發表於 14-6-18 10:06


大宅

積分: 2557


27#
發表於 14-6-18 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+laughoutloud+於+14-06-18+發

原帖由 iamiris 於 14-06-18 發表
是hk 人??
係 只係過左美國讀書 又未去過長洲 所以想請教下大家意見




珍珠宮

積分: 33519

育兒性格勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 14-6-18 09:31 |只看該作者
普通人都係坐船入去, 因為長洲路好窄.. 平時d 車無可能入到去..
佢連警車, 消防車都係mini version (政府用車就可以入)..

如果入到去唔想行,, 可以租單車... 平均都係60蚊一日

點評

laughoutloud  thx for ur info ^^  發表於 14-6-18 10:14


伯爵府

積分: 15203

好媽媽勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 14-6-18 09:31 |只看該作者

回覆:渣車去長州

Sorry. 但巧巧笑.




珍珠宮

積分: 42987


30#
發表於 14-6-18 09:31 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 09:21
唔好意思 我係美國翻黎 所以真係唔係好清楚啊

您從來冇O係香港讀過書?小學已經有教喇噃......

點評

麟媽媽  小學點會教點入長洲架?  發表於 14-6-18 14:00
kylie828  我在香港讀書,但小學冇教囉  發表於 14-6-18 12:55


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


31#
發表於 14-6-18 09:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KarenC+於+14-06-18+發表一場

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
其實我都係咁諗 但係我男朋友想渣車 又唔係好清楚 所以就上左黎問 可能聽落真係好低能 真係唔好意思啊:bash ...
每日笑一笑

玩得開心d
我都好耐冇去過,返黎分享下



點評

laughoutloud  多謝你啊!:)have a nice day ^^  發表於 14-6-18 09:37


子爵府

積分: 12127

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 14-6-18 09:38 |只看該作者
長洲4面環海,連入面既消防車白車都的色過人架,已經多人到嘔,仲點容納D人揸架車入去玩架


男爵府

積分: 9209

BB防敏心得分享勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


33#
發表於 14-6-18 09:38 |只看該作者
lovelykitty 發表於 14-6-18 09:31
您從來冇O係香港讀過書?小學已經有教喇噃......
幾歲移民美國, ABC無香港朋友中文都唔識, 我覺得唔知好正常....但只不過係去美國讀書都唔知, 都幾有趣....
大家可以去我的文討論墾丁旅遊問題

http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=713096


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 14-6-18 09:38 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 09:21
唔好意思 我係美國翻黎 所以真係唔係好清楚啊
唔緊要呀,問下無所謂。
啱啱返來唔知無罪。都唔明啲人笑你乜。無禮貌

點評

plng1215  呢度係社會縮影,咩人都有,其實唔知有幾奇, 出post問就被人jer住,有些人的回覆確實幾討厭,難怪香港女人被人標籤港女  發表於 14-6-18 23:19
mickeyeva    發表於 14-6-18 14:48
cloudwingwing  我都覺好多人好無禮貌  發表於 14-6-18 12:33
patsyko1437  係 見到d 人講野超mean  發表於 14-6-18 11:08
lilyyoyo  咩係。。問都有罪咩…唔使理佢地。。無啲禮貌。。  發表於 14-6-18 10:05
jeannietsui  係囉!唔知先問下之嘛!咁都有得話!  發表於 14-6-18 09:50
babybkbk  係囉! 講野mean到咁ga  發表於 14-6-18 09:46
sallylam02  係,好無禮貌!  發表於 14-6-18 09:44
笑下又一日。放鬆下啦大家!


大宅

積分: 2557


35#
發表於 14-6-18 09:40 |只看該作者

引用:Quote:lovelykitty+發表於+14-6-18+09:31+

原帖由 lian1180 於 14-06-18 發表
幾歲移民美國, ABC無香港朋友中文都唔識, 我覺得唔知好正常....但只不過係去美國讀書都唔知, 都幾有趣....
...
應該係我細個翻學無留心聽書 所以真係無印象 希望各位唔好介意啦



點評

yanhei0321  咪係囉!人地仲要講到明喺外國返唻唔係好熟hk. 咁都要笑人……  發表於 14-6-19 07:43


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 14-6-18 09:41 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 09:27
唔好意思 請原諒我d錯別字
Don't be bothered to read those rude comments. It's common here.
Have fun in Cheung Chau, it's relaxing, go on a family bike ride, have seafood, you will enjoy this island a lot!!

點評

mickeyeva    發表於 14-6-18 14:49
chloe_loves_cat    發表於 14-6-18 12:53
falalala    發表於 14-6-18 10:27
laughoutloud  Thx for your info ^^  發表於 14-6-18 10:01
jeannietsui  positive!  發表於 14-6-18 09:49
笑下又一日。放鬆下啦大家!


大宅

積分: 4564


37#
發表於 14-6-18 09:42 |只看該作者
長洲只可以比vv牌既車行(政府車除外)


琥珀宮

積分: 169631


38#
發表於 14-6-18 09:44 |只看該作者

引用:沒有汽車渡輪服務,長洲好細唔洗渣車

原帖由 Isaacymom 於 14-06-18 發表
沒有汽車渡輪服務,長洲好細唔洗渣車
可以租單車!




男爵府

積分: 9209

BB防敏心得分享勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


39#
發表於 14-6-18 09:46 |只看該作者
本帖最後由 lian1180 於 14-6-18 09:48 編輯
laughoutloud 發表於 14-6-18 09:40
應該係我細個翻學無留心聽書 所以真係無印象 希望各位唔好介意啦



...

咁你上網搵定多D資料啦

你男朋友想渣車? 香港有車?

點評

laughoutloud  有車係香港  發表於 14-6-18 09:50
大家可以去我的文討論墾丁旅遊問題

http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=713096


琥珀宮

積分: 169631


40#
發表於 14-6-18 09:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+14-06-18+發表想問

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
知道 但係我諗緊d船會唔會係個種可以比車上去個種 就好似呢種
香港而家無呢種汽車渡輪啦!nn年前有過,由佐敦去中環!



點評

patpat234  北角去觀塘/紅磡 係咪曾經都有?  發表於 14-6-18 11:39
laughoutloud  好想試下啊!  發表於 14-6-18 10:03

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo