我供左兩年倒,起初第一年供二千,之後第二年供四千,total供左84000,之後第三年無再供,由佢滾,上網check依家有11700賺,我問左invesco如果我依家cut係咪可以get back 95700,佢話cut要2個working day,可能有D出入,但佢地上網show 個數已經扣左手續費,我覺得acceptable,佢仲話如果我驚波動大,可以襯現在市好,轉做保本,唔使另收手續費,保管費亦相對低
a. 組合選超過一隻股票,例如月供3,000元選3隻股票A, B 同C。這三隻股票可以是不同行業或地區,各供1,000元。當股市有波動,這3隻股票應該不會有同樣升幅或跌幅,甚至相反走勢,到時你可以調節供款,例如 500元A, 1500元B, 1000元C, 甚至今個月吾供A, 1500元B和1500元C. 大前提是每月都有供款。
月供股票只係一個買賣形式,最終回報好不好都是你所揀的股票質數如何。Buy and hold系一般散戶既方式,買股收息,長遠等升值。 你自己投資方式可能最合你自己,因為你長期留意一少部份股票,價格升跌你大概都掌握,正如買棵菜,買個橙,幾錢叫做平,幾錢叫做貴,家庭主煮一睇就知。股票都是一樣,你長期留意佢,佢幾時係貴,幾時係平,你大概心中有個數字。