論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 57108


21#
發表於 14-7-6 16:59 |只看該作者
唔會帶


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


22#
發表於 14-7-6 17:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ecling 於 14-07-06 發表係咪

原帖由 靚叉燒 於 14-07-06 發表
姐姐唔係請黎服侍我老豆的,係照顧我九十幾歲呀嫲架
Sorry, 誤會咗。

主 賜 平 安


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


23#
發表於 14-7-6 17:06 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

其實我會睇個工人平時工作表現而決定帶唔帶佢去。

主 賜 平 安


大宅

積分: 1864


24#
發表於 14-7-6 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hoblythe 於 14-07-05 發表食

原帖由 靚叉燒 於 14-07-06 發表
我都係咁同老豆講,佢仲要同我講一家人,我嬲到震咁滯,工人姐姐黎左半年咋,普通打工仔半年都無bouns出啦 ...
完全明白你感受,長輩係咁,有時對外人仲親過自己,吾知因為面子定真係覺得佢地親如家人,我以前初請工人,老公頭幾日叫奶奶黎教佢煮飯,點解奶奶帶佢去食下午茶吾係教煮飯,日後仲要晚飯分餸比個工人仲多過自己,成隻雞得兩隻雞脾都比佢,仲要有親鮑魚花膠海参等的話都要分比工人,仲在工人同我老公面前大大聲講n次~夾多啲比佢啦/比多啲花膠/海參佢啦,痴根,忟到我....



大宅

積分: 1864


25#
發表於 14-7-6 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hoblythe 於 14-07-05 發表食

原帖由 靚叉燒 於 14-07-06 發表
我都係咁同老豆講,佢仲要同我講一家人,我嬲到震咁滯,工人姐姐黎左半年咋,普通打工仔半年都無bouns出啦 ...
仲有,6299覺得,我有小朋友,去飲係應該帶埋個工人,痴到...覺得有小朋友工人要24小時在旁,否則生存吾到


大宅

積分: 3156


26#
發表於 14-7-6 23:53 |只看該作者

引用:有d上一代係咁要面呱我工人訓2尺半床都比我

原帖由 baby317 於 14-07-06 發表
有d上一代係咁
要面呱
我工人訓2尺半床都比我阿爸鬧
認同呀,我老豆都對姐姐好好架,分餸分好多比佢,姐姐實食唔晒,過年自己會另外比封$100利是佢,有時飲茶仲專登打包啲野比佢食(唔係食剩)


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


27#
發表於 14-7-7 01:10 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

多謝各位意見,我媽子諗左個方法解決問題,就係唔食buffet算了相嗌唔好口,仲要為左個外人


水晶宮

積分: 61761


28#
發表於 14-7-7 11:33 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

先不說buffet, 平時出街吃飯都不会帶工人,何解buffet 又要帶?

吃飯的錢是班仔女出,做老人家最好少一點意見及不要慷人之慨


大宅

積分: 3692


29#
發表於 14-7-7 22:44 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

老人家其實覺得工人也是人,她離開家庭來打工,要對她好些。所以,我從小工人也會跟我們出去吃飯,過年過節也會給她紅包。所以,她們對我們全家上下都很好。現在那些工人沒在我家打工,她們也會打電話給我爸媽,感情好像一家人。我們去泰國玩,她們一定來見我們。雖然,她們很多已經做生意,但也會來酒店聊天。
但如果經濟環境不容許,可以坦承和父母說明白。我想信沒有父母會見到自己子女沒錢用,也要帶工人出去吃生日飯的。


男爵府

積分: 8205


30#
發表於 14-7-7 23:01 |只看該作者

引用:家中有老人,今年年頭跌斷腳,而家可以用拐

原帖由 靚叉燒 於 14-07-05 發表
家中有老人,今年年頭跌斷腳,而家可以用拐杖自己行,不過都請左姐姐黎照顧佢,免得再生意外。話說係咁,今 ...
唔好話buffet, 我四年帶姐姐出街食真係一隻手數晒。 家庭聚會同佢無關, 何必呢, 佢亦都唔會因此做好d.




大宅

積分: 2619


31#
發表於 14-7-8 03:40 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

我見工人做得好,都有帶埋佢去食buffet.
不過有時我地自己一家人想出去食,我咪照直講我地去街,你自己搞掂咁囉。


別墅

積分: 667


32#
發表於 14-7-8 07:43 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

老豆果背,係好有人情味,可能有感自己小時都係有老板關照及覺得人家離鄕別井,有感以前曾受人恩,依家要施報。上一代既人好有人情味,我老豆小時有遇過好老板,打工廠工,包食包住又畀佢出去學野,升佢職又畀佢管理,到後來自己出去做老板,又遇到借錢畀佢的包租婆。嚟D人情味我們今日不見,但佢地會咁做,我老豆退休前果3/4年,都繼續經盈是因為想工人有野做,自己無錢贊,連人工到貼,仲有以前過年過節,一定大封大封利是,不管果年是否贊多少。我係樓主,就會相信老豆。




男爵府

積分: 5039

畀面勳章


33#
發表於 14-7-10 14:18 |只看該作者

引用:老豆果背,係好有人情味,可能有感自己小時

原帖由 thankyoutina 於 14-07-08 發表
老豆果背,係好有人情味,可能有感自己小時都係有老板關照及覺得人家離鄕別井,有感以前曾受人恩,依家要施 ...
明白,其實我信佢既,我媽子都信佢(係認為老爸不至於品味咁差掛…),最谷氣係唔係一家人就唔係,老豆又話當佢一家人點點點,又話我\'你真係淨係當人地係工人\',我唔當佢係家人並唔代表我當佢係下人,只係覺得上個月已經帶埋姐姐出去据扒今個月仲要buffet?我地每月都只係緊緊夠支出,老實講丫,我老豆平時都已經對姐姐好好,不過我都明老豆就係咁,佢對自己啲伙計都好好既


大宅

積分: 1196


34#
發表於 14-7-10 16:48 |只看該作者
其實就算你想帶, 個工人本身都未必想去! 我會問下姐姐先, 大部分時間佢都唔會跟住去! 佢反而會留响屋企, 不過一定會同我講話出一出去買野/跑步… 我本身無須要佢跟埋去食飯, 只係之前有時過時過節咪帶佢去埋LOR, 不過BUFFET 就無, 只同佢食過$200 韓燒任食果D! 我老豆都一樣架! 成日話無所謂, 由得佢飲咪飲, 食咪食, 當我印銀紙咁! 我阿婆耐不耐仲比一兩百蚊姐姐TIM 呀 (不過有時又話佢咩唔好物唔好)! 我個姐姐已經唔係好, 我忍多幾個月! 而家D buffet 閒閒地 5,6 百蚊, 佢寧願你現dull dull 比300 佢啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo