自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1477


21#
發表於 07-11-27 15:11 |只看該作者


別墅

積分: 786

好媽媽勳章


22#
發表於 07-11-27 15:23 |只看該作者
因為有二個颱風出現,加上低氣壓
[url=http://i34.tinypic.com/2mfdyqg.gif[/img][/url]


洋房

積分: 271


23#
發表於 07-11-27 15:32 |只看該作者
昨晚D風大到好似打風咁


伯爵府

積分: 17202


24#
發表於 07-11-27 18:59 |只看該作者
我住市區都好大風呀
星期四阿仔學校去太空館,要一早起身tim架:-( :-( :-(

[ 本文章最後由 21520826 於 07-11-27 19:02 編輯 ]


大宅

積分: 1470


25#
發表於 07-11-27 19:03 |只看該作者
原文章由 孖女mama 於 07-11-27 03:32 PM 發表
昨晚D風大到好似打風咁
我住葵涌都好大風,嚇死我呀,好


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 07-11-27 19:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35688


27#
發表於 07-11-27 19:21 |只看該作者
係真唔係呀??....感應唔到既???


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


28#
發表於 07-11-27 19:35 |只看該作者
東涌都好大風...好凍


大宅

積分: 2759


29#
發表於 07-11-27 22:47 |只看該作者
原文章由 shirley73a 於 07-11-27 19:09 發表
尋晚喺屋企度都聽倒出面吹到fi li fa la....唔知仲以為係打風tim呀??!!


我覺得仲勁過打風tim, 攪到我成晚無教好瞓:-( :-( :-(


大宅

積分: 2759


30#
發表於 07-11-27 22:48 |只看該作者
而家d風又黎過!!! :-( :-( :-(


子爵府

積分: 13115


31#
發表於 07-11-28 00:15 |只看該作者
me 2

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo