論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 819


21#
發表於 14-7-7 18:36 |只看該作者

回覆:dragonflies 的帖子

唔得囉,你點知佢有冇著你d底衫褲,靜雞雞搵個另一個吧




複式洋房

積分: 164


22#
發表於 14-7-8 09:54 |只看該作者
回覆 tongyingying 的帖子

今日我著左條黑色裙... 佢見到隻眼發光咁話... MUM 你真係好SEXY (唔知點解佢地鍾意用"SEXY" 來形容瘦, 我本身係得90磅, 佢就128磅)... 我相信佢有TRY 過我這條裙但係可能肥著唔到...


別墅

積分: 620


23#
發表於 14-7-8 21:21 |只看該作者

引用:回覆 tongyingying 的帖子今日我著左條黑色

原帖由 NatNat86 於 14-07-08 發表
回覆 tongyingying 的帖子

今日我著左條黑色裙... 佢見到隻眼發光咁話... MUM 你真係好SEXY (唔知點解佢地 ...
其實真係極困擾!想買件靚睡衣但堅怕佢偷著所以唔敢買……由其底褲


大宅

積分: 1350


24#
發表於 14-7-8 22:10 |只看該作者

回覆:tongyingying 的帖子

我琴晚update左份rule比佢,再強調唔可以隨便拎僱主d野,之後夜d佢就update左fb photo pic...唔再係著住我衫既相。

其實除左偷著我衫,佢都係好姐姐一名,又會用自己錢買野整甜品我地食。
我唔幾得禁錢,唔夠錢買奶粉,佢又會主動話佢比住先。



複式洋房

積分: 164


25#
發表於 14-7-9 09:54 |只看該作者
回覆 tongyingying 的帖子

係嫁... 我都唔會著靚睡衣啦... 但係我姐姐著性感睡衣咯... 我見到就想話佢... 但係我一開始無俾RULE 佢... 現在好難話佢... 所以我現在PREPARE GUIDELINE 俾新來的姐姐...
其實我對我現在個姐姐真係好好... 可能因為第一次請姐姐, 所以乜都唔識, 連RULE & SCHEDULE 都無俾佢... 現在叫佢CLEAN DOOR 都黑口黑面... 仲要同我講, 我個CONTRACT 無寫幫MUM 買野的... 我幫你去買野因為你對我好... 我先做呀... 唉.... 佢真係以為自己係公主... 仲成日話俾好多鬼佬追... 又話自己之前個EMPLOYER 當佢係女咁...


大宅

積分: 1196


26#
發表於 14-7-10 15:02 |只看該作者
回覆 mrswongyan 的帖子

我所有野都用呢招, 咩都話有朋友個姐姐點點點, 結果點點點!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo