懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1281


21#
發表於 14-7-14 18:14 |只看該作者
我都39w 啦, 好驚唔知係咪滲羊水, 因我都呢排都日日褲仔濕,我無用墊, 我以為係汗, 宜家睇你地咁講,好驚呀, 。


大宅

積分: 1037


22#
發表於 14-7-14 18:44 |只看該作者

回覆:有冇jm試過滲羊水?唔係大穿水,只係少少、少少咁滲出黎

聽你地咁講,我會唔會都係,都係底底前面濕喎唔識分辨喎,不過明天產檢


大宅

積分: 1583


23#
發表於 14-7-17 08:49 |只看該作者
我都係呀,底底前面濕,無感覺,完全唔知係羊水定咩,但我而家先29w ja. 月尾先產檢


男爵府

積分: 9285


24#
發表於 14-7-17 11:15 |只看該作者

回覆:有冇jm試過滲羊水?唔係大穿水,只係少少、少少咁滲出黎

嘩!
咁真係好難知係分泌定胎水~
又無痛又咩先兆都無



珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 14-7-17 12:00 |只看該作者

引用:Quote:imconfusing 發表於 14-7-14 16:01

原帖由 patpatco 於 14-07-14 發表
唔立架!似水咁,冇色,但我冇聞...o個幾日的確多左分秘,但好明顯個晚係水狀...同埋我一直都冇滲尿,所以我初初 ...
我早幾日一直咳
有時咳到有野滲出嚟
好水冇味...我諗住係尿滲..
係咪應該去check下


水晶宮

積分: 64108


26#
發表於 14-7-17 13:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+patpatco+於+14-07-14+發表唔

原帖由 cky2009 於 14-07-17 發表
我早幾日一直咳
有時咳到有野滲出嚟
好水冇味...我諗住係尿滲..
最好啦,你幾週?




珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 14-7-17 14:26 |只看該作者

回覆:cherrieloy 的帖子

36週幾


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo