自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


21#
發表於 07-12-13 03:12 |只看該作者
thanks:lol


別墅

積分: 813


22#
發表於 07-12-13 09:54 |只看該作者
Can you share what did you buy and price also ?


原文章由 paulasl 於 07-12-12 10:59 發表
同舊年一樣只收現金, 我覺得種類少過舊年, 但平過舊年
買完野到門口比錢時有$1濕紙巾換, 只可換2件


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 07-12-13 14:01 |只看該作者
我想問有無清肌精呀?


別墅

積分: 530


24#
發表於 07-12-13 14:28 |只看該作者
我買左d simple, olay嘅防晒, 花王嘅去黑頭貼



原文章由 yungyung122 於 07-12-13 09:54 發表
Can you share what did you buy and price also ?


別墅

積分: 530


25#
發表於 07-12-13 14:29 |只看該作者
有清肌精賣呀



原文章由 細BB 於 07-12-13 14:01 發表
我想問有無清肌精呀?


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 07-12-13 14:53 |只看該作者
系唔系simple黎?星期六去會唔會無乜嘢賣?


別墅

積分: 530


27#
發表於 07-12-13 15:10 |只看該作者
太花多眼亂了有舊soap唔係simple, 星期六是last date, 我覺得多人買唔會冇野賣, 佢個倉係同一棟大廈, 我上幾次d貨都好多佢見邊隻貨去得快就好快補貨, 我見有d人問d sales有冇咩咩咩貨呀, 個sales話有等等落倉拎
其實即係雅x化妝品公司


原文章由 細BB 於 07-12-13 14:53 發表
系唔系simple黎?星期六去會唔會無乜嘢賣?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo