自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32052


21#
發表於 07-12-17 14:14 |只看該作者
原文章由 JulieMay 於 07-12-17 14:10 發表
用手機拍低成個過程,然後恐嚇佢再蝦佢就擺佢上網等全香港都認得佢 同miss講無用ga,依個係我親身經歷,當我轉校時媽咪教我有禮貌de埋堆de開朗de, 同埋唔好咁自私,多de同人分享,我參加好多課外活動,包括女童軍/玩排 ...

我個女小一咋~ 蝦佢那個都係小一咋~ 點拍手機喎~ 個女孩知道有得上網做主角可能仲開心.....


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 07-12-17 14:15 |只看該作者
原文章由 LILY媽咪 於 07-12-17 02:04 PM 發表
你地同一間小學, 咁岩, 有大幾級的哥哥係身邊, 又真係幾好喎.:loveliness: 你囝囝都好乖 .



同級隔黎班咋,我個仔初初都有俾同學蝦,又打面又摸佢,同老師反映左,再加上教佢要保護自己,有乜事就即刻同老師講,之後就再冇依d事發生喇,而且佢仲識埋其他班d乖同學,大家都話唔好同d曳仔玩(當然我個仔都仲係對d曳同學笑笑口,而個d曳同學仲有送聖誕卡俾佢)。
盡我一己之力,發放正能量!


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


23#
發表於 07-12-17 14:20 |只看該作者
我地都讀過小學,
都知有d學生專比人烚,
佢地大多怕事、內向、無還擊力…
家長出頭只係幫得一時,
長遠來說,幫唔到上中學架!
所以要教女兒硬淨d,
自己無錯嘅時候要作出反抗,
亦要大膽舉報,咁做d人先唔會蝦佢架。


男爵府

積分: 6945


24#
發表於 07-12-17 14:21 |只看該作者
而家啲小朋友持強凌弱, 不可能助長呢個風氣, 我個女又係之前俾人蝦, 我都第一時間打去同班主任講, 班主任第一時間跟進, 還要個女仔同我個女say sorry, 自此之後, 佢都唔敢掂我個女...我還同個女講, 呢啲女仔做唔做朋友都算吧喇!


禁止訪問

積分: 8013


25#
發表於 07-12-17 14:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10137


26#
發表於 07-12-17 14:30 |只看該作者
樓主係咪同一個女同學專找你個女麻煩, 如果係可能個女同學有問題. 如果來來去去係幾個, 咁就係同黨, 真係要同校長講. 不過小一仲要係女仔真係想像唔到佢地咁霸王. 大咗真係唔得了.

我個仔小一時又係有個同學有情緒問題, 成日追住我個仔吐口水, 裝女老師裙底, 又上上吓堂走去打隔離個同學仔. 搞到好多家長投訴. 最後讀咗幾個月退咗學.


珍珠宮

積分: 41995


27#
發表於 07-12-17 14:35 |只看該作者
原來都係小一, 以為好大個仔添, 咁你囝囝嗰班同學仔可能無咁曳, 好彩小小, 報復心無咁強, 其實最終都係要小朋友自己克服面對, 不過群埋好的同學仔係好的.

原文章由 召藥師 於 07-12-17 14:15 發表

同級隔黎班咋,我個仔初初都有俾同學蝦,又打面又摸佢,同老師反映左,再加上教佢要保護自己,有乜事就即刻同老師講,之後就再冇依d事發生喇,而且佢仲識埋其他班d乖同學,大家都話唔好同d曳仔玩(當然我個仔都仲係對d曳同學笑笑口, ...


男爵府

積分: 9808

畀面勳章


28#
發表於 07-12-17 14:53 |只看該作者
原文章由 胡太得叻 於 07-12-17 13:47 發表
同意,應該約校長了解一下班裡面既情況,如果能做出這麼多次的欺負行為,應該不止一兩個學生,可能他們結黨欺負一些較文靜或矮小既同學(在日本或外國地區,這種行為很常見),所以要及早請學校正視,以免他們越來越過份。

...




讚成~應找校長快快正視問題
你果囡囡d同學咁蝦人法都有既,仲要蝦咁多次!!!
?? 該用戶已被刪除

29#
發表於 07-12-17 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8013


30#
發表於 07-12-17 16:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1006


31#
發表於 07-12-17 17:51 |只看該作者
我囡囡細個又係讀小學比人蝦, d同學玩埋堆,大堆果班, 其中一個攪話唔同邊個玩, 果班嘅其他同學驚俾人杯葛, 又跟風一齊蝦人。有一次, 我囡囡番學, 班小傢伙欄住學校門口嚇我囡囡, 第二日, 囡囡唔敢番學, 問清楚原因, 真係火都嚟埋, 帶住囡囡番學搵埋攪事嗰個同學去見校務主任, 未去到校務處, 我對嗰個同學兇兇哋咁講:[我好得閑嫁, 你哋邊個下次再攪事蝦我囡囡, 我就幾時都得閒嚟學校帶你哋去校務處見主任, 睇吓邊個下次有機會同我一齊去見主任]。之後, 我個囡冇再比人蝦, 可能佢哋又搵第2個做目標


子爵府

積分: 11206


32#
發表於 07-12-17 18:11 |只看該作者
你帶盒水彩等佢同學放學,送俾佢/恐嚇佢?

原文章由 臭八婆 於 07-12-17 13:55 發表

咩學校丫咁惡既
我仔之前上畫堂,有個同學用水彩劃佢塊面,第一
次無話佢,第二次又係咁,跟住就再無劃囉
我帶左盒水彩等佢同學放學 ...


侯爵府

積分: 24357


33#
發表於 07-12-17 18:15 |只看該作者
其實遇到呢問題真係好矛盾, 而且係差不多每個家長都必須面對ge問題. 小朋友由屋企ge溫室, 開始出o黎靠自己面對問題同挫折, 好多時我都想佢地嘗試自己解決溝通, 每每有事家長出o黎幫佢, 佢永遠會有依賴唔會長大, 同同學之間相處都有問題, 又怕投訴得多影響學校對佢ge睇法, 被標籤為麻煩人. 但眼見佢俾人蝦又極心痛, 而且學園又的確存在欺凌現象, 真係好難攞平衡點! 唉, 做人父母甚艱難!


複式洋房

積分: 199


34#
發表於 07-12-17 19:05 |只看該作者
原文章由 roccomami 於 07-12-17 13:32 發表

小一就咁惡 好少見。係咪國際學校



何以見得 d 人惡,就會係讀國際學校?

?-( ?-( ?-(


複式洋房

積分: 194


35#
發表於 07-12-17 20:48 |只看該作者
原文章由 almom 於 07-12-17 07:05 PM 發表



何以見得 d 人惡,就會係讀國際學校?

?-( ?-( ?-(


我諗係一般外國小朋友既"規距"比其他人自由得多, 尤其國際學校內, 更少好似主流學校一樣, 可以"想做咩就做咩", 呢個亦係"國際"既理念, 所以....係咪...一諗就以為係國際 .


複式洋房

積分: 194


36#
發表於 07-12-17 20:51 |只看該作者
如果係多次都係咁, 就應該寫信比校長,好多時, 老師處理左既事情, 校長未必會知; 所以, 一定要寫比校長, 學校收到信係要開file既,
所以, 可以"令"佢地正視事件, 亦可由校長約見相方家長會談,
好有幫助!

當然, 下次咪去"步"個女仔, 問佢做咩攪你個女囉!! 有時,細路唔嚇邊知驚呀??


別墅

積分: 564


37#
發表於 07-12-17 21:14 |只看該作者
我贊成樓主應該同學校講,我以前返小一,坐校車時成日有個大過我3年的姐姐蝦我、"met"我又劃花我件校服(我是讀普通小學而且是band1小學),我當時好軟弱,無同阿媽講,只是晚晚自己哭,第二天又不想上學,日日返學驚到嘔,之後我媽媽發現了(我同車的同學仔八俾佢阿媽聽然後我阿媽就知道咗),阿媽就同學校老師投訴,又去找佢阿媽理論,之後那個姐姐就收歛了。

你個女小一咋,唔好忘記今年七月仍是幼稚園學生,佢仲好細,你唔保護佢,邊個保護佢?


大宅

積分: 3108


38#
發表於 07-12-17 22:03 |只看該作者
原文章由 hk08348 於 07-12-17 20:48 發表


我諗係一般外國小朋友既"規距"比其他人自由得多, 尤其國際學校內, 更少好似主流學校一樣, 可以"想做咩就做咩", 呢個亦係"國際"既理念, 所以....係咪...一諗就以為係國際 . ...


I don't agree.

"想做咩就做咩", 呢個亦係"國際"既理念 - it is not IS 理念, if you want to know more about IS, you can go to IS forum.

IS students are more confident and willing to express themselves but it doesn't mean 想做咩就做咩. Most IS students are courtesy.

Every school has bulling but it cannot concluded that IS has more bulling.


伯爵府

積分: 17645

hashtag旅遊勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


39#
發表於 07-12-17 22:20 |只看該作者
有事緊係要同學校講啦~~
如果唔係,情況可能會越來越嚴重....
再嚴重啲,就搵埋佢家長傾,睇下佢仲敢唔敢咁惡!!!!
みんなで一緒に笑う


大宅

積分: 1064

好媽媽勳章


40#
發表於 07-12-17 23:18 |只看該作者
我老公係咁教小朋友:(我都有90%同意)

如果小朋友蝦你,打你,立即走開唔好同佢玩。

如果小朋友再蝦你,打你,立即走去話比老師/父母聽!

如果話左比老師聽之後小朋友再變本加厲蝦你/打你,立即fight back! 打到佢係街頭見到你都要調頭走! 有d人既性格係天生鍾意欺凌弱者,你越害怕越忍佢只會令弱者失去安全感和自信,將來步出社會做事只會畏首畏尾,唔係誇張,真係影響深遠!

總之就係唔可以蝦人,但遇到比人多次針對性的攻擊一定要靠自己面對,老師無可能睇足你8小時唔比人蝦。 攪到小朋友唔想返學已經係好大件事而且唔多唔少都已經影響左學業。

唔同意我講法既媽咪千祈唔好鬧我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo