自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


21#
發表於 07-12-19 14:41 |只看該作者
咁媽媽快d送番件皮草過亞女著去Ball 啦!:mrgreen:

原文章由 EVA222 於 07-12-19 13:36 發表
我就唔想梗凍啦,因為好怕凍,阿女要去ball,太凍會冷親.


子爵府

積分: 11959


22#
發表於 07-12-19 14:53 |只看該作者
凍d凍d凍到聖誕


禁止訪問

積分: 73927


23#
發表於 07-12-19 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39730

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 07-12-19 15:22 |只看該作者
15-20度只算是涼快了, 不算凍。不過總好過著短袖T過聖誕


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


25#
發表於 07-12-19 15:25 |只看該作者
後生女,都係抵冷貪瀟湘啊!




原文章由 EVA222 於 07-12-19 15:19 發表

佢奄尖到暈,就算我捨得買佢都嫌老餅.
以前為左件校褸老套堅持唔著,寧願冷病.


伯爵府

積分: 18512


26#
發表於 07-12-19 15:48 |只看該作者
最近真的沒有冬天feel:(
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


男爵府

積分: 9815


27#
發表於 07-12-19 16:09 |只看該作者
原文章由 wyl 於 07-12-19 15:22 發表
15-20度只算是涼快了, 不算凍。不過總好過著短袖T過聖誕



係呀...所以今年我唔會買褸...穿返前年果d


公爵府

積分: 29743

畀面勳章


28#
發表於 07-12-19 16:11 |只看該作者

回覆 #1 令令 的文章

15度OK LA. 不凍不熱, 但最緊要唔好落雨LA


禁止訪問

積分: 19714


29#
發表於 07-12-19 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5339


30#
發表於 07-12-19 16:41 |只看該作者
下!我個兩日返大陸...咪仲凍!!
唉...仲要同阿仔&工人姐姐去TIM,阿印姐實凍到縮下縮下


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 07-12-19 16:50 |只看該作者
x'mas 直頭要凍喇
唔凍就留番新年都好


大宅

積分: 4936


32#
發表於 07-12-19 16:50 |只看該作者
嘩!阿仔仲要去西貢露營添!等我買定d暖包先得。


男爵府

積分: 8901

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 07-12-19 16:59 |只看該作者
唔好落雨呀, 我21-22號去黃金海岸酒店住呀, 有D户外function, 如果落雨就cancel ga啦:-(

原文章由 沙沙 於 07-12-19 13:57 發表
我諗早晚先得15度..日頭都成20度...唔會好凍...不過今日好似想落雨咁...如果落得出...我諗會凍少少..可能做冬...好多時做冬果日都落雨的.


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


34#
發表於 07-12-19 18:14 |只看該作者
要涷就假期涷好la..
唔好返學先黎涷呀
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


禁止訪問

積分: 20403


35#
發表於 07-12-19 18:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 189126

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 07-12-19 18:26 |只看該作者
原文章由 冰極 於 07-12-19 13:11 發表
係就好啦,D衫可以著啦
me 2


大宅

積分: 3108


37#
發表於 07-12-19 18:46 |只看該作者
原文章由 沙沙 於 07-12-19 13:57 發表
我諗早晚先得15度..日頭都成20度...唔會好凍...不過今日好似想落雨咁...如果落得出...我諗會凍少少..可能做冬...好多時做冬果日都落雨的.


The weather is bad today. :tongue: :tongue: :tongue:


子爵府

積分: 10902


38#
發表於 07-12-19 18:47 |只看該作者

亞仔d衫都可以穿la


大宅

積分: 1981


39#
發表於 07-12-19 18:49 |只看該作者
好野!涼涼地出去玩都開心d


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 07-12-20 13:49 |只看該作者
依家咳都死,再凍d........有排都唔好:-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo