立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
王國長老
積分: 89582
原文章由 EVA222 於 07-12-19 13:36 發表 我就唔想梗凍啦,因為好怕凍,阿女要去ball,太凍會冷親.
子爵府
積分: 11959
禁止訪問
積分: 73927
珍珠宮
積分: 39730
原文章由 EVA222 於 07-12-19 15:19 發表 佢奄尖到暈,就算我捨得買佢都嫌老餅. 以前為左件校褸老套堅持唔著,寧願冷病.
伯爵府
積分: 18512
男爵府
積分: 9815
原文章由 wyl 於 07-12-19 15:22 發表 15-20度只算是涼快了, 不算凍。不過總好過著短袖T過聖誕
公爵府
積分: 29743
積分: 19714
積分: 5339
寶石宮
積分: 415537
大宅
積分: 4936
積分: 8901
原文章由 沙沙 於 07-12-19 13:57 發表 我諗早晚先得15度..日頭都成20度...唔會好凍...不過今日好似想落雨咁...如果落得出...我諗會凍少少..可能做冬...好多時做冬果日都落雨的.
積分: 18386
積分: 20403
琥珀宮
積分: 189126
原文章由 冰極 於 07-12-19 13:11 發表 係就好啦,D衫可以著啦
積分: 3108
積分: 10902
積分: 1981
積分: 38862
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy