自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 59


21#
發表於 07-12-20 10:27 |只看該作者
原文章由 minipooh 於 07-12-20 10:03 發表
以前好少有頭痛, 但今次就有偏頭痛, 痛到訓唔到要食止痛藥, 突然間痛果一吓真係攞命.


我都訓得唔好....


大宅

積分: 1437


22#
發表於 07-12-20 10:29 |只看該作者
我同個妹都有呢個情況
飲黑糖薑茶或者食月見草丸會有改善


民房

積分: 59


23#
發表於 07-12-20 10:30 |只看該作者
原文章由 angelfan07 於 07-12-20 10:03 發表
原來大把人都有呢d問題,我亦都係~

我會頭暈頭痛,肚痛及勁腰痛及左腳勁抽根(o個種抽根法係由腹痛到patpat,跟住痛到左邊大脾勁抽根o個種痛法),我一定要食長效必理痛先止到痛~

我o既心得就係月經前一星期,每天片糖煲 ...



謝謝你的心得!


禁止訪問

積分: 8013


24#
發表於 07-12-20 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8013


25#
發表於 07-12-20 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1280


26#
發表於 07-12-20 11:08 |只看該作者
原文章由 CHOLE72838 於 07-12-20 10:29 發表
我同個妹都有呢個情況
飲黑糖薑茶或者食月見草丸會有改善


對呀! 我生完第2個後都有頭痛, 試過在公司痛到暈過幾次, 看幾次醫生後才知是經痛, 但都是給止痛藥, 後來看報紙才知"薑汁"是能止百痛,

磨薑汁加熱一匙飲或

如這位媽媽說飲黑(或叫黃)糖薑茶, 我近m來的日子一開始起頭痛(在公司)就立即買碗番薯糖水(5吃番薯只飲糖水),

試過一次買5到番薯糖水就買柸爇O樂+勁多薑都得喎

試過2年勁頭痛之困擾後, 現一發覺來料就立即整柸O樂+薑或飲糖水

試過同事肚痛(都是m到)都能止到

起碼好過吃止痛藥


民房

積分: 59


27#
發表於 07-12-20 11:24 |只看該作者
原文章由 daphnemama 於 07-12-20 11:08 發表


對呀! 我生完第2個後都有頭痛, 試過在公司痛到暈過幾次, 看幾次醫生後才知是經痛, 但都是給止痛藥, 後來看報紙才知"薑汁"是能止百痛,

磨薑汁加熱一匙飲或

如這位媽媽說飲黑(或叫黃)糖薑茶, 我近m來的日子一開始 ...


謝謝各位熱心的媽咪!


大宅

積分: 1343


28#
發表於 07-12-20 17:00 |只看該作者
我個工人會喎,個個月都要食'必利痛'!!


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 07-12-20 17:08 |只看該作者
:cry: 我會, 仲會加暈, 失血過多.
生日月, 開心過

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo