親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13297


21#
發表於 14-8-3 21:58 |只看該作者
寯寯媽 發表於 14-8-3 18:39
咁當然搭新航就乜都唔敢攞走啦
請問有什麼唔同? 點解?


子爵府

積分: 13264


22#
發表於 14-8-3 22:55 |只看該作者

回覆:amon28 的帖子

認同,係呢度就成日話人呢樣果樣,甘樣好可怕,有過之而無不及




珍珠宮

積分: 37860

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 14-8-3 23:03 |只看該作者

引用:在legoland hotel食早餐時 見到一群兩、三

原帖由 mirage 於 14-08-03 發表
在legoland hotel食早餐時 見到一群兩、三個家庭香港人取了十多條香蕉,十多隻熟雞蛋及大量面包離開,之後 ...
係legoland聽到一名香港男士因少少事同D救生員大聲仲講埋F字粗口


大宅

積分: 1834


24#
發表於 14-8-3 23:43 |只看該作者

回覆:lucky25 的帖子

Cx係即棄(如果唔係即棄,我諗我下次只敢用筷子),新航用金屬傳統餐具。

點評

lucky25  啊!  明白了.  發表於 14-8-7 14:03


男爵府

積分: 5751


25#
發表於 14-8-5 01:08 |只看該作者
本帖最後由 OTTO1092 於 14-8-5 01:09 編輯

之前去台灣BABYBOSS 有香港大人幫小朋友排隊
我同另一個又係香港人係到講........話攪錯呀,要小朋友自己排隊架喎
排隊既香港大人佢仲大大聲話 ............. 係咁架喇


大宅

積分: 3501


26#
發表於 14-8-5 01:18 |只看該作者

引用:在legoland+hotel食早餐時+見到一群兩、三

原帖由 mirage 於 14-08-03 發表
在legoland hotel食早餐時 見到一群兩、三個家庭香港人取了十多條香蕉,十多隻熟雞蛋及大量面包離開,之後 ...
我上次去都有拎走一條香蕉俾小朋友食,但我有同個staff講聲




大宅

積分: 2322


27#
發表於 14-8-5 03:30 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

有年去華欣,間resort係有一圈2層高villa圍住個泳池(大概10間8間到),講野大聲就一定全村聽到!
住左幾日,大家喺中間hea玩得寧靜舒適,到最後一朝游水時,有一群家庭入住,應該係幾個family住2間相連上層房,佢地竟然可以跨villa喺露台勁大聲講野,真係超失禮!
我真係即刻同老公講,好彩我地今日走,好丟臉!




大宅

積分: 1330


28#
發表於 14-8-5 10:00 |只看該作者
回覆 catli11 的帖子

佢地係大量,面包是連埋Jam ,牛油取走。


大宅

積分: 3501


29#
發表於 14-8-5 10:33 |只看該作者

引用:回覆+catli11+的帖子佢地係大量,面包是連

原帖由 mirage 於 14-08-05 發表
回覆 catli11 的帖子

佢地係大量,面包是連埋Jam ,牛油取走。
我估佢哋應該差啲想拎埋啲刀刀义义走




別墅

積分: 576


30#
發表於 14-8-5 15:01 |只看該作者
我4月去legoland都一肚氣,我地排緊隊入場睇3D 戲,後面排左幾個香港人,聽到佢同0的小朋友要守規,點知開始入場時,0個幾個香港人即刻插左我隊,我嬲到爆炸,有口叫小朋友守規,點知自己一0的守規行為都無。


大宅

積分: 3399


31#
發表於 14-8-5 23:45 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

我係Legoland gift shop排隊刻字個陣,有3位中年女人,留返兩人在刻問counter, 一個就去補買,補買完一次又一次,仲互相鼓勵,黎個色靚,個個又靚,買買買,完全唔覺得唔好意思。我終於忍唔住問佢地仲有幾多個,其中一人答我仲有5個。




大宅

積分: 1330


32#
發表於 14-8-6 13:30 |只看該作者
小百合 發表於 14-8-5 23:45
我係Legoland gift shop排隊刻字個陣,有3位中年女人,留返兩人在刻問counter, 一個就去補買,補買完一次又 ...
香港好多三十零太太都係咁,見怪不怪。


珍珠宮

積分: 36662


33#
發表於 14-8-7 11:27 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

無言

萬物皆空,因果不空


珍珠宮

積分: 35060


34#
發表於 14-8-7 11:30 |只看該作者

引用:在legoland hotel食早餐時 見到一群兩、三

原帖由 mirage 於 14-08-03 發表
在legoland hotel食早餐時 見到一群兩、三個家庭香港人取了十多條香蕉,十多隻熟雞蛋及大量面包離開,之後 ...
咩人黎呀……咁失禮


大宅

積分: 1920

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 14-8-7 15:49 |只看該作者
本帖最後由 檸檬媽媽 於 14-8-7 16:03 編輯
寯寯媽 發表於 14-8-3 18:39
咁當然搭新航就乜都唔敢攞走啦

我上次搭都有攞走啲膠餐具


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 14-8-7 23:51 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

我去果時食晚飯,medina mall入面,有一家(或两家,因有三個細路同兩個女人,但一個男人)有個好似四、五歲咁上下嘅男仔喊住唔食飯,不斷話我要睇唔知咩⋯⋯個男人唔耐煩,就好大力打佢隻手同個身,要佢收聲,個男仔仲喊得緊要,個男人食咗一陣個男仔仲喊,佢轉為meet個男仔塊面,睇到我眼光爆。但其他兩個女人,好似無事咁不斷食。我忍唔住響個位大大聲講,有冇攪錯呀,佢先叫做停手。响公眾地方已經咁,返到屋企閂埋門個仔俾佢打死都得!




伯爵府

積分: 15132


37#
發表於 14-8-8 10:41 |只看該作者
去動物園,睇到表演排隊比錢喝動物食野,D大人又係咁!!!打尖,小朋友衝上前,逼來逼去!!火都黎!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo