烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4027


21#
發表於 14-8-17 12:10 |只看該作者

引用:惠而浦冇微波架我都諗緊佢,只可惜佢太大件

原帖由 momo01 於 14-08-16 發表
惠而浦冇微波架

我都諗緊佢,只可惜佢太大件,令我卻步,如果諗到住,我會買佢
我都係無興趣Miele



(\~~/)      (\~~/)
(~'.'~)      ( *;* )
(_ (    )~o (_ (__)~o


複式洋房

積分: 131


22#
發表於 14-8-27 14:10 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

請問而加邊度買最扺?


別墅

積分: 794


23#
發表於 14-8-27 23:05 |只看該作者
回覆 wingccc 的帖子

同意!


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 14-8-27 23:56 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

買左惠而浦, 用左十日, 暫時都樂滿意





男爵府

積分: 7079

瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


25#
發表於 14-8-28 14:16 |只看該作者
M真係太貴, 保養清潔都貴過人, 唔會考慮

有冇多D惠而浦用家分享下,十月搬家都想買呀


男爵府

積分: 8484


26#
發表於 14-8-29 17:40 |只看該作者
khman 發表於 14-8-16 17:07
佢個 價錢 同 specification 真係無敵 , 不過 命中註定 一定會生銹 , 只係時間問題 .
以我所見 .... 唔係 ...
唔知panasonic 個部多功能好唔好用呢?

會唔會比TOSHIBA好同襟D?

點評

TMC3012  佢太貴, 定價8000   發表於 14-8-30 22:02
khman  我冇留意 Pan 記啊   發表於 14-8-29 19:47


子爵府

積分: 12370


27#
發表於 14-8-30 20:21 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

Miele 太貴啦!


男爵府

積分: 7989


28#
發表於 14-8-30 21:18 |只看該作者

引用:買左惠而浦,+用左十日,+暫時都樂滿意 +

原帖由 TMC3012 於 14-08-27 發表
買左惠而浦, 用左十日, 暫時都樂滿意
可以再分享多D




寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 14-8-30 22:03 |只看該作者

引用:M真係太貴, 保養清潔都貴過人, 唔會考慮有

原帖由 wyan16 於 14-08-28 發表
M真係太貴, 保養清潔都貴過人, 唔會考慮

有冇多D惠而浦用家分享下,十月搬家都想買呀 ...
有, Fb有谷講架


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 14-8-30 22:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 TMC3012 於 14-08-27 發表買

原帖由 bbeasy25 於 14-08-30 發表
可以再分享多D
燉湯加蒸餸
1409407518694.jpg


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 14-8-30 22:04 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

史撈曲
1409407563895.jpg

點評

wingccc  好正喎  發表於 14-8-31 19:36


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 14-8-30 22:05 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

又燉又焗
1409407595450.jpg

點評

bbeasy25  好得喎  發表於 14-8-31 15:35


公爵府

積分: 25047


33#
發表於 14-8-31 16:21 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

我諗住買cristal個部,我諗香港至平佢

之後搏一搏上淘寶買左部,全不銹鋼內膽蒸焗爐,好彩無買錯,千幾蚊人仔,有得用,可以過下引

純蒸就只係999人仔,我有部af機,早知買純蒸重抵

8-)


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 14-8-31 17:40 |只看該作者

引用:我諗住買cristal個部,我諗香港至平佢之後

原帖由 二小姐 於 14-08-31 發表
我諗住買cristal個部,我諗香港至平佢

之後搏一搏上淘寶買左部,全不銹鋼內膽蒸焗爐,好彩無買錯 ...
嘩好抵, 有冇相睇呀




珍珠宮

積分: 36256


35#
發表於 14-9-10 20:59 |只看該作者
我都打算買w架,尋日aeon有promotion,話做乜今日咋。。。但今日病左冇出去。。。鳴。。唔知聽日變返幾多錢


大宅

積分: 3408


36#
發表於 14-9-19 12:57 |只看該作者
本帖最後由 garyxxxx 於 14-9-22 22:14 編輯

** 唔好意思,部機已經賣給了最早確認購買的網友,謝謝。**

我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209S 28公升 2100W 座檯式蒸焗爐,我想放賣,有無人有興趣,一年原廠保用,下星期可相約香港區直接去取貨。
有意請PM,留電話,方便whatsapp或電話聯絡。
Thanks。
有錢有享受, 無錢要忍受!
唔該少買名牌或少高消費, 多儲錢!
機會只會留給有準備的人!


男爵府

積分: 7355


37#
發表於 14-9-19 13:43 |只看該作者

引用:我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209

原帖由 garyxxxx 於 14-09-19 發表
我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209S 28公升 2100W 座檯式蒸焗爐,我想放賣,有無人有興趣,一年原 ...
已pm


男爵府

積分: 7079

瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


38#
發表於 14-9-19 16:49 |只看該作者
garyxxxx 發表於 14-9-19 12:57
我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209S 28公升 2100W 座檯式蒸焗爐,我想放賣,有無人有興趣,一年原 ...
已PM


水晶宮

積分: 59759

畀面勳章


39#
發表於 14-9-19 17:01 |只看該作者

回覆:煩買蒸爐- Miele 定 Whirlpool 好??

我用緊miele,
好好用


大宅

積分: 4963


40#
發表於 14-9-19 18:24 |只看該作者

引用:我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209

原帖由 garyxxxx 於 14-09-19 發表
我剛抽獎抽到一部 Whirlpool 惠而浦 MAX209S 28公升 2100W 座檯式蒸焗爐,我想放賣,有無人有興趣,一年原 ...
已pm


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo