自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3748

hashtag影視迷勳章


21#
發表於 07-12-25 10:39 |只看該作者
咁佢講完, 你地除左黑面,有無應承到呀...
願BB身體健康


水晶宮

積分: 68008


22#
發表於 07-12-25 11:00 |只看該作者
唔駛理男家長老,兩公婆自己攪掂,結婚係兩個人嘅事,我同老公結婚都係自已儲錢無用過男家一毫子。所以唔要嗰5萬蚊,男家長老咪無聲出囉,莫講話回嘢吖,激得你嬲嬲地,叫細妹酒都唔擺旅行結婚tim,到時回條蕉比佢。


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


23#
發表於 07-12-25 11:28 |只看該作者
原文章由 木馬 於 07-12-25 10:38 發表
係咪男家家長俾禮金? 個男仔無錢? 2個新人唔係一早傾好左咩? 如果由男家家長出錢, 真係無得好講呀! 個男仔無錢無話事權喇~
亞仔娶老婆, 做爸爸媽媽唔一定要出錢~ 做後生的無錢咪唔好搞咁多野囉~

結婚唔一定擺酒, ...


Agree... 兩口子唔駛人俾錢咪唔駛睇人面色囉... 咪儲多5萬先結囉, 有幾難...


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


24#
發表於 07-12-25 11:51 |只看該作者
咁既情況之下都戥你妹妹擔心!有咁既襯家!


禁止訪問

積分: 11849


25#
發表於 07-12-25 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8716


26#
發表於 07-12-25 14:27 |只看該作者
咁個男仔一粒聲都冇出?
可能佢冇能力,要使屋企錢。
咁不如唔好結啦!自己儲到錢先結啦


子爵府

積分: 10210


27#
發表於 07-12-25 14:46 |只看該作者
其實係個男仔自己出錢, 相反長老無出錢只係出聲, 長老話佢自己娶新抱都係求求其其 .....個男仔本身好尊重長輩, 吾會直斥其非, 但係我爸爸昨日看長老咀臉也一樣難受呢
雖然結婚係兩個人的事, 但基於尊重老人家, 亦需要佢地俾意見, 同埋始終婚事由雙方父母傾好D...好彩我琴日有去, 否則我爸爸就真係俾長老"恰"
不過好彩佢地婚後吾會同長老一齊住

原文章由 櫺囹桼 於 07-12-25 01:39 發表


正確...冇錢唔係最大問題(只要開心見誠講出嚟,為著個女下半世幸福著想我會吞聲忍氣勉強接受,如果有錢貼埋又點話!)...不過而家睇到:
1)男朋友無主見無權力亦都保護唔到女方(及其家人感受)
2)男朋友本身可能都冇乜錢
3) ...


侯爵府

積分: 20916


28#
發表於 07-12-25 14:54 |只看該作者
原文章由 櫺囹桼 於 07-12-25 01:39 發表


正確...冇錢唔係最大問題(只要開心見誠講出嚟,為著個女下半世幸福著想我會吞聲忍氣勉強接受,如果有錢貼埋又點話!)...不過而家睇到:
1)男朋友無主見無權力亦都保護唔到女方(及其家人感受)
2)男朋友本身可能都冇乜錢
3) ...


Agree with 櫺囹桼!!!!!!!!!!!!!!!!!
成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


用戶要求終止服務

積分: 10694


29#
發表於 07-12-25 18:24 |只看該作者
錢係事少...問題係佢地唔多尊重你爸爸妹妹.佢地語氣有問題!5萬蚊全包擺到幾多圍呀?!講到好似要佢地俾好多咁!多口講句,你妹妹係咪有左,所以俾佢地食住?


禁止訪問

積分: 73927


30#
發表於 07-12-25 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo