自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14553


21#
發表於 07-12-26 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1572


22#
發表於 07-12-26 10:56 |只看該作者
無謂同啲冇文化嘅人一般見識,等我地幫你教訓佢


男爵府

積分: 5181

畀面勳章


23#
發表於 07-12-26 10:59 |只看該作者
你個仔好可憐呀!叫佢唔好學呢個衰叔叔呀!

另我都試過有個女人無啦啦踩到人擰轉頭鬧人,我無理佢,試問自己唔係傻既又點識得同傻既人溝通呢?!


禁止訪問

積分: 14553


24#
發表於 07-12-26 11:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


25#
發表於 07-12-26 11:31 |只看該作者
而家d香港人,個個都以為蝦蝦霸霸就好叻咁! 其實呢d人智商先最低! 只有低能仔先會做d咁既野以為自己好叻~
響樓主呢個case入面呢個男人,好明顯係要響個女人面前威~
覺得蝦倒你地就好叻~



就好似早幾日有對男女放火燒一個冇能力還手既弱智人仕咁。都係呢d人黎~
正一白痴仔! 係叻既就同d勁d既人鬥啦~


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 07-12-26 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 85818

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 07-12-26 12:07 |只看該作者
那男人咁都得, 小朋友都蝦!!

呢幾年我帶仔出街搭車or 看戲都有抑鬱症, 因佢地腳仔短輕輕一動便會踢到前面, 但佢真的不想的, 間中也會被人鬧, 所以我近年來習慣捉住他雙腳來坐! 抑鬱症及出街恐懼症!!
自由太多會令世人失去平衡


伯爵府

積分: 17645

hashtag旅遊勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 07-12-26 14:16 |只看該作者
個男人咁衰格架,係見到佢既就鬧衰佢!!!!
みんなで一緒に笑う


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


29#
發表於 07-12-26 14:38 |只看該作者
佢去死啦 !細佬仔都蝦 !無品!
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 07-12-26 15:25 |只看該作者
個男人做dd嘢無非係討好個女人啫, 個女人淨係知個男人好威好叻, 但有教養有文化既人會覺得dd男人跟本連狗都不如, 一個細佬都蝦有乜用?!
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


男爵府

積分: 6116

畀面勳章


31#
發表於 07-12-26 15:31 |只看該作者
點解個男人咁無品架!教壞晒d小朋友
平平安安  快快樂樂  健健康康


別墅

積分: 754


32#
發表於 07-12-26 15:48 |只看該作者
有人持惡行兇
有人持老買老
我試過排隊等van(排第一)趕返工
有個阿婆攝埋我前面
我好有禮貌:「婆婆,係後面排隊呀!」
婆:「阿婆都蝦,妳正一衰人,仆x」
上到車仲不停話我蝦佢

好嬲呀


男爵府

積分: 5396


33#
發表於 07-12-26 15:49 |只看該作者
係戲院做做連體人, 阻住人睇戲,就己經唔arm
有捨必有得 有得必有失


珊瑚宮

積分: 104756


34#
發表於 07-12-26 16:11 |只看該作者
呢個男人唔應該生仔呀
報復心咁強


大宅

積分: 4090


35#
發表於 07-12-26 16:17 |只看該作者
嘜衰成甘呀!鬧完就算啦!
大人大者向個細路仔潑水?!大蝦細,比C餵!:tongue:


複式洋房

積分: 210


36#
發表於 07-12-26 21:48 |只看該作者

多謝大家支持及安慰


水晶宮

積分: 51912


37#
發表於 07-12-26 22:41 |只看該作者
原文章由 是是但但 於 07-12-26 00:11 發表
唉....E+D人真係.....

類似既CASE, 我都試過....
曾經同FD在旺角行街, 好多人,突然有個男人話我踩到佢, 但我一聲對唔住都無,用粗口問候完我,重提膝撞我!之後走了....但其實我FEEL唔到我自己踩到人....就算 ...

旺角真係有好多呢D咁既人架!我曾經又係响旺角近家樂嗰邊行街,當時人好多又好迫,我唔小心踩甩前面個女仔個鞋踭,我都仲未黎得切講對唔住,個女仔好寸又黑面咁向後厲左我一眼(實情我已經打左個突),跟住佢向後行左幾步,好大力咁踩番我對腳一下! 真係超火囉!駛唔駛咁呀!我又唔係專登踩佢,都唔明點解依家呢D後生仔女可以惡成咁...


水晶宮

積分: 51912


38#
發表於 07-12-26 22:44 |只看該作者
原文章由 patgan 於 07-12-25 23:47 發表
Merry Christmas !! 雖然今天是 Christmas, 但係發生一件不愉快事件.

今天下午我和阿仔去葵芳百X匯去睇蜜蜂電影,因座位和 Screen 的安排並不完善,以致我個仔被前面一對年輕 couple 遮住睇唔到 (因為兩位仁兄常作 ...


呢D人真係以為自己惡哂!駛唔駛咁呀!咁做好威咩?:tongue: 唔覺喎!呢D咁既行為連三歲細路都不如!


男爵府

積分: 5999

畀面勳章


39#
發表於 07-12-26 23:19 |只看該作者
原文章由 baby5 於 07-12-26 15:48 發表
有人持惡行兇
有人持老買老
我試過排隊等van(排第一)趕返工
有個阿婆攝埋我前面
我好有禮貌:「婆婆,係後面排隊呀!」
婆:「阿婆都蝦,妳正一衰人,仆x」
上到車仲不停話我蝦佢

好嬲呀 ...


以上情形我都遇過好多次, d 阿伯, 阿婆完全唔駛排隊,
"老馮" 咁.......:cry:


禁止訪問

積分: 38753

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40#
發表於 07-12-27 00:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo