自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 9482


21#
發表於 14-8-11 06:55 |只看該作者

回覆:有jm買左呢部冷風機嗎?

我覺得作用唔大
初初係永on都想買
後發現無想像中甘涼甘好


伯爵府

積分: 18213

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 14-8-11 07:10 |只看該作者

引用:係吉吉島見到話獨家發售,有雪氣噴出來,要入

原帖由 EVA222 於 14-08-10 發表
係吉吉島見到話獨家發售,有雪氣噴出來,要入水嗎?
E部機風量0K,加水可放濕,好吾好就睇你個人,但我自己就覚得清潔方面就非常麻煩,要扭開好多好細粒既鏍絲,好似拆機咁,同埋出風範圍好窄,要對住吹至涼,因爲佢始終吾係180度咁左右轉。希望幫到你啦!

[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/default/kiss.gif


大宅

積分: 1607

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 14-8-11 09:20 |只看該作者

回覆:miffy998 的帖子

用左幾個月,琴日壞左


男爵府

積分: 6370


24#
發表於 14-8-11 09:25 |只看該作者

回覆:有jm買左呢部冷風機嗎?

會加重濕氣好潮濕架





珍珠宮

積分: 43039


25#
發表於 14-8-11 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 shareholder 於 14-08-10 發

原帖由 ellaman93 於 14-08-10 發表
我嗰個又無啵~佢係霧化左,唔覺得整濕屋企d野
係木地板?定係地磚?


大宅

積分: 4716


26#
發表於 14-8-11 10:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ellaman93+於+14-08-10+發表

原帖由 SS0303 於 14-08-11 發表
係木地板?定係地磚?
木地板,主要木傢俱
吹住雲石窗台




大宅

積分: 2663


27#
發表於 14-8-11 12:14 |只看該作者

回覆:miffy998 的帖子

美孚萬事達商場散賣場好多人買仲送部手車仔你運返去




水晶宮

積分: 69641


28#
發表於 14-8-11 15:34 |只看該作者
我覺得把鬼....(D水氣)


男爵府

積分: 7843


29#
發表於 14-8-11 15:41 |只看該作者
不好用!廢的!


珍珠宮

積分: 42594


30#
發表於 14-8-11 15:46 |只看該作者

引用:蒸氣反而好少開

原帖由 lamsimsim 於 14-08-10 發表
蒸氣反而好少開
蒸氣?咪好熱?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo