跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43437


21#
發表於 08-1-2 10:08 |只看該作者
anson 真係好乖 bor. 但咁夜仲沖埋涼先 zzz, 咪好夜 lor.

囝都係好啲, 洗完個頭一陣就乾. cheryl 沖涼係照頭淋, 所以玩得夜. 已經沖定涼就好啲, 如果唔係就煩水人, 又要等佢乾, 又唔係幾肯用風筒... 佢又唔俾人幫佢戴 shower cap.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:02 發表
去fd家10下10下正喎
大又大玩細又細玩5洗煩:lol :lol

我29/12係馬交fd家都玩到好夜
anson都成12點係fd家瞓左1粒多d
比我係床到摷醒起身→都好殘人
佢真係好乖只係"嘰"左幾聲都冇扭
返到hotel仲沖埋亮先瞓:victo ...


水晶宮

積分: 74100


22#
發表於 08-1-2 10:08 |只看該作者


琥珀宮

積分: 165356


23#
發表於 08-1-2 10:09 |只看該作者
短髮真係易打理d
我見表姐長髮真係好............

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:08 發表
anson 真係好乖 bor. 但咁夜仲沖埋涼先 zzz, 咪好夜 lor.

囝都係好啲, 洗完個頭一陣就乾. cheryl 沖涼係照頭淋, 所以玩得夜. 已經沖定涼就好啲, 如果唔係就煩水人, 又要等佢乾, 又唔係幾肯 ...


侯爵府

積分: 23951


24#
發表於 08-1-2 10:11 |只看該作者
我2 個今日唔肯起身


珍珠宮

積分: 43437


25#
發表於 08-1-2 10:13 |只看該作者
cheryl 2. 不過, 我唔知最後係點, 因為我已經出咗門口.

原文章由 happy_mother 於 08-1-2 10:11 發表
我2 個今日唔肯起身


水晶宮

積分: 56663


26#
發表於 08-1-2 10:13 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:08 發表
anson 真係好乖 bor. 但咁夜仲沖埋涼先 zzz, 咪好夜 lor.

囝都係好啲, 洗完個頭一陣就乾. cheryl 沖涼係照頭淋, 所以玩得夜. 已經沖定涼就好啲, 如果唔係就煩水人, 又要等佢乾, 又唔係幾肯 ...

比你提一提我,想問你地好耐,而家點樣幫佢地洗頭架
ww仲要我抱住佢用盤呀,真係開始力不從心啦


琥珀宮

積分: 165356


27#
發表於 08-1-2 10:14 |只看該作者
所以31號我地off都要anson返學
5想佢玩到心都創晒

原文章由 happy_mother 於 08-1-2 10:11 發表
我2 個今日唔肯起身


侯爵府

積分: 23951


28#
發表於 08-1-2 10:15 |只看該作者
今日我就係遲左出門lor, 個女係咁話陪多一陣la
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:13 發表
cheryl 2. 不過, 我唔知最後係點, 因為我已經出咗門口.


侯爵府

積分: 23951


29#
發表於 08-1-2 10:15 |只看該作者
我個女係坐係度照頭淋
原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:13 發表

比你提一提我,想問你地好耐,而家點樣幫佢地洗頭架
ww仲要我抱住佢用盤呀,真係開始力不從心啦


水晶宮

積分: 74100


30#
發表於 08-1-2 10:18 |只看該作者
我女係企係到洗

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:13 發表

比你提一提我,想問你地好耐,而家點樣幫佢地洗頭架
ww仲要我抱住佢用盤呀,真係開始力不從心啦


琥珀宮

積分: 165356


31#
發表於 08-1-2 10:18 |只看該作者
仲抱5係化
anson1歲已經企係處用花洒沖涼照頭淋

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:13 發表

比你提一提我,想問你地好耐,而家點樣幫佢地洗頭架
ww仲要我抱住佢用盤呀,真係開始力不從心啦


水晶宮

積分: 56663


32#
發表於 08-1-2 10:20 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:18 發表
仲抱5係化
anson1歲已經企係處用花洒沖涼照頭淋

佢連沖涼都用盤呀,一開花灑就係度發癲,好驚咁喎
照頭淋咪會入到眼囉,我都係唔明點洗喎,可唔可以清楚d講一講個過程呀


水晶宮

積分: 56663


33#
發表於 08-1-2 10:22 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:18 發表
仲抱5係化
anson1歲已經企係處用花洒沖涼照頭淋

ww一歲半先識行呀

[ 本文章最後由 lokwai 於 08-1-2 10:23 編輯 ]


珍珠宮

積分: 43437


34#
發表於 08-1-2 10:23 |只看該作者
cheryl 2.

原文章由 happy_mother 於 08-1-2 10:15 發表
我個女係坐係度照頭淋


琥珀宮

積分: 165356


35#
發表於 08-1-2 10:28 |只看該作者
妳平時點沖亮洗頭
咁佢咪照跟一樣

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:20 發表

佢連沖涼都用盤呀,一開花灑就係度發癲,好驚咁喎
照頭淋咪會入到眼囉,我都係唔明點洗喎,可唔可以清楚d講一講個過程呀


珍珠宮

積分: 43437


36#
發表於 08-1-2 10:29 |只看該作者
唔駛識企o架. 細個啲, cheryl 係坐係盤庶照頭淋 lor.

照頭淋 ---> 係盤水/花哂, 由頭頂開始淋 lor, 眼耳口鼻都會全濕果隻 lor.

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:22 發表

ww一歲半先識行呀


水晶宮

積分: 74100


37#
發表於 08-1-2 10:30 |只看該作者
我女初頭係望高, 我會就住淋
之後見佢都唔怕, 仲叫我照頭淋

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:20 發表

佢連沖涼都用盤呀,一開花灑就係度發癲,好驚咁喎
照頭淋咪會入到眼囉,我都係唔明點洗喎,可唔可以清楚d講一講個過程呀


水晶宮

積分: 56663


38#
發表於 08-1-2 10:31 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:29 發表
唔駛識企o架. 細個啲, cheryl 係坐係盤庶照頭淋 lor.

照頭淋 ---> 係盤水/花哂, 由頭頂開始淋 lor, 眼耳口鼻都會全濕果隻 lor.

...

用盤同佢沖,唔覺意彈到d水落佢眼果度,佢都鬼殺咁嘈喎
不過都係夏天先搞,廢事凍親佢


水晶宮

積分: 56663


39#
發表於 08-1-2 10:33 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-1-2 10:30 發表
我女初頭係望高, 我會就住淋
之後見佢都唔怕, 仲叫我照頭淋

唔知係咪我個花灑太猛呢,下次試下叫佢望高先用,不過都係夏天先


琥珀宮

積分: 165356


40#
發表於 08-1-2 10:36 |只看該作者
叫咪又得佢叫囉
初初個個都係咁
佢未叫完妳都同佢淋完
人咩都係講慣
邊有人一出世咩都識架

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:31 發表

用盤同佢沖,唔覺意彈到d水落佢眼果度,佢都鬼殺咁嘈喎
不過都係夏天先搞,廢事凍親佢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo