立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 43437
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:02 發表 去fd家10下10下正喎 大又大玩細又細玩5洗煩:lol :lol 我29/12係馬交fd家都玩到好夜 anson都成12點係fd家瞓左1粒多d 比我係床到摷醒起身→都好殘人 佢真係好乖只係"嘰"左幾聲都冇扭 返到hotel仲沖埋亮先瞓:victo ...
水晶宮
積分: 74100
琥珀宮
積分: 165356
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:08 發表 anson 真係好乖 bor. 但咁夜仲沖埋涼先 zzz, 咪好夜 lor. 囝都係好啲, 洗完個頭一陣就乾. cheryl 沖涼係照頭淋, 所以玩得夜. 已經沖定涼就好啲, 如果唔係就煩水人, 又要等佢乾, 又唔係幾肯 ...
侯爵府
積分: 23951
原文章由 happy_mother 於 08-1-2 10:11 發表 我2 個今日唔肯起身
積分: 56663
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:13 發表 cheryl 2. 不過, 我唔知最後係點, 因為我已經出咗門口.
原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:13 發表 比你提一提我,想問你地好耐,而家點樣幫佢地洗頭架 ww仲要我抱住佢用盤呀,真係開始力不從心啦
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:18 發表 仲抱5係化 anson1歲已經企係處用花洒沖涼照頭淋
原文章由 happy_mother 於 08-1-2 10:15 發表 我個女係坐係度照頭淋
原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:20 發表 佢連沖涼都用盤呀,一開花灑就係度發癲,好驚咁喎 照頭淋咪會入到眼囉,我都係唔明點洗喎,可唔可以清楚d講一講個過程呀
原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:22 發表 ww一歲半先識行呀
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:29 發表 唔駛識企o架. 細個啲, cheryl 係坐係盤庶照頭淋 lor. 照頭淋 ---> 係盤水/花哂, 由頭頂開始淋 lor, 眼耳口鼻都會全濕果隻 lor. ...
原文章由 fw5775 於 08-1-2 10:30 發表 我女初頭係望高, 我會就住淋 之後見佢都唔怕, 仲叫我照頭淋
原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:31 發表 用盤同佢沖,唔覺意彈到d水落佢眼果度,佢都鬼殺咁嘈喎 不過都係夏天先搞,廢事凍親佢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy