家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1495


21#
發表於 14-8-18 09:32 |只看該作者
beautytiny 發表於 14-8-17 23:52
問題係我們現在有地方住,不用供,又不用放租(是99 的),所以他一直不想用$去買樓自住,而我想的原因是 ...
拿,我不知你老公仲有沒兄弟姐妹啦,你99間屋是借你地住.幾時佢老人家仙遊,間屋仲有沒得比你住下去,是問號.如果你說你老公是獨子,將來全權繼承呢間野就沒問題.

否則,如果我是你,我會為左個小朋友,去買校網好的地方.細細地都要.好過寄人籬下.做人有少少遠見及志氣好些.


大宅

積分: 2668


22#
發表於 14-8-18 11:10 |只看該作者
返大陸做生意=pouring money in the sea.


男爵府

積分: 8907


23#
發表於 14-8-18 11:11 |只看該作者

引用:Quote:beautytiny+發表於+14-8-17+23:52+問

原帖由 nipnam1 於 14-08-18 發表
拿,我不知你老公仲有沒兄弟姐妹啦,你99間屋是借你地住.幾時佢老人家仙遊,間屋仲有沒得比你住下去,是問號.如 ...
我知,但他覺得一定要做生意。



點評

nipnam1  做生意不一定賺  發表於 14-8-18 17:27


已刪除用户

積分: 26593


24#
發表於 14-8-18 11:54 |只看該作者

回覆:c6 話要拿首期去做生意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7479

好媽媽勳章


25#
發表於 14-8-22 12:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 funbi0816 於 14-08-15 發表

原帖由 beautytiny 於 14-08-15 發表
養bb 的錢90% 我自己出。我有問他拿,次次都話冇$,叫我自己出. 事情已過1.5yr, 到現在他重係冇$



...
他連養b都只出10%,妳們買樓,仲有錢供?而家不是租樓,我是你就申請公屋,慢慢等


別墅

積分: 504


26#
發表於 14-8-22 13:03 |只看該作者
做生意好多時都要等好耐先有回報,而且好多時睇人地做得成功既,其實已經暗中做左好耐生意先搞大,唔係一下只做大佢!除非好有錢,而且大陸做生意好多時都會走數!以前同c6都有搞過!小心小心!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo