家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 8907


1#
發表於 14-8-15 10:35 |只看該作者
已經等左買樓五,六年,bb 都1歳,但b6突然話要拿D 首期返大陸同佢哥做生意。 首先我覺得佢同佢哥也不是做生意材料,而且我不想他返大陸




男爵府

積分: 9661


2#
發表於 14-8-15 10:42 |只看該作者

回覆:c6 話要拿首期去做生意

d首期你有無份儲?




男爵府

積分: 8907


3#
發表於 14-8-15 10:44 |只看該作者

引用:d首期你有無份儲? +

原帖由 國民A 於 14-08-15 發表
d首期你有無份儲?
冇,是他爸爸給他買樓做首期的。




珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-8-15 10:46 |只看該作者

回覆:c6 話要拿首期去做生意

咁真係要佢自己分析。你做佢老婆只可從旁提醒





男爵府

積分: 8907


5#
發表於 14-8-15 10:49 |只看該作者

引用:咁真係要佢自己分析。你做佢老婆只可從旁提

原帖由 funbi0816 於 14-08-15 發表
咁真係要佢自己分析。你做佢老婆只可從旁提醒
佢做野分析能低,但大膽 之前我大住肚夠膽問銀行借$玩牛熊政,結果當然lose all . 冇囇重欠20-30萬街數




男爵府

積分: 8907


6#
發表於 14-8-15 10:52 |只看該作者

引用:咁真係要佢自己分析。你做佢老婆只可從旁提

原帖由 funbi0816 於 14-08-15 發表
咁真係要佢自己分析。你做佢老婆只可從旁提醒
養bb 的錢90% 我自己出。我有問他拿,次次都話冇$,叫我自己出. 事情已過1.5yr, 到現在他重係冇$




禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 14-8-15 11:16 |只看該作者

回覆:c6 話要拿首期去做生意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25538


8#
發表於 14-8-15 12:03 |只看該作者
d 錢唔係您, 您無得出聲. 不過我會要求佢每月比幾多錢回來, 呢個應該結婚前要談好.

唉 通常呢d最係都係蝕晒. 100個都無1個真係賺到錢.


子爵府

積分: 14830


9#
發表於 14-8-15 12:11 |只看該作者
先計下RoR, 現在樓的RoR得3%左右,做生意有機會大過3%呢


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


10#
發表於 14-8-15 14:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+funbi0816+於+14-08-15+發表

原帖由 beautytiny 於 14-08-15 發表
養bb 的錢90% 我自己出。我有問他拿,次次都話冇$,叫我自己出. 事情已過1.5yr, 到現在他重係冇$



...
咁牙煙




男爵府

積分: 8220


11#
發表於 14-8-16 21:16 |只看該作者
d錢你無份,而且聽你既說話,佢好似唔多聽你話,咁只可以由得佢喔。
做人,5好難为自己


大宅

積分: 1639


12#
發表於 14-8-16 22:23 |只看該作者
beautytiny 發表於 14-8-15 10:49
佢做野分析能低,但大膽 之前我大住肚夠膽問銀行借$玩牛熊政,結果當然lose all . 冇囇重欠20-30 ...
呢D唔係叫大膽.
呢D叫爛賭.....

有大左肚既老婆都唔識腳踏實地. 重借銀行幾千蚊賭大細.

輸埋重要借多廿幾三十萬街數.

呢D叫冇腦. 而唔係叫分析能力低....


禁止訪問

積分: 5411


13#
發表於 14-8-17 00:15 |只看該作者

回覆:c6 話要拿首期去做生意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1731


14#
發表於 14-8-17 08:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 funbi0816 於 14-08-15 發表

原帖由 beautytiny 於 14-08-15 發表
養bb 的錢90% 我自己出。我有問他拿,次次都話冇$,叫我自己出. 事情已過1.5yr, 到現在他重係冇$



...
Bb佢有份都唔養,無責任感;又借錢買股票,我覺得他信唔過。如果生意失敗,你和bb點算?

Kan


大宅

積分: 1495


15#
發表於 14-8-17 09:14 |只看該作者
回覆 beautytiny 的帖子

真心建議,買間平樓自住好過.可以等買樓後看下有幾多錢再決定下一步.

目前400百萬內的樓可以做九成按,可以參考這一個方法.首期不用太多.但一定要預多些錢後備.選H PLAN及有MORTGAGE LINK的銀行.這樣EXTRA的錢仍可以有利息及隨時提取.


大宅

積分: 1153


16#
發表於 14-8-17 12:05 |只看該作者
建議提佢買左樓先啦...


男爵府

積分: 7936

開心吸收勳章 育兒性格勳章


17#
發表於 14-8-17 15:07 |只看該作者
番大陸做咩生意?除左哥哥外有無其他有料嘅人一齊幫手搞?可唔可以當入股咁,出少少錢先,(唔好比哂成份首期咁多嘅錢落生意度),起碼留番d錢比佢自己,萬一樓價跌好多,都可買樓


大宅

積分: 3809


18#
發表於 14-8-17 16:53 |只看該作者
10年前返大陸賺錢唔難...但今時唔同往日了...最重要既係,有D人係唔適合做生意


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


19#
發表於 14-8-17 23:06 |只看該作者

回覆:c6 話要拿首期去做生意

做咩生意?喺大陸有冇門路,識唔識人先?




男爵府

積分: 8907


20#
發表於 14-8-17 23:52 |只看該作者

引用:回覆+beautytiny+的帖子真心建議,買間平樓

原帖由 nipnam1 於 14-08-17 發表
回覆 beautytiny 的帖子

真心建議,買間平樓自住好過.可以等買樓後看下有幾多錢再決定下一步.
問題係我們現在有地方住,不用供,又不用放租(是99 的),所以他一直不想用$去買樓自住,而我想的原因是我想搬近市區(現在住上水,太遠,bb 將來要在九龍返學,我返工又太遠,找親友也太遠)




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo